Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000290779

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002907xx / 000290779.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000290779
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19961015d2002----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostVýfukový systém pro přeplňovaný spalovací motor Exhaust system for a turbocharged internal combustion engine
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2002
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19951025
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19961015
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20021016
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1995/19539572
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1996-3010
Anotace, referátA simple exhaust system is disclosed with improved operational reliability and an increased service life for a turbocharged internal combustion engine, in which system both the advantages of shock-wave charging and those of pulse-converter charging are used, depending on the operating state of the internal combustion engine. These advantages are achieved by virtue of the fact that extension pieces (12, 13) are formed for the shock pipes (6, 7) and are arranged upstream of a connection line (8, 9) furthest away from the exhaust gas turbine (5). Each shock pipe (6, 7) is connected to a corresponding extension piece (12, 13). At least one interconnection conduit (14) is formed between the extension pieces (12, 13). Each interconnection conduit (14) has a cross-sectional constriction (15) of flow. eng
Anotace, referátŘešením je vytvoření jednoduchého výfukového systému pro přeplňovaný spalovací motor s vyšší provozní spolehlivostí a delší životností. Podle provozního stavu motoru se využívají výhody jak rázového plnění, tak i plnění v podobě impulzního konvertoru. Toho se dosahuje tím, že pro rázová potrubí (6, 7) jsou vytvořeny prodlužovací kusy (12, 13), které jsou uspořádány proti proudu na, od turbíny (5) na výfukové plyny nejvíce vzdáleném přípojném potrubí (8, 9). Každé rázové potrubí (6, 7) je spojeno s odpovídajícím prodlužovacím kusem (12, 13). Spojovací potrubí (14) je vytvořeno mezi prodlužovacími kusy (12, 13). Každé spojovací potrubí (14) má zúžení (15) průřezu. cze
Souběžný názevExhaust system for a turbocharged internal combustion engine
Další system.sel.j.F 01N 005/04 MPT
Další system.sel.j.F 02B 037/02 MPT
Osobní jm.-sekund.oBaets Jozef Baden (CH) p
Osobní jm.-sekund.oCodan Ennio Hausen (CH) p
Osobní jm.-sekund.oMathey Christoph Fislisbach (CH) p
Osobní jm.-sekund.oČermák Karel Praha 1, Národní 3211000 z
Korpor.,akce-sek.o.ABB SCHWEIZ HOLDING AG Baden (CH) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20021016
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 290779
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1847
Katalogizátor20060721 SVK06 1403