Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000287131
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002871xx / 000287131.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000287131 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19990421d2000----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Kolejový nákladní vůz Railway wagon |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2000 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19980507 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19990421 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20000913 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1998/29808220 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1999-1410 |
Anotace, referát | Kolejový nákladní vůz (1) pro nakládání a vykládání dlouhých kolejnic (3) má prostřednictvím podvozků (4) na koleji (5) uložený vozový rám (6) a s ním kloubově spojené, v poloze nasazení od jednoho čelního konce (16) vozového rámu (6) v podélném směru vozu distancované, vodicí ústrojí (15) kolejnic. To má vodicí kladky (26) pro vedení dlouhých kolejnic (3), jakož i na kolejnicích (18) koleje (5) odvalitelné podpěrné kladky (17). Vodicí kladky (26) jsou v příčném směru koleje (5) relativně k sobě navzájem, případně nezávisle na sobě, uloženy přestavitelně. Vodicí ústrojí (15) kolejnic je na podkladě pohonu (24) vytvořeno v podélném směru koleje (5) přestavitelně z polohy nasazení do mimoprovozní polohy, to je klidové polohy, která je upravena za čelním koncem (16) vozového rámu (6), případně uvnitř podélného profilu vozu. cze |
Anotace, referát | The proposed railway wagon (1) intended for loading and unloading long rails (3) has a wagon frame (6) travelling by means of bogies (4) on a track (5). The wagon frame (6) is joined with a rail guide mechanism (15) being placed at a certain distance from the wagon frame (6) one face end (16) and extending in the wagon longitudinal direction. The rail guide mechanism (15) is provided with guide rollers (26) intended for guiding the long rails (3) as well as with supporting rollers (17) rolling on the track (5) rails (18). In the track (5) transverse direction, the guide rollers (26) are mounted in shiftable manner with respect to each other, optionally independently on each other. The rail guide mechanism (15) can be shifted by means of a drive (24) and in the track (5) longitudinal direction from operation position to rest position, i.e. beyond the wagon frame (6) face end (16), optionally inside the wagon longitudinal profile. eng |
Souběžný název | Railway wagon |
Další system.sel.j. | E 01B 029/16 MPT |
Další system.sel.j. | E 01B 029/17 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Hertelendi Josef Freilassing (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Čermák Karel Praha 1, Národní 3211000 z |
Korpor.,akce-sek.o. | ROBEL GMBH & CO. KG Freilassing (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20000913 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 287131 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1840 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1400 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.