Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292647
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002926xx / 000292647.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000292647 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031123 |
Všeob.údaje zprac. | 19960826d2003----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Náprava pro motorová vozidla s nosníkem z trubky a způsob její výroby Axle for motor vehicles having a tubular girder and process for producing thereof |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2003 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19950826 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19960826 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20031112 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: EP 1995/95113418 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1996-2515 |
Anotace, referát | In motor vehicle axles (10) with a girder made of a tube (1) said tube (1) wall (2) thickness (Di2) is reduced depending upon its later loading in the vehicle via reformation, without cutting, in relation to the starting thickness (Di1). When producing the axles (10), first the tube (1) wall (2) thickness (Di2) is reduced depending upon its later local lower loading in the vehicle by broaching in relation to the starting thickness (Di1) and subsequently the tube (1) with reduced wall (2) thickness (Di2) is worked by hydroforming to an axle (10) with the reduced wall (2) thickness (Di2) in both the central region (13) and longitudinal regions (12). eng |
Anotace, referát | U náprav (10) pro motorová vozidla s nosníkem z trubky (1) je tloušťka (D.sub.2.n.) stěny (2) trubky (1) oproti výchozí tloušťce (D.sub.1.n.) v závislosti na pozdějším místním nižším zatížení v motorovém vozidle v tomto místě redukována protahováním. Při způsobu výroby náprav (10) se nejprve tloušťka (D.sub.2.n.) stěny (2) trubky (1) oproti výchozí tloušťce (D.sub.1.n.) v závislosti na pozdějším místním nižším zatížení v motorovém vozidle v tomto místě redukuje protahováním a následně se trubka (1) s redukovanou tloušťkou (D.sub.2.n.) stěny (2) hydroformováním přetváří na nápravu (10) s redukovanou tloušťkou (D.sub.2.n.) stěny (2) ve střední oblasti (13) a v podélných oblastech (12). cze |
Souběžný název | Axle for motor vehicles having a tubular girder and process for producing thereof |
Další system.sel.j. | B 21D 026/02 MPT |
Další system.sel.j. | B 21D 053/86 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Hansen Rainer Paderborn (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Olszewski Egon Paderborn (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Všetečka Miloš Praha 2, Hálkova 212000 z |
Korpor.,akce-sek.o. | Benteler AG Paderborn (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20031112 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031123 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 292647 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031123 SVK06 1700 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1404 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.