Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292554

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002925xx / 000292554.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000292554
Datum+čas posl.zpr.20031028
Všeob.údaje zprac.19980725d2003----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostJízdní plocha kolejového kola a způsob jejího vytvoření Rail wheel bearing surface and method of making the same
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2003
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19970730
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19980725
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20031015
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1997/19732809
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1999-4685
Anotace, referátIn the present invention there is disclosed a bearing surface of a rail wheel consisting of a wheel disk and a wheel rim (1) that is provided on one side and next to the bearing surface (2) with a wheel flange (3), has a different hardness profile (HP) all over its width whereby the least hardness is in the central region thereof. When making such a bearing surface (2), the bearing surface (2) is provided in its central region and prior applying uniform heat to the bearing surface (2) total width with a heat insulation (4, 5), which is removed after application of heat to the bearing surface (2), optionally only after cooling the bearing surface in order to achieve lower hardness in the bearing surface (2) central region and higher hardness in regions adjoining the central region. eng
Anotace, referátJízdní plocha kolejového kola, které sestává z kotouče kola a z věnce (1) kola, který je opatřen vedle jízdní plochy (2) na jedné straně okolkem (3), má po celé své šířce různý profil (HP) tvrdosti s nejmenší tvrdostí ve střední oblasti. Při vytváření takové jízdní plochy (2) se před přivedením rovnoměrného tepla na celou šířku jízdní plochy (2) opatří jízdní plocha (2) po celém obvodu ve své střední oblasti tepelnou izolací (4, 5), která se odstraní po ukončení přivádění tepla na jízdní plochu (2), popřípadě až po ochlazení jízdní plochy (2), pro dosažení menší tvrdosti ve střední oblasti jízdní plochy (2) a větší tvrdosti v oblastech sousedících se střední oblastí. cze
Souběžný názevRail wheel bearing surface and method of making the same
Další system.sel.j.B 60B 017/00 MPT
Další system.sel.j.C 21D 009/34 MPT
Osobní jm.-sekund.oMombrei Werner Kesselsdorf (DE) p
Osobní jm.-sekund.oSchneider Jürgen Bochum (DE) p
Osobní jm.-sekund.oČermák Karel Praha 1, Národní třída 3211000 z
Korpor.,akce-sek.o.BOCHUMER VEREIN VERKEHRSTECHNIK GMBH Bochum (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20031015
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031028
Sigla,sign.vlastn.OLA001 292554
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031028 SVK06 1706
Katalogizátor20060721 SVK06 1404