Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000290731

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002907xx / 000290731.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000290731
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19960531d2002----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZávěs tuhé nápravy vozidla Axle suspension for rigid axles in vehicles
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2002
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19950616
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19960531
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20021016
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1995/19521875
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1996-3207
Anotace, referátThe present invention relates to an axle suspension for rigid axle (1) in a vehicle, especially a utility vehicle, in which at least one longitudinal control arm (2, 3) is arranged on each side of the vehicle approximately at the same level. The control arms (2, 3) extend in the longitudinal direction of the vehicle and connect the vehicle rigid axle (1) vertically movably to the vehicle body, whereby at a height being different from the height of said longitudinal control arms (2, 3) there is a triangle pull rod (4) being arranged on one side centrally and on the other side being laterally offset. Said triangle pull rod (4) is connected by means of a join with the vehicle rigid axle on one side and the vehicle body on the other side. Said longitudinal control arms (2, 3) are coupled with each other by means of a stabilizer bar (6) including a torsion spring bar counteracting lateral tilting movements by torsional stresses. According to the present invention the stabilizer bar (6) is arranged directly between the longitudinal control arms (2, 3) and its ends are connected to the longitudinal control arms (2, 3) in the manner of a universal joint, but rotating in unison. eng
Anotace, referátŘešení se týká závěsu tuhé nápravy (1) vozidla, zejména užitkového vozidla, ve kterém je na každé straně vozidla přibližně ve stejné výši uspořádáno nejméně jedno podélné vodicí rameno (2, 3), které probíhá v podélném směru vozidla a spojuje tuhou nápravu (1) vozidla pohyblivě ve svislém směru s konstrukcí vozidla, přičemž ve výšce odchylné od výšky podélných vodicích ramen (2, 3) je na jedné straně centrálně a na druhé straně stranou posunutě uspořádán trojúhelníkový závěs (4), spojený kloubově na jedné straně s tuhou nápravou (1) vozidla a na druhé straně s konstrukcí vozidla a podélná vodicí ramena (2, 3) jsou navzájem spojena tyčovým stabilizátorem (6), tvořeným zkrutnou tyčí působící torzními silami proti bočním kývavým pohybům vozidla. Tyčový stabilizátor (6) je podle tohoto řešení uspořádán přímo mezi podélnými vodicími rameny (2, 3) a jeho konce jsou univerzálními klouby, ve směru otáčení však pevně, spojeny s těmito podélnými vodicími rameny (2, 3). cze
Souběžný názevAxle suspension for rigid axles in vehicles
Další system.sel.j.B 60G 009/02 MPT
Další system.sel.j.B 60G 021/05 MPT
Osobní jm.-sekund.oBuhl Reinhard Bohmte (DE) p
Osobní jm.-sekund.oChlustina Jiří Praha 2, Jana Masaryka 43-4712000 z
Korpor.,akce-sek.o.ZF LEMFÖRDER METALLWAREN AG Lemförde (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20021016
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 290731
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1847
Katalogizátor20060721 SVK06 1403