Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292554
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002925xx / 000292554.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000292554 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031028 |
Všeob.údaje zprac. | 19980725d2003----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Jízdní plocha kolejového kola a způsob jejího vytvoření Rail wheel bearing surface and method of making the same |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2003 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19970730 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19980725 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20031015 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1997/19732809 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1999-4685 |
Anotace, referát | In the present invention there is disclosed a bearing surface of a rail wheel consisting of a wheel disk and a wheel rim (1) that is provided on one side and next to the bearing surface (2) with a wheel flange (3), has a different hardness profile (HP) all over its width whereby the least hardness is in the central region thereof. When making such a bearing surface (2), the bearing surface (2) is provided in its central region and prior applying uniform heat to the bearing surface (2) total width with a heat insulation (4, 5), which is removed after application of heat to the bearing surface (2), optionally only after cooling the bearing surface in order to achieve lower hardness in the bearing surface (2) central region and higher hardness in regions adjoining the central region. eng |
Anotace, referát | Jízdní plocha kolejového kola, které sestává z kotouče kola a z věnce (1) kola, který je opatřen vedle jízdní plochy (2) na jedné straně okolkem (3), má po celé své šířce různý profil (HP) tvrdosti s nejmenší tvrdostí ve střední oblasti. Při vytváření takové jízdní plochy (2) se před přivedením rovnoměrného tepla na celou šířku jízdní plochy (2) opatří jízdní plocha (2) po celém obvodu ve své střední oblasti tepelnou izolací (4, 5), která se odstraní po ukončení přivádění tepla na jízdní plochu (2), popřípadě až po ochlazení jízdní plochy (2), pro dosažení menší tvrdosti ve střední oblasti jízdní plochy (2) a větší tvrdosti v oblastech sousedících se střední oblastí. cze |
Souběžný název | Rail wheel bearing surface and method of making the same |
Další system.sel.j. | B 60B 017/00 MPT |
Další system.sel.j. | C 21D 009/34 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Mombrei Werner Kesselsdorf (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Schneider Jürgen Bochum (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Čermák Karel Praha 1, Národní třída 3211000 z |
Korpor.,akce-sek.o. | BOCHUMER VEREIN VERKEHRSTECHNIK GMBH Bochum (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20031015 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031028 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 292554 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031028 SVK06 1706 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1404 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.