Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000291889
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002918xx / 000291889.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000291889 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19960816d2003----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Způsob ovládání postupného řazení převodů a převodové ústrojí k jeho provádění Method for effecting a ratio shift and transmission device for implementing it |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2003 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19950824 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19960816 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20030618 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: FR 1995/9510037 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1998-476 |
Anotace, referát | A clutch (18) engaged through the mediation of centrifugal flyweights (29) and a spring (34) directly meshes an input sun gear (9) and an output planet gear (11) carrier (13). When engagement pressure is insufficient for torque to be transmitted, a crown wheel (8) slows down and is stopped by a free wheel (16), while an axial thrust (Pac) produced by helical teeth releases the clutch (18), so that the device functions as a step down device. In order to accelerate the process, a control unit (152) determines the instant at which the clutch (18) begins to slip prior occurrence of forces produced by helical teeth. In an alternative embodiment, the control unit (152) controls successively operating forces because two or more clutches must be brought into operation simultaneously. The invention can be used for enhancing the comfort and reducing stresses of the transmission. eng |
Anotace, referát | Spojka (18), zapojená prostřednictvím odstředivých setrvačníků (29) a pružiny (34), zabírá přímo se vstupem centrálního kola (9) a s výstupem nosiče (13) planetových kol (11). Je-li záběrový tlak nedostatečný pro krouticí moment, který má být přenášen, talířové kolo (8) se zpomaluje a je poté zastaveno volnoběžným kolem (16), zatímco osový tlak (Pac), vyvozovaný šroubovitými zuby, uvolní spojku (18). Ústrojí potom pracuje jako převod do pomala. Za účelem akcelerace procesu ovládací prostředky (152) zjistí začátek prokluzování spojky (18) a aktivují ovladač pro uvolnění spojky (18) ještě předtím, než se objeví síly, způsobované šroubovitými zuby. V alternativním provedení pak ovládací prostředky (152) ovládají postupně provozní síly, neboť musí být prakticky současně uváděno do provozu dvě nebo více spojek. Vynález je využitelný pro zvýšení komfortu cestování a pro snížení rázů a otřesů. cze |
Souběžný název | Method for effecting a ratio shift and transmission device for implementing it |
Další system.sel.j. | F 16H 059/46 MPT |
Další system.sel.j. | F 16H 061/02 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Antonov Roumen Paris (FR) p |
Osobní jm.-sekund.o | Matějka Jan Praha 1, Národní 3211000 z |
Korpor.,akce-sek.o. | ANTONOV AUTOMOTIVE TECHNOLOGIES B. V. Rotterdam (NL) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20030618 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 291889 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1849 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1404 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.