Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000287189

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002871xx / 000287189.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000287189
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19950405d2000----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZpůsob ovládání elektronicky řízeného podtlakového posilovače Method of controlling electronically controlled vacuum booster
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2000
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19950405
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19950405
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20001011
Obecné poznámkyPrávo přednosti: WO 1995/EP9501237
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1997-3145
Anotace, referátBraking force vacuum booster (2) of a motor vehicle hydraulic brake system is controllable by an electronic control unit (8) in which electric signals of brake light switch (6), electric switching gear (10) enabling identification of a driver request for cancellation of braking effect, and a path sensor (11) for determining velocity of brake pedal control are supplied. Said electronic control unit (8) output signals control activation of an air-operated control valve (5) controlling independently on the driver control characteristic of air differential pressure in the case (20) of the braking force vacuum booster (2) in order to generate maximum braking effect. Based on the supplied electric signals and continuous calibration of the path sensor (11) is carried out in the electronic control unit (8), whereby the calibration value, i.e. zero point of the path sensor (11) is stored in electronic control unit (8) memory in dependence on the status of both the brake light switch (6) and the electric switching gear (10). eng
Anotace, referátPodtlakový posilovač (2) brzdicí síly hydraulického brzdového zařízení vozidla je ovladatelný elektronickou řídicí jednotkou (8), do které se přivádějí elektrické signály spínače (6) brzdového světla, elektrického spínacího ústrojí (10), umožňujícího identifikaci požadavku řidiče ve smyslu zrušení brzdicího účinku, a čidla (11) dráhy pro zjišťování rychlosti ovládání brzdového pedálu, a jejímiž výstupními signály se aktivuje pneumatický ovládací ventil (5), ovládající průběh pneumatického diferenčního tlaku ve skříni (20) podtlakového posilovače (2) brzdicí síly nezávisle na ovládání řidičem ve smyslu vyvolání maximálního brzdicího účinku. Na základě přiváděných elektrických signálů se v elektronické řídicí jednotce (8) provádí kontinuální kalibrování čidla (11) dráhy, přičemž kalibrovací hodnota, to jest nulový bod čidla (11) dráhy, se ukládá do paměti elektronické řídicí jednotky (8) v závislosti na stavu spínače (6) brzdového světla a elektrického spínacího ústrojí (10). cze
Souběžný názevMethod of controlling electronically controlled vacuum booster
Další system.sel.j.B 60T 008/32 MPT
Další system.sel.j.B 60T 013/72 MPT
Osobní jm.-sekund.oBill Karlheinz Dreieich (DE) p
Osobní jm.-sekund.oHořejš Milan Praha 1, Národní 3210100 z
Korpor.,akce-sek.o.ITT AUTOMOTIVE EUROPE GMBH Frankfurt am Main (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20001011
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 287189
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1840
Katalogizátor20060721 SVK06 1400