Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000290400

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002904xx / 000290400.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000290400
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19910405d2002----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZpůsob řízení alespoň dvou hnacích elektromotorů silničního nebo terénního kolového vozidla Road or off-highway wheeled electric vehicle with individually controlled electric motors
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2002
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19900406
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19910405
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20020717
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1990/4011291
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1991-941
Anotace, referátIn the present invention there is disclosed a non-rail bound vehicle (2) comprising at least one drive electric motors (8), which drives a driving wheel (12) on the left side of the vehicle and at least one drive electric motor that drives a driving wheel (12) on the fight side of the vehicle (2). The vehicle is characterized in that each of the two electric motors (8) has its own motor control (30) associated therewith for presetting the instantaneous nominal power and/or the instantaneous nominal speed of the respective electric motor (8); and that a superior central control (28) connected to the controls (30) is provided which controls the two electric motors (8) via the motor controls (30). Said central control (28) and/or said control (30) is supplied through an electrical line with information on the instantaneous actual voltage, on electrical power and the instantaneous actual speed of the at least two electric motors (8) whereby from the voltage and power intensity values there are additionally obtained instantaneous values of actual power of both the electric motors (8), wherein the values of the instantaneous electrical actual outputs are compared with the values of the instantaneous electrical required outputs of both the electric motors and the instantaneous actual speeds are compared with the instantaneous required speeds of both the electric motors, and wherein based on results of these comparisons the central control (28) reduces, maintains or increases through the mediation of the individual controls (30) the value of the corresponding electrical power supplied into the corresponding electric motor (8). eng
Anotace, referátVozidlo (2) je provedeno s alespoň jedním hnacím elektromotorem (8), který pohání hnací kolo (12) na levé straně vozidla (2), a s alespoň jedním hnacím elektromotorem (8), který pohání hnací kolo (12) na pravé straně vozidla (2), s vlastním řízením (30) pro každý z obou elektromotorů (8), které řídí okamžitý požadovaný výkon a/nebo okamžitou požadovanou frekvenci otáčení příslušného elektromotoru (8), a s nadřazeným centrálním řízením (28), spojeným s řízeními (30) a řídícím oba elektromotory (8) prostřednictvím řízení (30). Do centrálního řízení (28) a/nebo do řízení (30) se elektrickou cestou přivádějí informace o okamžitém elektrickém napětí, o okamžité intenzitě proudu a o frekvenci otáčení obou elektromotorů (8), přičemž z napětí a intenzit proudu se přídavně získávají okamžité hodnoty elektrického skutečného výkonu obou elektromotorů (8), přičemž hodnoty okamžitých elektrických skutečných výkonů se porovnávají s hodnotami okamžitých elektrických požadovaných výkonů obou elektromotorů (8) a okamžité skutečné frekvence otáčení se porovnávají s okamžitými požadovanými frekvencemi otáčení obou elektromotorů (8), a přičemž na základě výsledků těchto porovnání centrální řízení (28) prostřednictvím řízení (30) sníží, zachová nebo zvýší hodnotu příslušného elektrického výkonu přiváděného do příslušného elektromotoru (8). cze
Souběžný názevRoad or off-highway wheeled electric vehicle with individually controlled electric motors
Další system.sel.j.B 60K 001/02 MPT
Další system.sel.j.B 60K 028/16 MPT
Další system.sel.j.B 60L 003/10 MPT
Další system.sel.j.B 60L 011/04 MPT
Další system.sel.j.B 60L 015/00 MPT
Další system.sel.j.B 60L 015/36 MPT
Osobní jm.-sekund.oEhrhart Peter München (DE) p
Osobní jm.-sekund.oGründl Andreas München (DE) p
Osobní jm.-sekund.oHeidelberg Götz Starnberg-Percha (DE) p
Korpor.,akce-sek.o.MAGNET-MOTOR GESELLSCHAFT FÜR MAGNETMOTORISCHE TECHNIK MBH Starnberg (DE) m
Korpor.,akce-sek.o.Čermák Karel Dr. advokát Praha 1, Národní 32, 11000 z
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20020717
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 290400
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1847
Katalogizátor20060721 SVK06 1402