Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000289532
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002895xx / 000289532.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000289532 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19980422d2002----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Brzdový systém pro lokomotivu Brake system for a locomotive |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2002 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19970425 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19980422 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20020213 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1997/19717556 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1998-1226 |
Anotace, referát | Brzdový systém pro lokomotivu je proveden s potrubím (1) hlavního vzduchojemu, které je napájeno z výrobního ústrojí (2) tlakového vzduchu, a se vzduchovým hlavním potrubím (4), které je napájeno přes vlakový brzdič (3) z výrobního ústrojí (2) tlakového vzduchu. Ke každému podvozku (17, 28) jsou přivedena dvě potrubí (24, 25) stlačeného vzduchu, to jest první potrubí (24) stlačeného vzduchu, které je spojeno přes uzavírací ventil (7), zpětný ventil (5) a vzduchojem (6) s potrubím (1) hlavního vzduchojemu a které napájí lokomotivové brzdiče (8, 10) pro ovládání brzd (9, 11) podvozku (17, 28), a druhé potrubí (25) stlačeného vzduchu, které je spojeno přímo s potrubím (1) hlavního vzduchojemu a které napájí ovládací ústrojí (12) pro brzdu s pérovým posilovačem a/nebo ovládací ústrojí (13) pro čisticí čelist (15) a/nebo ovládací ústrojí (14) pro mazací ústrojí (16) okolků. Vlakový brzdič (3), lokomotivové brzdiče (8, 10) a ovládací ústrojí (12) pro brzdu s pérovým posilovačem a/nebo ovládací ústrojí (13) pro čisticí čelist (15) a/nebo ovládací ústrojí (14) pro mazací ústrojí (16) okolků jsou spojeny prostřednictvím brzdové datové sběrnice (21) s centrální elektronickou brzdovou ovládací jednotkou (20). Vstup brzdové ovládací jednotky (20) je spojen se zadávacími ústrojími (22, 27) a s ústrojím (23) pro zjišťování veličin, jako druh, délka a hmotnost vlaku, rychlost a způsob brzdění, vznikajících z aktuálního provozu. cze |
Anotace, referát | The invented brake system has a main air container line (1) supplied with a compressed air generator (2) and a main air line (4) being supplied via an indirect train brake valve (3) from the compressed air generator (2). Two compressed air lines (24,25) are connected to each bogie (25, 25); the first compressed air line (24) is connected to the main air container (1) line via a shut-off valve (7), a non-return valve (5) and a compressed air container (6) and supplies compressed air to the direct locomotive brake valves (8,10) for controlling the brakes (9, 11) of the bogies (17, 28). The second compressed air line (25) is connected directly to the main air container line (1) and supplies compressed air a control mechanism (12) for a spring-booster brake and/or a control mechanism (13) for a cleaning jaw (15) and/or a control mechanism (14) for lubrication system (16) of wheel flanges. The train indirect brake valve (3), the locomotive direct brake valves (8,10) and the control mechanism (12) for the spring-booster brake and/or the control mechanism (13) for the cleaning jaw (15) and/or the control mechanism (14) for lubrication system (16) of wheel flanges are connected through the mediation of a brake data bus (21) with an electronic brake control unit (20). Said electronic brake control unit (20) input is connected with a setting mechanisms (22, 27) and with a mechanism (23) for determining variables arising during actual operation such as a kind, length and weight of a train, velocity and braking mode thereof. eng |
Souběžný název | Brake system for a locomotive |
Další system.sel.j. | B 60T 013/66 MPT |
Další system.sel.j. | B 60T 015/14 MPT |
Další system.sel.j. | B 61H 011/00 MPT |
Další system.sel.j. | B 61H 011/06 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Deist Lothar Alheim (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Frank Helge Kassel (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Hořejš Milan Praha 1, Národní 3210100 z |
Osobní jm.-sekund.o | Jaun Walter Küsnacht (CH) p |
Korpor.,akce-sek.o. | ABB DAIMLER-BENZ TRANSPORTATION (TECHNOLOGY) GMBH Berlin (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20020213 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 289532 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1845 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1402 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.