Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000289972
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002899xx / 000289972.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000289972 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19980907d2002----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Železniční článkový vůz pro kombinovaný nákladní provoz, zejména silničních vozidel Articulated wagon for combined transport, especially of road vehicles |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2002 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19970905 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19980907 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20020515 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1997/9740394 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1998-2848 |
Anotace, referát | The invented bogie railcar (1), for combined freight traffic, is coupled into a train to link the twin-axle bogie trolleys (4) with couplings (2) which can only swing in a vertical plane. The bogie trolleys (4) are connected to the ends of a loading bridge (6) between them by curved guides (5), to give a horizontal rotating movement to form a stiff vertically non-bending platform between the couplings (2). The gap between the theoretical turnout points of the curved guide (5) is less than the gap (A) between the support points on the bogie trucks (3). The curved guide (5) is flat or curved and/or the outermost point of the curved guide (5), on the centerline of the bogie trolley (4), is of a selected different length and position. eng |
Anotace, referát | Článkový vůz (1) vlakové soupravy je v kloubech (2), spojujících dva díly mezilehlého vozu (4), ohýbatelný jen ve svislé rovině a mezilehlé vozy (4) s připojenými nosnými mosty (6) jsou prostřednictvím obloukových vedení (5) vodorovně natáčivě kloubově napojeny. Článkový vůz (1) od jednoho kloubu (2) ke druhému tvoří svisle neohebnou desku, přičemž vzdálenost fiktivních natáčecích bodů (B) obloukového vedení (5) je menší než je vzdálenost opěrných bodů (A) na točně/podvozku (3). Obloukové vedení (5) je vytvořeno jako plošší nebo zakřivenější a/nebo vnější krajní bod obloukového vedení (5) je na ose mezilehlého vozu (4) zvolen a uspořádán v různé délce. cze |
Souběžný název | Articulated wagon for combined transport, especially of road vehicles |
Další system.sel.j. | B 61D 003/04 MPT |
Další system.sel.j. | B 61D 003/10 MPT |
Další system.sel.j. | B 61D 003/14 MPT |
Další system.sel.j. | B 61D 003/18 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Hellmich Bernd Leipzig (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Magdeburg Eike Leipzig (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Moeschler Franz Berlin (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Pasemann Bernd Berlin (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Sedlák Zdeněk Brno, Mendlovo nám. 1a60300 z |
Osobní jm.-sekund.o | Wieloch Bertram Niesky (DE) p |
Korpor.,akce-sek.o. | DWA DEUTSCHE WAGGONBAU GMBH Berlin (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20020515 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 289972 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1846 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1402 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.