Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000290985

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002909xx / 000290985.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000290985
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19940623d2002----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostSpalovací motor a způsob dodávání paliva do spalovacího prostoru tohoto motoru Internal combustion engine a method of introducing fuel into combustion chamber of such engine
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2002
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19930626
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19940623
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20021113
Obecné poznámkyPrávo přednosti: GB 1993/9313258
Obecné poznámkyPrávo přednosti: GB 1993/9321126
Obecné poznámkyPrávo přednosti: GB 1994/9403548
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1995-3453
Anotace, referát...of fuel into said first cylinder (12) during the induction stroke of said first piston (16) to provide a preselected fuel/air ratio mixture in said first cylinder (12); discharging ignition energy into said combustion space (20) of the first cylinder (12), wherein the mixture is ignited takes place after the commencement of the air/fuel mixture ingression or prior to the completion of ingression thereof from the first volume (15a) into the second volume (15b) when mixing of both separately formed mixtures takes place in the common combustion space (20). eng
Anotace, referát...vytvořených směsí ve spalovacím prostoru (20). cze
Anotace, referátMotor má alespoň jednu dvojicí válců (12, 14) s různými objemy (15a, 15b). V nich jsou uspořádány písty (16, 18). Do prvního objemu (15a) ústí první palivový zdroj (34, 6034) a druhý objem (15b) je součástí společného spalovacího prostoru (20). Převáděcí prvek je upraven u konce kompresního zdvihu druhého pístu (18) a zadržovací prvek je upraven mezi převáděcím prvkem a oblastí spodní úvratě druhého pístu (18). Poháněcí člen (D) je upraven pro držení druhého pístu (18) v podstatě v klidu v jeho horní úvrati, nebo v její blízkosti, v průběhu přinejmenším části expanzního zdvihu prvního pístu (16). Druhý píst (18) je opatřen korunou (35) s okrajem (37), který je radiálně oddálen od stěny (14a) druhého válce (14) a který spolu s touto stěnou (14a) vytváří zadržovací prvek ve formě mezery (128). Převáděcí prvek je tvořen obtokem kolem koruny (35) druhého pístu (18), přičemž velikost mezery (128) je upravena pro bránění průchodu směsi paliva se vzduchem mezi boční stěnou (14a) a korunou (35) druhého pístu (18) z prvního objemu (15a) do společného spalovacího prostoru (20) až do okamžiku ukončení kompresního zdvihu. Způsob dodávání paliva do spalovacího prostoru spalovacího motoru se uskutečňuje tak, že se první předem stanovené množství paliva vpravuje do prvního objemu (15a) druhého válce (14), v průběhu sacího a/nebo kompresního zdvihu druhého pístu (18), a druhé předem stanovené množství paliva se vpravuje do prvního válce (12), v průběhu sacího zdvihu prvního pístu (16), pro vytvoření směsi paliva a vzduchu s předem určeným poměrem ve spalovacím prostoru (20) prvního válce (12). Její zapálení se uskutečňuje po zahájení proudění směsi paliva a vzduchu, nebo před ukončením tohoto proudění, z prvního objemu (15a) do druhého objemu (15b), když dojde ke smísení obou odděleně... cze
Anotace, referátThe present invention relates to an internal combustion engine comprising:at least one pair of cylinders (12, 14) having different volumes (15a, 15b) with pistons (16, 18) arranged therein; a fuel injector (34, 6034) providing fuel to the first volume (15a) and a common combustion space (20) incorporating said second volume (15b). A transfer means for enabling gas flow between said first and second volumes (15a, 15b) towards the end of the compression stroke. An inhibiting means for inhibiting movement of fuel/air mixture from said first volume into said second volume until towards the end of the compression stroke of said second piston (18). It further comprises drive means (D) for driving said second piston (18), said drive means including means for maintaining said second piston (18) substantially stationary at or adjacent its inner dead centre position during at least a portion of the expansion stroke of said first piston (16). The second piston (18) has a crown (35) with an edge (37) which is radially spaced from the adjacent wall (14a) of said second cylinder (14) to define a gap (128). Said transfer means comprises is formed by a by-pass around said second piston (18) crown (35), wherein said spacing (128) is of a size such as substantially to restrict the passage of air/fuel mixture between said side wall (14a) and said second piston (18) crown (35) from said first volume (15a) into said common combustion space (20) until towards the end of the compression stroke. A method of delivering fuel into combustion space of an internal combustion comprises; introducing a first preselected quantity of fuel into said first volume (15a) of the second cylinder (14) during an induction and/or compression stroke of said second piston (18); introducing a second preselected quantity... eng
Souběžný názevInternal combustion engine a method of introducing fuel into combustion chamber of such engine
Další system.sel.j.F 02B 019/02 MPT
Další system.sel.j.F 02B 075/02 MPT
Osobní jm.-sekund.oMERRITT Dan Coventry (GB) m
Osobní jm.-sekund.oMerritt Dan Coventry (GB) p
Korpor.,akce-sek.o.COVENTRY UNIVERSITY Coventry (GB) m
Korpor.,akce-sek.o.PATENTSERVIS PRAHA a.s. Praha 4, Jivenská 1273, 14021 z
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20021113
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 290985
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1848
Katalogizátor20060721 SVK06 1403