Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000287954

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002879xx / 000287954.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000287954
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19930625d2001----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostSpalovací motor Internal combustion engine
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2001
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19920702
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19930625
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20010314
Obecné poznámkyPrávo přednosti: GB 1992/9214044
Obecné poznámkyPrávo přednosti: GB 1993/9302369
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1994-3339
Anotace, referátSpalovací motor obsahuje první válec (12) a druhý válec (14), přičemž první válec (12) má větší pracovní objem než druhý válec (14), který je vytvořen v hlavě prvního válce (12). První píst (16) je pohyblivý v prvním válci (12) a druhý píst (18) v druhém válci (14), přičemž druhý píst (18) je vytvořen jako výstupek na hlavě prvního pístu (16). První válec má vzduchový vstup (25) a výfukový kanál (27), a první palivový zdroj (34) zajišťuje palivo pro druhý válec (14). Druhý píst (18) má hlavu (35) prostorově vzdálenou od hlavy (36) prvního pístu (16) a spojenou s ní, která má hranu (37), jejíž rozměr v axiálním směru je relativně malý v porovnání se vzdáleností mezi hlavou (36) prvního pístu (16) a hlavou (35) druhého pístu (18) v axiálním směru. Mezi hlavou (36) prvního pístu (16) a hlavou (35) druhého pístu (18) a stěnou (14a) druhého válce (14), jsou-li písty v podstatě ve své horní úvrati, je tak vymezen spalovací prostor (20). Spalovací prostor (20) je spojen s oběma válci (12, 14) během části expanzního zdvihu. cze
Anotace, referátThe invented internal combustion engine comprises a first cylinder (12) and a second cylinder (14), whereby the first cylinder (12) working volume is greater than that of the second cylinder (14) that is performed in the first cylinder (12) head. A first piston (16) moves in the first cylinder (12) and a second piston (18) moves in the second cylinder (14), whereby the second piston (18) is performed as a projection on the first piston (16) head. The first cylinder (12) has an air inlet (25) and an exhaust port (27), and a first fuel source (34) ensures fuel for the second cylinder (14). The second piston (18) head (35) is situated at a certain distance from first piston (16) head (36) and connected therewith. Said first piston (16) head (36) has an edge (37), whose dimension in axial direction is relatively small if compared with the distance of the first piston (16) head (36) from the second piston (18) head (35) in axial direction, too. If the pistons are in their top dead center position a combustion space (20) is thus defined between the first piston (16) head (36), the second piston (18) head (35) and the second cylinder (14) wall (14a). During a portion of a power stroke the combustion space (20) is connected with both the cylinders (12, 14). eng
Souběžný názevInternal combustion engine
Další system.sel.j.F 02B 019/04 MPT
Další system.sel.j.F 02B 019/06 MPT
Další system.sel.j.F 02B 075/02 MPT
Osobní jm.-sekund.oMERRITT DAN Coventry (GB) m
Osobní jm.-sekund.oMerritt Dan Coventry (GB) p
Korpor.,akce-sek.o.COVENTRY UNIVERSITY Coventry (GB) m
Korpor.,akce-sek.o.PATENTSERVIS PRAHA a.s. Praha 4, Jivenská 1/1273, 14021 z
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20010314
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 287954
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1843
Katalogizátor20060721 SVK06 1401