Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000288970

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002889xx / 000288970.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000288970
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19961129d2001----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostPneumatický posilovač brzdové síly Pneumatic brake power assist unit for motor vehicles
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2001
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19951223
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19961129
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20011017
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1995/19548705
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1998-1979
Anotace, referátThe present invention is characterized in that a control valve (12) consists of three sealing seats (15, 16, 24) being concentrically arranged to each other, as well as a valve body (10) interacting with the sealing seats (15, 16, 24). The first sealing seat (15) is performed within a fundamental body (5) of the control valve (12) and the second sealing seat (16) is disposed in a valve piston (9), while the third sealing seat (24) is arranged on a sleeve (32) interacting with an electromagnet (20). The control valve (12) is provided with at least one part (36) serving for equalizing air pressure between a working and vacuum chambers (3, 4) in a pressure reducing phase within a brake booster (1) during backward movement of the third sealing seat (24) from the valve body (10). eng
Anotace, referátŘídicí ventil (12) sestává ze tří navzájem koncentricky upravených těsnicích sedel (15, 16, 24), jakož i z ventilového tělesa (10), spolupůsobícího s těsnicími sedly (15, 16, 24), z nichž první těsnicí sedlo (15) je vytvořeno v základním tělese (5) řídicího ventilu (12) a druhé těsnicí sedlo (16) ve ventilovém pístu (9), zatímco třetí těsnicí sedlo (24) je vytvořeno na objímce (32), spolupůsobící s elektromagnetem (20). Řídicí ventil (12) je opatřen alespoň jednou vyrovnávací součástí (36) pneumatického tlaku mezi pracovní a podtlakovou komorou (3, 4) ve fázi snižování tlaku ve skříni (1) posilovače během zpětného pohybu třetího těsnicího sedla (24) od ventilového tělesa (10). cze
Souběžný názevPneumatic brake power assist unit for motor vehicles
Další system.sel.j.B 60T 013/72 MPT
Osobní jm.-sekund.oBelfín Vladimír Kladno, P.O.BOX 11727280 z
Osobní jm.-sekund.oBerthold Thomas Darmstadt (DE) p
Osobní jm.-sekund.oEckert Alfred Bodenheim (DE) p
Osobní jm.-sekund.oKahrs Manfred Wiesbaden (DE) p
Osobní jm.-sekund.oKlesen Christof Modautal (DE) p
Osobní jm.-sekund.oVogt Michael Simmern (DE) p
Korpor.,akce-sek.o.ITT AUTOMOTIVE EUROPE GMBH Frankfurt am Main (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20011017
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 288970
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1845
Katalogizátor20060721 SVK06 1401