Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292106

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002921xx / 000292106.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000292106
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19960212d2003----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostŽelezniční dopravní jednotka pro smíšenou přepravu kontejnerů a výměnných přepravních skříní Railway transportation unit for mixed and exchangeable container types
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2003
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19950218
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19960212
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20030716
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1995/19505581
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1996-403
Anotace, referátIn the invented railway transportation unit for mixed and exchangeable container types two external end supporting parts (12) with external locking pins (5) spaced apart by the dimension (b) are arranged at the end of the bogie (10) and on the bogie (10) there are arranged central locking pins (4) for a container (1) being 12 192 mm long. Said external locking pins (5) on the external end supporting parts (12) and said central locking pins (4) are intended for two exchangeable containers (2) being each at least 7150 mm long. The external end supporting parts (12) are retractable into a fixed portion of end region of an external longitudinal beam (11). The external locking pins (5) serving on this external end supporting part (12) for accepting reaction forces acting in vertical direction are arranged in horizontal plane and transversely relative to the longitudinal axis of a wagon (6) for retracting the end supporting parts (12) at mutual contact of end plates (15) of the external end supporting parts (12) at simultaneous adjustment of change in length of coupling bars (8). The end plates (15), performed as buffer disks are arranged at the end of the external end supporting parts (12) and the external end elongated supporting parts (12) are extensible in external longitudinal position of the wagon (6) as buffers by the force of a spring (16), whereby said spring (16) characteristic exhibits a flat rise with terminal forces corresponding approximately to 1/5 to 1/10 of the side buffer force (19). In the end wagons (7) there are arranged on a front adapter (14) half-length connecting bars (13) overlapping the contact surfaces and intended for retraction of the external end supporting parts (12). eng
Anotace, referátU železniční dopravní jednotky pro smíšenou přepravu kontejnerů a výměnných přepravních skříní jsou na koncích podvozku (10) uspořádány dvě vnější koncové nosné části (12) s vnějšími aretačními čepy (5) s rozsahem rozestupu (b) a na podvozku (10) jsou uspořádány středové aretační čepy (4) pro kontejner (1) o délce 12 192 mm. Vnější aretační čepy (5) na vnějších koncových nosných částech (12) a středové aretační čepy (4) jsou určeny pro dvě výměnné přepravní skříně (2) o minimální délce 7150 mm. Vnější koncové nosné části (12) jsou zasouvatelné do pevné části koncové oblasti koncového vnějšího podélného nosníku (11). Vnější aretační čepy (5), nacházející se na této vnější koncové nosné části (12), pouze pro přejímání reakčních sil působících ve svislém směru jsou uspořádány ve vodorovné rovině a příčně vzhledem k podélné ose nosného vozu (6) pro zasouvání vnějších koncových nosných částí (12) při vzájemném dorazu koncových desek (15) vnějších podélných koncových nosných částí (12) za současného nastavování změny délky dlouhých spojovacích tyčí (8). Koncové desky (15), vytvořené jako talíře nárazníku, jsou uspořádány na konci vnějších koncových nosných částí (12) a tyto vnější podélné koncové nosné části (12) jsou do vnější podélné polohy nosného vozu (6) vysouvatelné jako nárazníky silou pružiny (16), jejíž charakteristika vykazuje plochý vzestup s konečnými silami přibližně odpovídajícími 1/5 až 1/10 síly bočního nárazníku (19). U koncových nosných vozů (7) jsou pro zasouvání vnějších koncových nosných částí (12) na čelním nástavci (14) uspořádány poloviční spojovací tyče (13) přesahující dorazové plochy (17). cze
Souběžný názevRailway transportation unit for mixed and exchangeable container types
Další system.sel.j.B 61D 003/20 MPT
Další system.sel.j.B 61D 045/00 MPT
Další system.sel.j.B 61G 001/40 MPT
Osobní jm.-sekund.oBartel Manfred Niesky (DE) m
Osobní jm.-sekund.oBartel Manfred Niesky (DE) p
Osobní jm.-sekund.oSedlák Zdeněk Brno, Mendlovo nám. la60300 z
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20030716
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 292106
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1849
Katalogizátor20060721 SVK06 1404