Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292355
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002923xx / 000292355.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000292355 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19960212d2003----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Železniční dopravní jednotka pro smíšenou přepravu kontejnerů a výměnných přepravních skříní Railway transport unit for the mixed transport of containers and swap bodies |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2003 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19950216 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19960212 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20030917 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1995/19505192 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1996-400 |
Anotace, referát | ...(d) is also maintained even for the smallest dimension of the coupling rods (6). eng |
Anotace, referát | ...rozestup (d) je rovněž zachován i při nejmenším rozměru spojovacích tyčí (6). cze |
Anotace, referát | In the invented railway transport unit, the end walls (13) of wagons (3) are offset backward relative to end parts of external longitudinal beams (9) by a dimension equaling to the distance between external arresting pins (4) and between at least two swap bodies (2.1) with a spacing of at least 6050 mm and their symmetrically disposed containers (1.3) with spacing of corner fittings (3) of at least 12 192 mm, whereby the end wall (13) functions at the same time as a travel (12) cross beam (14). Both free ends of said longitudinal beams (9) are at the same time directly limited by fixing parts of the arresting pins (4) of said swap bodies (2.1), whereby spacing between the individual wagons (5) as well as other spacings, according to other possible combinations of other loaded swap bodies (2) and containers (1), are bridged by means of long or exchangeable coupling rods (6) of different length in dependence on the containers (1) or the swap bodies (2) to be loaded. Attachment points (7) of a coupling rod (6) are always within the region of a one-axle travel (12) bogie (8), whereby the distance (b) between the attachment point (7) in advanced portions (10) up to the bogie (8) front side is at least equal to or grater than the double length of so far internationally determined distance of an central automatic coupling to fulcrum point of a connecting shaft coupling body. The length or length adjustability of the coupling rod (6) is in case of the greatest length dimension in agreement with the extent (c) of overhangs of two swap bodies (2) disposed opposite to each another over advanced portions (10) of the wagon (5) bogies (8) including a safety spacing (d) between the two swap bodies (2) for kinetic behavior of the swap bodies (2) and bogies (8), whereby the safety spacing... eng |
Anotace, referát | U železniční dopravní jednotky jsou čelní strany (13) nosných vozů (5) vzhledem ke koncovým částem vnějších podélných nosníků (9) o rozměr, rovnající se vzdálenosti mezi vnějšími aretačními čepy (4) a mezi alespoň dvěma výměnnými přepravními skříněmi (2.1) s rozestupem o délce alespoň 6050 mm a jejich symetricky uloženými kontejnery (1.3) s rozestupem rohových kování (3) o délce 12 192 mm, přesazeny směrem dozadu, přičemž čelní strana (13) má současně funkci příčného nosníku (14) pojezdu (12). Oba volné konce vnějších podélných nosníků (9) jsou přitom bezprostředně omezeny upevňovacími částmi aretačních čepů (4) uvedených výměnných přepravních skříní (2.1), přičemž rozestup mezi jednotlivými nosnými vozy (5) i další rozestupy, podle dalších možných kombinací jiných naložených výměnných přepravních skříní (2) a kontejnerů (1), jsou přemostěny pomocí dlouhých nebo vyměnitelných spojovacích tyčí (6) různé délky v závislosti na nakládaných kontejnerech (1) nebo výměnných přepravních skříních (2). Body (7) připojení spojovací tyče (6) jsou vždy v oblasti jednoosého pojezdu (12) podvozku (8), přičemž vzdálenost (b) mezi bodem (7) připojení v předsunutých částech (10) až po přední stranu podvozku (8) je alespoň stejná nebo větší než je dvojnásobek délky dosud mezinárodně stanovené vzdálenosti automatického středního spřáhla k otočnému bodu spojovacího tělesa spojovacího hřídele. Délka nebo délková přestavitelnost spojovací tyče (6) je při největším délkovém rozměru v souladu s velikostí (c) převisů dvou proti sobě ležících výměnných přepravních skříní (2) přes předsunuté části (10) podvozků (8) nosných vozů (5) včetně bezpečnostního rozestupu (d) mezi dvěma výměnnými přepravními skříněmi (2) pro pohybové chování výměnných přepravníc |
Souběžný název | Railway transport unit for the mixed transport of containers and swap bodies |
Další system.sel.j. | B 61D 003/20 MPT |
Další system.sel.j. | B 61G 005/02 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Bartel Manfred Niesky (DE) m |
Osobní jm.-sekund.o | Bartel Manfred Niesky (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Sedlák Zdeněk Brno, Mendlovo nám. 1a60300 z |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20030917 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 292355 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1850 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1404 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.