Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292435

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002924xx / 000292435.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000292435
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19930110d2003----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostKolejový díl a způsob jeho výroby Railway-track element and method of manufacturing thereof
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2003
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19920111
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19930110
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20030917
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1992/4200545
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1994-1662
Anotace, referát...of about 500 degC to 200 degC; and then tempering to a minimum strength of 1500 N/mme2. eng
Anotace, referátKolejový díl (10) vyrobený z oceli, určený pro použití jak pro kolejnice, tak i pro výhybky, přičemž použitou ocelí je ocel zpracovaná ve vakuu s obsahem, v procentech hmotnostních, 0,53 až 0,62 % C, 0,15 až 0,25 % Si, 0,65 až 1,1 % Mn, 0,8 až 1,3 % Cr, 0,05 až 0,11 % Mo, 0,05 až 0,11 % V, .<=. 0,02 % P, volitelně až 0,025 % Al, volitelně až 0,5 % Nb, zbytek železo a obvyklé doprovodné nečistoty. Poměr Mn ku Cr je v rozmezí 0,80 .<=. Mn ku Cr .<=. 0,85 a poměr Mo ku V je asi 1 s tím, že kolejovým dílem (10) ve formě kolejnice je válcovaná ocel s perlitickou strukturou a kolejovým dílem (10) ve formě části výhybky je část válcované kolejnice jako výchozí materiál, která má alespoň v části (18) hlavy kolejnice martenzitickou strukturu docílenou zušlechtěním. U způsobu výroby kolejového dílu (10) ve formě kolejnice se ocel válcuje na perlitickou strukturu s minimální pevností 900 N/mm.sup.2.n. a pro výrobu kolejového dílu (10) ve formě části výhybky se část kolejnice alespoň v oblasti její hlavy ohřeje na austenitizační teplotu v rozsahu od 850 .degree.C do 1050 .degree.C, pomocí chladicího média se po dobu v rozsahu od 60 do 120 sekund ochlazuje z teploty asi 850 .degree.C na asi 500 .degree.C a po dobu v rozsahu od 140 do 400 sekund se ochlazuje z teploty asi 500 .degree.C až na 200 .degree.C, načež se popouští na minimální pevnost 1500 N/mm.sup.2.n.. cze
Anotace, referátThe present invention relates to a railway-track element (10) intended not only for normal track but also for rail points. The track element is formed of vacuum-treated steel containing at least 0.53 to 0.62 percent by weight of carbon, 0.15 to 0.25 percent by weight of silicon, 0.65 to 1.1 percent by weight of manganese, 0.8 to 1.3 percent by weight of chromium, 0.05 to 0.11 percent by weight of molybdenum, 0.05 to 0.11 percent by weight of vanadium, less than or equal to 0.02 percent by weight of phosphorus, optionally up to 0.025 percent by weight of aluminium, optionally up to 0.5 percent by weight of niobium, and the balance being iron and usual accompanying impurities, wherein the ratio of manganese to chromium being about less then or equal to 0.85, the ratio of molybdenum to vanadium being about 1. Said railway-track element is in the form of a rolled-steel rail (10) with pearlitic structure, and said railway-track element in the form of a points section is a rolled rail section as the starting material having at least in the railhead area (18) a martensitic structure achieved by heat treatment. Claimed is also a method for manufacturing a railway-track element, the method comprising the steps of: rolling a vacuum-treated steel to produce a rail in the form of a railway-track element (10) having at least a head portion and having a pearlitic structure with a minimum strength of 900 N/mme2 ; heating a section of said rail at least in the area of its head portion to an austenitizing temperature between about 850 degC and 1050 degC in order to produce a railway-track element points section; cooling the heated railway-track element points section within 60 to 120 seconds from a temperature of about 850 degC to 500 degC, within about 140 to 400 seconds from a temperature... eng
Souběžný názevRailway-track element and method of manufacturing thereof
Další system.sel.j.C 21D 009/04 MPT
Další system.sel.j.C 22C 038/22 MPT
Další system.sel.j.C 22C 038/24 MPT
Osobní jm.-sekund.oHeller Wilhelm Duisburg (DE) p
Osobní jm.-sekund.oHořejš Milan Praha 2, Hálkova 212000 z
Osobní jm.-sekund.oRatz Gerhard Langgöns (DE) p
Korpor.,akce-sek.o.BWG Butzbacher Weichenbau GmbH Butzbach (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20030917
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 292435
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1850
Katalogizátor20060721 SVK06 1404