Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000291197

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002911xx / 000291197.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000291197
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19980325d2003----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostVícestupňový ventil, zejména vzduchový vypouštěcí ventil pro kabinu letadla, a způsob udržování tlaku v kabině letadla Differential valve, specially a cabin air discharge valve in an aircraft, and method for regulating cabin pressure
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2003
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19970327
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19980325
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20030115
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1997/19713125
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1999-3424
Anotace, referátThe invention relates to a differential valve (10, 50, 80), especially air discharge valve (10, 50, 80) for an aircraft cabin. The differential valve (10, 50, 80) has a smaller first step (20, 60, 100) and a larger second step (30, 70, 110) both being arranged within a valve opening (11, 51, 81) and a drive gear mechanism (40, 90). The first valve step (20, 60, 100) and the second valve step (30, 70, 110) are connected to the drive gear mechanism (40, 90) in such a way that the first valve step (20, 60, 100) is actuated separately from the second valve step (30, 70, 110). A method for regulating cabin pressure is characterized in that there is used a differential valve (10, 50, 80), having a smaller first step (20, 60, 100) and a larger second step (30, 70, 110) both being arranged within a valve opening (11, 51, 81) and connected to a joint drive gear mechanism (40, 90) for opening the valve steps (20, 60, 100, 30, 70, 110) separately, whereby the smaller first step (20, 60, 100) opens before the larger second step (30, 70, 110), the drive gear mechanism (40, 90) is operated for bringing into operation and opening said smaller first step (20, 60, 100) for partial opening of the valve opening (11, 51, 81) in order to maintain pressure in the cabin during flight at high difference level and the drive gear mechanism (40, 90) is further operated for bringing into operation and opening said larger second step (30, 70, 110) to fully open the smaller first step (20, 60, 100) and in addition thereto for full opening of the valve opening (11, 51, 81) to maintain pressure in the aircraft cabin during flight at low pressure difference level. eng
Anotace, referátVícestupňový ventil (10, 50, 80), zejména vzduchový vypouštěcí ventil (10, 50, 80) pro kabinu letadla, obsahuje menší první ventilový stupeň (20, 60, 100) a větší druhý ventilový stupeň (30, 70, 110), uspořádané ve ventilovém otvoru (11, 51, 81), a poháněcí mechanizmus (40, 90). První ventilový stupeň (20, 60, 100) a druhý ventilový stupeň (30, 70, 110) jsou funkčně připojeny k poháněcímu mechanizmu (40, 90), který je zkonstruován a uspořádán pro uvádění do činnosti a vždy otevírání prvního ventilového stupně (20, 60, 100) před a odděleně od následného uvádění do činnosti a otevírání druhého ventilového stupně (30, 70, 110). Způsob udržování tlaku v kabině letadla spočívá v tom, že se použije vícestupňový ventil (10, 50, 80), mající menší první ventilový stupeň (20, 60, 100) a větší druhý ventilový stupeň (30, 70, 110), uspořádané ve společném ventilovém otvoru (11, 51, 81) a připojené ke společnému poháněcímu mechanizmu (40, 90) pro otevírání ventilových stupňů (20, 60, 100, 30, 70, 110) odděleně, přičemž se první menší ventilový stupeň (20, 60, 100) otevírá před druhým větším ventilovým stupněm (30, 70, 110), ovládá se poháněcí mechanizmus (40, 90) pro uvádění do činnosti a otevírání menšího prvního ventilového stupně (20, 60, 100) pro částečné otevření ventilového otvoru (11, 51, 81) pro udržování tlaku v kabině během letu na vysokém tlakovém rozdílu, a ovládá se poháněcí mechanizmus (40, 90) pro uvádění do činnosti a otevírání většího druhého ventilového stupně (30, 70, 110) po otevření menšího prvního ventilového stupně (10, 50, 80) a navíc k otevření menšího prvního ventilového stupně (10, 50, 80) pro úplné otevření ventilového otvoru (11, 51, 81) pro udržování tlaku v kabině během letu na nízkém tlakovém rozdílu. cze
Souběžný názevDifferential valve, specially a cabin air discharge valve in an aircraft, and method for regulating cabin pressure
Další system.sel.j.F 16K 001/22 MPT
Další system.sel.j.F 24F 013/14 MPT
Osobní jm.-sekund.oRumplik Daniel Hampden (US, MA) p
Osobní jm.-sekund.oSteinert Martin Seligenstadt (DE) p
Osobní jm.-sekund.oČermák Karel Praha 1, Národní třída 3211000 z
Korpor.,akce-sek.o.NORD-MICRO ELEKTRONIK FEINMECHANIK AG Frankfurt/Main (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20030115
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 291197
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1848
Katalogizátor20060721 SVK06 1403