Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000287113
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002871xx / 000287113.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000287113 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19940114d2000----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Klikový hřídel a jeho použití Crankshaft and use thereof |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2000 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19930115 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19940114 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20000913 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DK 1993/0042 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1995-1835 |
Anotace, referát | Hřídel má ramena (11) klik zahrnující klikový čep (13) s dvěma klikovými rameny (12), z nichž každé má axiální díru (14) a vybrání (15) umístěné na přechodu mezi klikovým čepem (13) a axiální dírou (14), přičemž ramena (11) klik jsou spolu spojena prostřednictvím hlavních ložiskových čepů (16) se středním hlavním ložiskovým úsekem (17) a dvěma válcovými koncovými úseky (18), které jsou umístěny v těsné blízkosti ke střednímu hlavnímu ložiskovému úseku (17) a jsou vloženy do axiální díry (14) přidruženého klikového ramena (12), a přičemž každý z koncových úseků (18) má centrální osu, která je radiálně posunuta vzhledem k centrální ose (20) středního hlavního ložiskového úseku (17). Dva koncové úseky (18) hlavního ložiskového čepu (16) mají menší průměr než přilehlý hlavní ložiskový úsek (17), válcová vnější strana koncového úseku (18) a/nebo vnitřní strana axiální díry (14) je/jsou opatřena materiálem zvyšujícím tření, a součet průměrů klikového čepu (13) a hlavního ložiskového úseku (17) má hodnotu alespoň 108 % zdvihu motoru. Použití hřídele je pro motory s válci do V, zejména pro dvoutaktní křižákové motory. cze |
Anotace, referát | The proposed crankshaft has crank webs (11) comprising a crank pin (13) with two crank webs (12) each from which having an axial hole (14) and a recess (15) placed on transition between the crank pin (13) and the axial hole (14), whereby the crank webs (11) are coupled with each other through the mediation of main journals (16) with a central main journal section (17) and two cylindrical end sections (18) that are placed in close proximity to the central journal section (17) and are put in the axial hole (14) of the associated crank web (12). Each of the end sections (18) has a central axis that is radially shifted with respect to the central main journal section (17) central axis (20). The two end sections (18) of the main journal (16) have smaller diameter than the adjacent main journal section (17). The cylindrical outer side of the end section (18) and/or inner side of the axial hole (14) is/are provided with a friction increasing material and the sum of the crank pin (13) and the main journal section (17) diameters is at least 108 percent of the engine stroke. The above-described crankshaft is intended for use in V-engines, particularly for two-stroke crosshead engines. eng |
Souběžný název | Crankshaft and use thereof |
Další system.sel.j. | F 16C 003/10 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Korejzová Zdeňka Praha 1, Spálená 2911000 z |
Osobní jm.-sekund.o | Wahid Ijaz Hedehusene (DK) p |
Korpor.,akce-sek.o. | MAN B & W DIESEL A/S Copenhagen (DK) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20000913 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 287113 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1840 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1400 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.