Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000290175
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002901xx / 000290175.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000290175 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19960305d2002----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Profilovaná kolejnice, zejména železniční kolejnice se sníženou celkovou úrovní vyzařování hluku Profiled rail, especially for a railway track, with a reduced total radiated noise level |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2002 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19950324 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19960305 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20020612 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: AT 1995/527 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1997-2997 |
Anotace, referát | In the present invention there is disclosed a profiled rail (1) comprising a foot (2) with a bottom surface (21), a web (3) and a head (4) with a tread surface (41). The rail (1) total height (A), head width and particularly moment of inertia and a section modulus about an axis (X) extending through the center of gravity of the rail (1) correspond substantially to those of a standard profiled rail having the same load-bearing capacity. The rail has a cross-sectional profile formed symmetrically to a height axis (Y) of the rail (1) and a concavely rounded lower lateral surface area (31) extending from the top surface of the foot (2) to an intersection between the lateral web surface and the axis (X) extending through the center of gravity, wherein the height (H)of the foot (2) is increased if compared with a standard profiled rail. eng |
Anotace, referát | Profilovaná kolejnice (1) sestává z patky (2) s opěrnou plochou (21), ze stojiny (3) a z hlavy (4) s nosnou plochou (41). Kolejnice (1) má celkovou výšku (A), šířku hlavy a zejména moment setrvačnosti a zátěžný moment okolo těžištní osy (X) odpovídající stejně zatížitelným normalizovaným kolejnicím. Příčný profil je po celé délce kolejnice (1) vzhledem k její výškové ose (Y) vytvořen symetricky a každá postranní plocha (31) stojiny (3) v dolní části mezi přechodovou hranou (32), to je mezi hranou vytvořenou od přechodu patky (2) do postranní plochy (31) stojiny (3) a těžištní osou (X) v průřezu kolejnice (1), je bez bodu nebo oblasti zlomu konkávně zaoblena. Výška (H) patky (2) je v porovnání k normalizované kolejnici zvětšena. cze |
Souběžný název | Profiled rail, especially for a railway track, with a reduced total radiated noise level |
Další system.sel.j. | E 01B 005/02 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Schifferl Herbert Adolf Leoben (AT) p |
Osobní jm.-sekund.o | Sedlák Zdeněk Brno, Mendlovo nám. 1a60300 z |
Korpor.,akce-sek.o. | VOEST-ALPINE SCHIENEN GMBH Leoben-Donawitz (AT) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20020612 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 290175 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1846 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1402 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.