Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000287113

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002871xx / 000287113.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000287113
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19940114d2000----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostKlikový hřídel a jeho použití Crankshaft and use thereof
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2000
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19930115
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19940114
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20000913
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DK 1993/0042
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1995-1835
Anotace, referátHřídel má ramena (11) klik zahrnující klikový čep (13) s dvěma klikovými rameny (12), z nichž každé má axiální díru (14) a vybrání (15) umístěné na přechodu mezi klikovým čepem (13) a axiální dírou (14), přičemž ramena (11) klik jsou spolu spojena prostřednictvím hlavních ložiskových čepů (16) se středním hlavním ložiskovým úsekem (17) a dvěma válcovými koncovými úseky (18), které jsou umístěny v těsné blízkosti ke střednímu hlavnímu ložiskovému úseku (17) a jsou vloženy do axiální díry (14) přidruženého klikového ramena (12), a přičemž každý z koncových úseků (18) má centrální osu, která je radiálně posunuta vzhledem k centrální ose (20) středního hlavního ložiskového úseku (17). Dva koncové úseky (18) hlavního ložiskového čepu (16) mají menší průměr než přilehlý hlavní ložiskový úsek (17), válcová vnější strana koncového úseku (18) a/nebo vnitřní strana axiální díry (14) je/jsou opatřena materiálem zvyšujícím tření, a součet průměrů klikového čepu (13) a hlavního ložiskového úseku (17) má hodnotu alespoň 108 % zdvihu motoru. Použití hřídele je pro motory s válci do V, zejména pro dvoutaktní křižákové motory. cze
Anotace, referátThe proposed crankshaft has crank webs (11) comprising a crank pin (13) with two crank webs (12) each from which having an axial hole (14) and a recess (15) placed on transition between the crank pin (13) and the axial hole (14), whereby the crank webs (11) are coupled with each other through the mediation of main journals (16) with a central main journal section (17) and two cylindrical end sections (18) that are placed in close proximity to the central journal section (17) and are put in the axial hole (14) of the associated crank web (12). Each of the end sections (18) has a central axis that is radially shifted with respect to the central main journal section (17) central axis (20). The two end sections (18) of the main journal (16) have smaller diameter than the adjacent main journal section (17). The cylindrical outer side of the end section (18) and/or inner side of the axial hole (14) is/are provided with a friction increasing material and the sum of the crank pin (13) and the main journal section (17) diameters is at least 108 percent of the engine stroke. The above-described crankshaft is intended for use in V-engines, particularly for two-stroke crosshead engines. eng
Souběžný názevCrankshaft and use thereof
Další system.sel.j.F 16C 003/10 MPT
Osobní jm.-sekund.oKorejzová Zdeňka Praha 1, Spálená 2911000 z
Osobní jm.-sekund.oWahid Ijaz Hedehusene (DK) p
Korpor.,akce-sek.o.MAN B & W DIESEL A/S Copenhagen (DK) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20000913
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 287113
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1840
Katalogizátor20060721 SVK06 1400