Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000290400
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002904xx / 000290400.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000290400 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19910405d2002----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Způsob řízení alespoň dvou hnacích elektromotorů silničního nebo terénního kolového vozidla Road or off-highway wheeled electric vehicle with individually controlled electric motors |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2002 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19900406 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19910405 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20020717 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1990/4011291 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1991-941 |
Anotace, referát | In the present invention there is disclosed a non-rail bound vehicle (2) comprising at least one drive electric motors (8), which drives a driving wheel (12) on the left side of the vehicle and at least one drive electric motor that drives a driving wheel (12) on the fight side of the vehicle (2). The vehicle is characterized in that each of the two electric motors (8) has its own motor control (30) associated therewith for presetting the instantaneous nominal power and/or the instantaneous nominal speed of the respective electric motor (8); and that a superior central control (28) connected to the controls (30) is provided which controls the two electric motors (8) via the motor controls (30). Said central control (28) and/or said control (30) is supplied through an electrical line with information on the instantaneous actual voltage, on electrical power and the instantaneous actual speed of the at least two electric motors (8) whereby from the voltage and power intensity values there are additionally obtained instantaneous values of actual power of both the electric motors (8), wherein the values of the instantaneous electrical actual outputs are compared with the values of the instantaneous electrical required outputs of both the electric motors and the instantaneous actual speeds are compared with the instantaneous required speeds of both the electric motors, and wherein based on results of these comparisons the central control (28) reduces, maintains or increases through the mediation of the individual controls (30) the value of the corresponding electrical power supplied into the corresponding electric motor (8). eng |
Anotace, referát | Vozidlo (2) je provedeno s alespoň jedním hnacím elektromotorem (8), který pohání hnací kolo (12) na levé straně vozidla (2), a s alespoň jedním hnacím elektromotorem (8), který pohání hnací kolo (12) na pravé straně vozidla (2), s vlastním řízením (30) pro každý z obou elektromotorů (8), které řídí okamžitý požadovaný výkon a/nebo okamžitou požadovanou frekvenci otáčení příslušného elektromotoru (8), a s nadřazeným centrálním řízením (28), spojeným s řízeními (30) a řídícím oba elektromotory (8) prostřednictvím řízení (30). Do centrálního řízení (28) a/nebo do řízení (30) se elektrickou cestou přivádějí informace o okamžitém elektrickém napětí, o okamžité intenzitě proudu a o frekvenci otáčení obou elektromotorů (8), přičemž z napětí a intenzit proudu se přídavně získávají okamžité hodnoty elektrického skutečného výkonu obou elektromotorů (8), přičemž hodnoty okamžitých elektrických skutečných výkonů se porovnávají s hodnotami okamžitých elektrických požadovaných výkonů obou elektromotorů (8) a okamžité skutečné frekvence otáčení se porovnávají s okamžitými požadovanými frekvencemi otáčení obou elektromotorů (8), a přičemž na základě výsledků těchto porovnání centrální řízení (28) prostřednictvím řízení (30) sníží, zachová nebo zvýší hodnotu příslušného elektrického výkonu přiváděného do příslušného elektromotoru (8). cze |
Souběžný název | Road or off-highway wheeled electric vehicle with individually controlled electric motors |
Další system.sel.j. | B 60K 001/02 MPT |
Další system.sel.j. | B 60K 028/16 MPT |
Další system.sel.j. | B 60L 003/10 MPT |
Další system.sel.j. | B 60L 011/04 MPT |
Další system.sel.j. | B 60L 015/00 MPT |
Další system.sel.j. | B 60L 015/36 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Ehrhart Peter München (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Gründl Andreas München (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Heidelberg Götz Starnberg-Percha (DE) p |
Korpor.,akce-sek.o. | MAGNET-MOTOR GESELLSCHAFT FÜR MAGNETMOTORISCHE TECHNIK MBH Starnberg (DE) m |
Korpor.,akce-sek.o. | Čermák Karel Dr. advokát Praha 1, Národní 32, 11000 z |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20020717 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 290400 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1847 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1402 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.