Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000291416
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002914xx / 000291416.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000291416 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19980617d2003----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Železniční nákladní vůz pro vykládání dlouhých kolejnic Transport wagon for the unloading of long railway rails |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2003 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19970618 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19980617 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20030312 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1997/19725700 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1998-1904 |
Anotace, referát | The proposed wagon, intended for unloading of long rails (12), has a wagon frame (6) mounted through the mediation of bogies (3) on a track (5) and rails (7) arranged in the wagon longitudinal direction for travel of a rail loading crane (8). The rail-loading crane (8) is provided with a drive (15) with drives (10) for height and lateral adjustable gripping elements (11) for gripping a long rail (12). The invented wagon is further provided with a cable winch (16) attached to the rail-loading crane (8) or to the wagon frame (6) that has a traction cable (18) with unwinding free end (20) to form a length-adjustable cable connection between the wagon frame (6) and the rail-loading crane (8). eng |
Anotace, referát | Železniční nákladní vůz pro vykládání dlouhých kolejnic je tvořen vozovým rámem (6), uloženým prostřednictvím podvozků (3) na koleji (5), a kolejnicemi (7), upravenými v podélném směru vozu pro pojíždění kolejnicového nakládacího jeřábu (8), opatřeného pohonem (15), ke kterému jsou přiřazeny pohony (10) pro výškově a bočně přestavitelné uchopovací orgány (11) pro zachycení dlouhé kolejnice (12). Železniční nákladní vůz je dále opatřen lanovým navijákem (16), upevněným na kolejnicovém nakládacím jeřábu (8) nebo na vozovém rámu (6), který má tažné lano (18) s odvíjitelným lanovým koncem (20) pro vytváření délkově měnitelného lanového spojení mezi vozovým rámem (6) a kolejnicovým nakládacím jeřábem (8) navíjením. cze |
Souběžný název | Transport wagon for the unloading of long railway rails |
Další system.sel.j. | E 01B 029/16 MPT |
Další system.sel.j. | E 01B 029/17 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Hertelendi Josef Freilassing (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Ströbl Bruno Unterhaching (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Čermák Karel Praha 1, Národní 3211000 z |
Korpor.,akce-sek.o. | GEORG ROBEL GMBH & CO. München (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20030312 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 291416 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1848 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1403 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.