Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000290376

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002903xx / 000290376.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000290376
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19941004d2002----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZpůsob úpravy povrchu železničních kol Method for improving railway wheel surface
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2002
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19931005
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19941004
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20020717
Obecné poznámkyPrávo přednosti: SE 1993/9303245
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1996-852
Anotace, referátPři úpravě povrchu železničních kol (1), při které se působením laserového paprsku na železniční kolo (1) vytvoří na tělesu (7) železničního kola (1) povrchově upravované části (6), se zvolí taková maximální přípustná tloušťka povrchově upravovaných částí (6), aby maximální hodnota smykového napětí .tau., které působí na železniční kolo (1), když je kolo (1) zatíženo největší povolenou zátěží, ležela mimo povrchově upravovanou část (6). Povrchové upravování železničního kola (1) se provede pouze lokálně s omezením znatelného zahřívání železničního kola (1), způsobeného povrchovým upravováním, na oblast, která je podstatně menší než celkový povrch železničního kola (1). cze
Anotace, referátThe present invention relates to a method for improving the adhesion of surface refined parts (6) to the body (7) of railway wheels (1), which surface refined parts (6) have been produced by treating the railway wheel (1) with high energy generated preferably by laser radiation (8). In order to prevent or at least obstruct the risk for loosening of the surface refined parts (6) from the body (7) of the railway wheel (1), the maximum thickness of the surface refined parts (6) is selected so that the Hertzian pressure {tau} which affects the railway wheel (1) when said wheel is loaded with the maximum permitted pressure thereon is substantially carried by the body (7) of the railway wheel (1) beneath the surface refined parts (6). eng
Souběžný názevMethod for improving railway wheel surface
Další system.sel.j.B 60B 017/00 MPT
Osobní jm.-sekund.oAndera Jiří Praha 7, Nad Štolou 1217000 z
Osobní jm.-sekund.oOlofsson Johan Lennart Umea (SE) p
Korpor.,akce-sek.o.DUROC AB Umea (SE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20020717
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 290376
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1847
Katalogizátor20060721 SVK06 1402