Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000287793

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002877xx / 000287793.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000287793
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19930702d2001----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZpůsob ovládání řazení v převodovém zařízení a převodové zařízení pro provádění tohoto způsobu Gear shifting process in drive conversion equipment and the drive conversion equipment for making the same
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2001
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19920703
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19930702
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20010214
Obecné poznámkyPrávo přednosti: FR 1992/9208236
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1995-4
Anotace, referátPřevodové zařízení sestává z jednotlivých modulů (1a až 1d) zapojených v řadě. Obsahuje planetové soukolí (7), jehož korunové kolo (8) je spojeno se vstupním hřídelem (2a) a jehož centrální kolo (9) je blokováno proti otáčení v opačném směru volnoběžkou (16). Unašeč (13) je připojen k vloženému hřídeli (2ab), tvořícímu výstupní hřídel prvního modulu (1a) převodového zařízení. Korunové kolo (8) a unašeč (13) jsou připojovány spojkou (18a), která je stlačována tlakem, vyvozeným odstředivými závažími (29), pro dosažení přímého pohonu. Když je spojka (18a) uvolněna axiální silou (Pac), vyvozenou šikmým ozubením a působící proti odstředivým závažím (29), je centrální kolo (9) volnoběžkou (16) znehybněno a převodové zařízení pracuje jako reduktor. Planetové soukolí (7) je uspořádáno jako olejové čerpadlo, jehož výtlak je napojen na dopravní kanál (58) a dopravní dráha oleje dále probíhá svazkem lamel (19, 22). Když je spojka (18a) ovládána odstředivými závažími (29), dopravní dráha oleje se uzavře a záběrový pohyb mezi ozubeními, která tvoří olejové čerpadlo, má sklon být eliminován. Proto pro dosažení přímého pohonu tření mezi lamelami (19, 22) se pouze znehybní ozubení. Změny převodových poměrů jsou více flexibilní a opotřebení a ohřev spojky (18a) jsou zredukovány. cze
Anotace, referátThe invented drive conversion equipment consists of series-connected individual modules (1a through 1d). It contains a sun-and-planet gearing (7) whose crown wheel (8) is coupled with an input shaft (2a) and whose sun gear (9) is blocked against rotation in opposite direction by a free wheel (16). A driver (13) is attached to an intermediate shaft (2ab), forming the input shaft of the first module (1a) of the invented drive conversion equipment. The crown wheel (8) and the driver (13) are coupled by means of a clutch (18a), that is compressed by a pressure exerted by centrifugal weights (29) in order to achieve direct drive. When the clutch (18a) is released by axial force (Pac), produced by helical teeth and acting against the centrifugal weights (29), the sun gear (9) is held captive by the free wheel (16) and the drive conversion equipment operates as a reducer. The sun-and-planet gearing (7) is arranged as an oil pump, whose delivery is connected to a transport passage (58) and the oil transport path further extends through a bundle of plates (19, 22). When the clutch (18a) is controlled b y the centrifugal weights (29), the oil transport path closes and engagement motion between teeth forming the oil pump tends to be eliminated. Therefore for achievement of direct drive by friction between plates (19, 22) only the teeth are held captive. Changes of gear speed ratios are thus more flexible and wear as well as clutch (18a) is reduced. eng
Souběžný názevGear shifting process in drive conversion equipment and the drive conversion equipment for making the same
Další system.sel.j.F 16D 043/10 MPT
Další system.sel.j.F 16H 003/66 MPT
Další system.sel.j.F 16H 003/72 MPT
Osobní jm.-sekund.oANTONOV ROUMEN 560 FR
Korpor.,akce-sek.o.ANTONOV AUTOMOTIVE TECHNOLOGIES B.V. NL
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20010214
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 287793
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1842
Katalogizátor20060721 SVK06 1401