Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000289044
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002890xx / 000289044.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000289044 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19921023d2001----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Zařízení pro regulaci jízdy a brzdění vozidel, která jsou vybavena několika hnacími a brzdovými moduly pro jednotlivá kola Driving and braking control of vehicles equipped with a plurality of single wheel drive and brake modules |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2001 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19911025 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19921023 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20011017 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1991/4135691 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1992-3207 |
Anotace, referát | ...signs for each torque control processing circuit (a, b), representative of any extraneous lateral forces; and combining means (8´8) for receiving and combining the respective additional set torque values with the respective common minimum set torque value for the respective left and right torque control processing circuits for producing a controlled transverse slip of the wheels and creating the guiding force to counteract the lateral forces (deltaY) at a point where the wheels contact a traveling surface. eng |
Anotace, referát | In the present invention there is disclosed an apparatus for regulating driving and braking of vehicles having right and left wheels, the apparatus comprising: at least two single wheel drive and brake unit modules each respectively associated with the respective right and left wheels and each being symmetrically disposed with respect to a plane of the vehicle (1) to form a respective pair (i) of individual single wheel drive and brake unit modules, the modules regulating the driving and braking of the vehicle to affect a guiding function of the respective wheels; first generator means (11) for generating a set torque value; at least two torque control processing circuits (a, b) each being respectively associated with and controlling a respective one of the at least two single wheel drive and brake unit modules, and each including changing means for dynamically changing a degree of coupling of the torque control processing circuits, the changing means comprising means (4´, 4) for determining respective estimated actual torque values (M/Riist) at the associated wheel from circumferential forces; coupling means for coupling in pairs the torque control processing circuits, and comprising: a first minimum value determination stage means for receiving respective right and left wheel estimated actual torque values (M/Riist), forming a minimum value therefrom, and outputting a corresponding permissible torque value (Mizul); and a second minimum value determination stage means (6), for subsequently forming a common minimum set torque value for the respective torque control processing circuits from the permissible torque value (Mizul) and the set torque value (Misoll); second generator means (7) for generating respective additional set torque values (deltaMisoll) each with different... eng |
Anotace, referát | V zařízení pro regulaci jízdy a brzdění vozidel, která jsou vybavena několika hnacími a brzdovými moduly pro jednotlivá kola, které jsou navzájem regulačně spřaženy a jsou upraveny prostředky pro změnu činitele vazby, z hnacích a brzdových modulů tvoří jednotlivé moduly, přiřazené protilehlým kolům na levé a pravé straně vozidla (1), vždy páry (i), přičemž každý modul jednoho páru (i) je opatřen vlastním regulačním obvodem (a, b) krouticího momentu. Zařízení v prvním provedení dále obsahuje odhadovací členy (4', 4) pro zjišťování příslušných skutečných hodnot (M/R.sub.ist.n.) krouticího momentu z obvodových sil na obou kolech (2', 2). Spřažení obou regulačních obvodů (a, b) je provedeno přes první stupeň (5) minimálních hodnot pro vytvoření minimální hodnoty z obou skutečných hodnot (M/R.sub.ist.n.) krouticího momentu a pro vydání této minimální hodnoty jako přípustné hodnoty (M.sub.zul.n.) krouticího momentu, a přes za ním zařazený druhý stupeň (6) minimálních hodnot pro vytvoření minimální hodnoty z přípustné hodnoty (M.sub.zul.n.) krouticího momentu a z požadované hodnoty (M.sub.soll.n.) momentu krouticího, vytvořené generátorem (7) požadovaných hodnot na základě předem stanovených veličin, jako jsou rychlost vozidla, zrychlení vozidla a maximální tažná síla. Zařízení dále obsahuje prostředky pro přívod minimální hodnoty přes porovnávací stupně (8', 8), na nichž jsou kromě příslušných skutečných hodnot (M/R.sub.ist.n.) krouticího momentu ještě k dispozici přídavné požadované hodnoty (.DELTA..MI..sub.soll.n.) momentů z prvního generátoru (11) požadovaných hodnot k vyrovnání bočních sil (.DELTA.Y) s různými znaménky do obou regulačních obvodů (a, b). cze |
Souběžný název | Driving and braking control of vehicles equipped with a plurality of single wheel drive and brake modules |
Další system.sel.j. | B 61C 015/14 MPT |
Další system.sel.j. | B 61L 003/10 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Frederich Fritz Krefeld (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Günther Christian Haar (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Körber Joachim Weinheim (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Matějka Jan Praha 1, Národní 3211000 z |
Osobní jm.-sekund.o | Niemann Klaus Welzheim (DE) p |
Korpor.,akce-sek.o. | DAIMLERCHRYSLER RAIL SYSTEMS GMBH Berlin (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20011017 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 289044 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1845 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1401 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.