Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292647

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002926xx / 000292647.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000292647
Datum+čas posl.zpr.20031123
Všeob.údaje zprac.19960826d2003----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostNáprava pro motorová vozidla s nosníkem z trubky a způsob její výroby Axle for motor vehicles having a tubular girder and process for producing thereof
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2003
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19950826
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19960826
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20031112
Obecné poznámkyPrávo přednosti: EP 1995/95113418
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1996-2515
Anotace, referátIn motor vehicle axles (10) with a girder made of a tube (1) said tube (1) wall (2) thickness (Di2) is reduced depending upon its later loading in the vehicle via reformation, without cutting, in relation to the starting thickness (Di1). When producing the axles (10), first the tube (1) wall (2) thickness (Di2) is reduced depending upon its later local lower loading in the vehicle by broaching in relation to the starting thickness (Di1) and subsequently the tube (1) with reduced wall (2) thickness (Di2) is worked by hydroforming to an axle (10) with the reduced wall (2) thickness (Di2) in both the central region (13) and longitudinal regions (12). eng
Anotace, referátU náprav (10) pro motorová vozidla s nosníkem z trubky (1) je tloušťka (D.sub.2.n.) stěny (2) trubky (1) oproti výchozí tloušťce (D.sub.1.n.) v závislosti na pozdějším místním nižším zatížení v motorovém vozidle v tomto místě redukována protahováním. Při způsobu výroby náprav (10) se nejprve tloušťka (D.sub.2.n.) stěny (2) trubky (1) oproti výchozí tloušťce (D.sub.1.n.) v závislosti na pozdějším místním nižším zatížení v motorovém vozidle v tomto místě redukuje protahováním a následně se trubka (1) s redukovanou tloušťkou (D.sub.2.n.) stěny (2) hydroformováním přetváří na nápravu (10) s redukovanou tloušťkou (D.sub.2.n.) stěny (2) ve střední oblasti (13) a v podélných oblastech (12). cze
Souběžný názevAxle for motor vehicles having a tubular girder and process for producing thereof
Další system.sel.j.B 21D 026/02 MPT
Další system.sel.j.B 21D 053/86 MPT
Osobní jm.-sekund.oHansen Rainer Paderborn (DE) p
Osobní jm.-sekund.oOlszewski Egon Paderborn (DE) p
Osobní jm.-sekund.oVšetečka Miloš Praha 2, Hálkova 212000 z
Korpor.,akce-sek.o.Benteler AG Paderborn (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20031112
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031123
Sigla,sign.vlastn.OLA001 292647
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031123 SVK06 1700
Katalogizátor20060721 SVK06 1404