Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000290376
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002903xx / 000290376.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000290376 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19941004d2002----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Způsob úpravy povrchu železničních kol Method for improving railway wheel surface |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2002 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19931005 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19941004 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20020717 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: SE 1993/9303245 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1996-852 |
Anotace, referát | Při úpravě povrchu železničních kol (1), při které se působením laserového paprsku na železniční kolo (1) vytvoří na tělesu (7) železničního kola (1) povrchově upravované části (6), se zvolí taková maximální přípustná tloušťka povrchově upravovaných částí (6), aby maximální hodnota smykového napětí .tau., které působí na železniční kolo (1), když je kolo (1) zatíženo největší povolenou zátěží, ležela mimo povrchově upravovanou část (6). Povrchové upravování železničního kola (1) se provede pouze lokálně s omezením znatelného zahřívání železničního kola (1), způsobeného povrchovým upravováním, na oblast, která je podstatně menší než celkový povrch železničního kola (1). cze |
Anotace, referát | The present invention relates to a method for improving the adhesion of surface refined parts (6) to the body (7) of railway wheels (1), which surface refined parts (6) have been produced by treating the railway wheel (1) with high energy generated preferably by laser radiation (8). In order to prevent or at least obstruct the risk for loosening of the surface refined parts (6) from the body (7) of the railway wheel (1), the maximum thickness of the surface refined parts (6) is selected so that the Hertzian pressure {tau} which affects the railway wheel (1) when said wheel is loaded with the maximum permitted pressure thereon is substantially carried by the body (7) of the railway wheel (1) beneath the surface refined parts (6). eng |
Souběžný název | Method for improving railway wheel surface |
Další system.sel.j. | B 60B 017/00 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Andera Jiří Praha 7, Nad Štolou 1217000 z |
Osobní jm.-sekund.o | Olofsson Johan Lennart Umea (SE) p |
Korpor.,akce-sek.o. | DUROC AB Umea (SE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20020717 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 290376 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1847 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1402 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.