Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000290731
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002907xx / 000290731.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000290731 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19960531d2002----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Závěs tuhé nápravy vozidla Axle suspension for rigid axles in vehicles |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2002 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19950616 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19960531 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20021016 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1995/19521875 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1996-3207 |
Anotace, referát | The present invention relates to an axle suspension for rigid axle (1) in a vehicle, especially a utility vehicle, in which at least one longitudinal control arm (2, 3) is arranged on each side of the vehicle approximately at the same level. The control arms (2, 3) extend in the longitudinal direction of the vehicle and connect the vehicle rigid axle (1) vertically movably to the vehicle body, whereby at a height being different from the height of said longitudinal control arms (2, 3) there is a triangle pull rod (4) being arranged on one side centrally and on the other side being laterally offset. Said triangle pull rod (4) is connected by means of a join with the vehicle rigid axle on one side and the vehicle body on the other side. Said longitudinal control arms (2, 3) are coupled with each other by means of a stabilizer bar (6) including a torsion spring bar counteracting lateral tilting movements by torsional stresses. According to the present invention the stabilizer bar (6) is arranged directly between the longitudinal control arms (2, 3) and its ends are connected to the longitudinal control arms (2, 3) in the manner of a universal joint, but rotating in unison. eng |
Anotace, referát | Řešení se týká závěsu tuhé nápravy (1) vozidla, zejména užitkového vozidla, ve kterém je na každé straně vozidla přibližně ve stejné výši uspořádáno nejméně jedno podélné vodicí rameno (2, 3), které probíhá v podélném směru vozidla a spojuje tuhou nápravu (1) vozidla pohyblivě ve svislém směru s konstrukcí vozidla, přičemž ve výšce odchylné od výšky podélných vodicích ramen (2, 3) je na jedné straně centrálně a na druhé straně stranou posunutě uspořádán trojúhelníkový závěs (4), spojený kloubově na jedné straně s tuhou nápravou (1) vozidla a na druhé straně s konstrukcí vozidla a podélná vodicí ramena (2, 3) jsou navzájem spojena tyčovým stabilizátorem (6), tvořeným zkrutnou tyčí působící torzními silami proti bočním kývavým pohybům vozidla. Tyčový stabilizátor (6) je podle tohoto řešení uspořádán přímo mezi podélnými vodicími rameny (2, 3) a jeho konce jsou univerzálními klouby, ve směru otáčení však pevně, spojeny s těmito podélnými vodicími rameny (2, 3). cze |
Souběžný název | Axle suspension for rigid axles in vehicles |
Další system.sel.j. | B 60G 009/02 MPT |
Další system.sel.j. | B 60G 021/05 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Buhl Reinhard Bohmte (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Chlustina Jiří Praha 2, Jana Masaryka 43-4712000 z |
Korpor.,akce-sek.o. | ZF LEMFÖRDER METALLWAREN AG Lemförde (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20021016 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 290731 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1847 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1403 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.