Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000287131

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002871xx / 000287131.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000287131
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19990421d2000----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostKolejový nákladní vůz Railway wagon
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2000
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19980507
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19990421
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20000913
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1998/29808220
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1999-1410
Anotace, referátKolejový nákladní vůz (1) pro nakládání a vykládání dlouhých kolejnic (3) má prostřednictvím podvozků (4) na koleji (5) uložený vozový rám (6) a s ním kloubově spojené, v poloze nasazení od jednoho čelního konce (16) vozového rámu (6) v podélném směru vozu distancované, vodicí ústrojí (15) kolejnic. To má vodicí kladky (26) pro vedení dlouhých kolejnic (3), jakož i na kolejnicích (18) koleje (5) odvalitelné podpěrné kladky (17). Vodicí kladky (26) jsou v příčném směru koleje (5) relativně k sobě navzájem, případně nezávisle na sobě, uloženy přestavitelně. Vodicí ústrojí (15) kolejnic je na podkladě pohonu (24) vytvořeno v podélném směru koleje (5) přestavitelně z polohy nasazení do mimoprovozní polohy, to je klidové polohy, která je upravena za čelním koncem (16) vozového rámu (6), případně uvnitř podélného profilu vozu. cze
Anotace, referátThe proposed railway wagon (1) intended for loading and unloading long rails (3) has a wagon frame (6) travelling by means of bogies (4) on a track (5). The wagon frame (6) is joined with a rail guide mechanism (15) being placed at a certain distance from the wagon frame (6) one face end (16) and extending in the wagon longitudinal direction. The rail guide mechanism (15) is provided with guide rollers (26) intended for guiding the long rails (3) as well as with supporting rollers (17) rolling on the track (5) rails (18). In the track (5) transverse direction, the guide rollers (26) are mounted in shiftable manner with respect to each other, optionally independently on each other. The rail guide mechanism (15) can be shifted by means of a drive (24) and in the track (5) longitudinal direction from operation position to rest position, i.e. beyond the wagon frame (6) face end (16), optionally inside the wagon longitudinal profile. eng
Souběžný názevRailway wagon
Další system.sel.j.E 01B 029/16 MPT
Další system.sel.j.E 01B 029/17 MPT
Osobní jm.-sekund.oHertelendi Josef Freilassing (DE) p
Osobní jm.-sekund.oČermák Karel Praha 1, Národní 3211000 z
Korpor.,akce-sek.o.ROBEL GMBH & CO. KG Freilassing (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20000913
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 287131
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1840
Katalogizátor20060721 SVK06 1400