Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000291197
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002911xx / 000291197.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000291197 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19980325d2003----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Vícestupňový ventil, zejména vzduchový vypouštěcí ventil pro kabinu letadla, a způsob udržování tlaku v kabině letadla Differential valve, specially a cabin air discharge valve in an aircraft, and method for regulating cabin pressure |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2003 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19970327 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19980325 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20030115 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1997/19713125 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1999-3424 |
Anotace, referát | The invention relates to a differential valve (10, 50, 80), especially air discharge valve (10, 50, 80) for an aircraft cabin. The differential valve (10, 50, 80) has a smaller first step (20, 60, 100) and a larger second step (30, 70, 110) both being arranged within a valve opening (11, 51, 81) and a drive gear mechanism (40, 90). The first valve step (20, 60, 100) and the second valve step (30, 70, 110) are connected to the drive gear mechanism (40, 90) in such a way that the first valve step (20, 60, 100) is actuated separately from the second valve step (30, 70, 110). A method for regulating cabin pressure is characterized in that there is used a differential valve (10, 50, 80), having a smaller first step (20, 60, 100) and a larger second step (30, 70, 110) both being arranged within a valve opening (11, 51, 81) and connected to a joint drive gear mechanism (40, 90) for opening the valve steps (20, 60, 100, 30, 70, 110) separately, whereby the smaller first step (20, 60, 100) opens before the larger second step (30, 70, 110), the drive gear mechanism (40, 90) is operated for bringing into operation and opening said smaller first step (20, 60, 100) for partial opening of the valve opening (11, 51, 81) in order to maintain pressure in the cabin during flight at high difference level and the drive gear mechanism (40, 90) is further operated for bringing into operation and opening said larger second step (30, 70, 110) to fully open the smaller first step (20, 60, 100) and in addition thereto for full opening of the valve opening (11, 51, 81) to maintain pressure in the aircraft cabin during flight at low pressure difference level. eng |
Anotace, referát | Vícestupňový ventil (10, 50, 80), zejména vzduchový vypouštěcí ventil (10, 50, 80) pro kabinu letadla, obsahuje menší první ventilový stupeň (20, 60, 100) a větší druhý ventilový stupeň (30, 70, 110), uspořádané ve ventilovém otvoru (11, 51, 81), a poháněcí mechanizmus (40, 90). První ventilový stupeň (20, 60, 100) a druhý ventilový stupeň (30, 70, 110) jsou funkčně připojeny k poháněcímu mechanizmu (40, 90), který je zkonstruován a uspořádán pro uvádění do činnosti a vždy otevírání prvního ventilového stupně (20, 60, 100) před a odděleně od následného uvádění do činnosti a otevírání druhého ventilového stupně (30, 70, 110). Způsob udržování tlaku v kabině letadla spočívá v tom, že se použije vícestupňový ventil (10, 50, 80), mající menší první ventilový stupeň (20, 60, 100) a větší druhý ventilový stupeň (30, 70, 110), uspořádané ve společném ventilovém otvoru (11, 51, 81) a připojené ke společnému poháněcímu mechanizmu (40, 90) pro otevírání ventilových stupňů (20, 60, 100, 30, 70, 110) odděleně, přičemž se první menší ventilový stupeň (20, 60, 100) otevírá před druhým větším ventilovým stupněm (30, 70, 110), ovládá se poháněcí mechanizmus (40, 90) pro uvádění do činnosti a otevírání menšího prvního ventilového stupně (20, 60, 100) pro částečné otevření ventilového otvoru (11, 51, 81) pro udržování tlaku v kabině během letu na vysokém tlakovém rozdílu, a ovládá se poháněcí mechanizmus (40, 90) pro uvádění do činnosti a otevírání většího druhého ventilového stupně (30, 70, 110) po otevření menšího prvního ventilového stupně (10, 50, 80) a navíc k otevření menšího prvního ventilového stupně (10, 50, 80) pro úplné otevření ventilového otvoru (11, 51, 81) pro udržování tlaku v kabině během letu na nízkém tlakovém rozdílu. cze |
Souběžný název | Differential valve, specially a cabin air discharge valve in an aircraft, and method for regulating cabin pressure |
Další system.sel.j. | F 16K 001/22 MPT |
Další system.sel.j. | F 24F 013/14 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Rumplik Daniel Hampden (US, MA) p |
Osobní jm.-sekund.o | Steinert Martin Seligenstadt (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Čermák Karel Praha 1, Národní třída 3211000 z |
Korpor.,akce-sek.o. | NORD-MICRO ELEKTRONIK FEINMECHANIK AG Frankfurt/Main (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20030115 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 291197 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1848 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1403 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.