Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000289972

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002899xx / 000289972.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000289972
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19980907d2002----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostŽelezniční článkový vůz pro kombinovaný nákladní provoz, zejména silničních vozidel Articulated wagon for combined transport, especially of road vehicles
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2002
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19970905
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19980907
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20020515
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1997/9740394
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1998-2848
Anotace, referátThe invented bogie railcar (1), for combined freight traffic, is coupled into a train to link the twin-axle bogie trolleys (4) with couplings (2) which can only swing in a vertical plane. The bogie trolleys (4) are connected to the ends of a loading bridge (6) between them by curved guides (5), to give a horizontal rotating movement to form a stiff vertically non-bending platform between the couplings (2). The gap between the theoretical turnout points of the curved guide (5) is less than the gap (A) between the support points on the bogie trucks (3). The curved guide (5) is flat or curved and/or the outermost point of the curved guide (5), on the centerline of the bogie trolley (4), is of a selected different length and position. eng
Anotace, referátČlánkový vůz (1) vlakové soupravy je v kloubech (2), spojujících dva díly mezilehlého vozu (4), ohýbatelný jen ve svislé rovině a mezilehlé vozy (4) s připojenými nosnými mosty (6) jsou prostřednictvím obloukových vedení (5) vodorovně natáčivě kloubově napojeny. Článkový vůz (1) od jednoho kloubu (2) ke druhému tvoří svisle neohebnou desku, přičemž vzdálenost fiktivních natáčecích bodů (B) obloukového vedení (5) je menší než je vzdálenost opěrných bodů (A) na točně/podvozku (3). Obloukové vedení (5) je vytvořeno jako plošší nebo zakřivenější a/nebo vnější krajní bod obloukového vedení (5) je na ose mezilehlého vozu (4) zvolen a uspořádán v různé délce. cze
Souběžný názevArticulated wagon for combined transport, especially of road vehicles
Další system.sel.j.B 61D 003/04 MPT
Další system.sel.j.B 61D 003/10 MPT
Další system.sel.j.B 61D 003/14 MPT
Další system.sel.j.B 61D 003/18 MPT
Osobní jm.-sekund.oHellmich Bernd Leipzig (DE) p
Osobní jm.-sekund.oMagdeburg Eike Leipzig (DE) p
Osobní jm.-sekund.oMoeschler Franz Berlin (DE) p
Osobní jm.-sekund.oPasemann Bernd Berlin (DE) p
Osobní jm.-sekund.oSedlák Zdeněk Brno, Mendlovo nám. 1a60300 z
Osobní jm.-sekund.oWieloch Bertram Niesky (DE) p
Korpor.,akce-sek.o.DWA DEUTSCHE WAGGONBAU GMBH Berlin (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20020515
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 289972
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1846
Katalogizátor20060721 SVK06 1402