Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000288970
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002889xx / 000288970.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000288970 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19961129d2001----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Pneumatický posilovač brzdové síly Pneumatic brake power assist unit for motor vehicles |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2001 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19951223 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19961129 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20011017 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1995/19548705 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1998-1979 |
Anotace, referát | The present invention is characterized in that a control valve (12) consists of three sealing seats (15, 16, 24) being concentrically arranged to each other, as well as a valve body (10) interacting with the sealing seats (15, 16, 24). The first sealing seat (15) is performed within a fundamental body (5) of the control valve (12) and the second sealing seat (16) is disposed in a valve piston (9), while the third sealing seat (24) is arranged on a sleeve (32) interacting with an electromagnet (20). The control valve (12) is provided with at least one part (36) serving for equalizing air pressure between a working and vacuum chambers (3, 4) in a pressure reducing phase within a brake booster (1) during backward movement of the third sealing seat (24) from the valve body (10). eng |
Anotace, referát | Řídicí ventil (12) sestává ze tří navzájem koncentricky upravených těsnicích sedel (15, 16, 24), jakož i z ventilového tělesa (10), spolupůsobícího s těsnicími sedly (15, 16, 24), z nichž první těsnicí sedlo (15) je vytvořeno v základním tělese (5) řídicího ventilu (12) a druhé těsnicí sedlo (16) ve ventilovém pístu (9), zatímco třetí těsnicí sedlo (24) je vytvořeno na objímce (32), spolupůsobící s elektromagnetem (20). Řídicí ventil (12) je opatřen alespoň jednou vyrovnávací součástí (36) pneumatického tlaku mezi pracovní a podtlakovou komorou (3, 4) ve fázi snižování tlaku ve skříni (1) posilovače během zpětného pohybu třetího těsnicího sedla (24) od ventilového tělesa (10). cze |
Souběžný název | Pneumatic brake power assist unit for motor vehicles |
Další system.sel.j. | B 60T 013/72 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Belfín Vladimír Kladno, P.O.BOX 11727280 z |
Osobní jm.-sekund.o | Berthold Thomas Darmstadt (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Eckert Alfred Bodenheim (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Kahrs Manfred Wiesbaden (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Klesen Christof Modautal (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Vogt Michael Simmern (DE) p |
Korpor.,akce-sek.o. | ITT AUTOMOTIVE EUROPE GMBH Frankfurt am Main (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20011017 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 288970 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1845 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1401 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.