Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292680

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002926xx / 000292680.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000292680
Datum+čas posl.zpr.20031123
Všeob.údaje zprac.19990119d2003----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostTlumič železničních vozů Railway vehicle buffer
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2003
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19980203
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19990119
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20031112
Obecné poznámkyPrávo přednosti: US 1998/017383
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1999-166
Anotace, referát...interior. eng
Anotace, referátIn the present invention, there is disclosed a railway vehicle buffer comprising a bush body (12) inclusive of a cylindrical base (14) having at one end of the buffer a plate (26) and at the other end thereof a cylindrical plunger (16) with a contact head (18), wherein said base (14) and said plunger (16) are coupled with each other and form a cylindrical internal chamber (24) extending between the plate (26) and the contact head (18), a hydraulic springing mechanism (28) included in the internal chamber (24) and disposed between the plate (26) and the contact head (18), wherein said hydraulic springing mechanism (28) comprises a bushing (32) at one end of the internal chamber (24) with opposite front head (36) and rear head (38), and a pressure cylinder (42) disposed between the heads (36, 38), a piston (44) accommodated within said pressure cylinder (42) and interacting with inner surface of said pressure cylinder (42), a piston rod (52) leading from this piston (44) airtight through the front head (36) to the free end of the internal chamber (24) opposite end, flow inlets performed in the pressure cylinder (42), hydraulic fluid substantially filling up the pressure cylinder (42), and a mechanical springing mechanism (30) disposed inside the internal chamber (24) in parallel arrangement with said hydraulic springing mechanism (28). Said hydraulic springing mechanism (28) has an external body, situated between the front head (36) and the rear head (38) at a certain distance from the pressure cylinder (42), a storage tank (64), disposed between the pressure cylinder (42) and the body (12), hydraulic fluid partially charging the storage tank (64), and a gas pocket in said storage tank (64) upper section, whereby said gas pocket is disposed above the pressure cylinder (42)... eng
Anotace, referátTlumič železničních vozů zahrnuje těleso (12) pouzdra včetně válcové základny (14), která má na jednom konci tlumiče desku (26) a na druhém konci tlumiče válcový plunžr (16) se stykovou hlavou (18), kde základna (14) a plunžr (16) jsou spolu spojeny a vytváří válcovou vnitřní komoru (24) mezi deskou (26) a stykovou hlavou (18), hydraulické pružicí ústrojí (28) ve vnitřní komoře (24), nacházející se mezi deskou (26) a stykovou hlavou (18), kde hydraulické pružicí ústrojí (28) zahrnuje pouzdro (32) na jednom konci vnitřní komory (24) s protilehlými přední hlavou (36) a zadní hlavou (38), a tlakový válec (42), nacházející se mezi hlavami (36, 38), píst (44) v tlakovém válci (42), spolupůsobící s vnitřním povrchem tohoto tlakového válce (42), pístovou tyč (52), vedoucí od tohoto pístu (44) neprodyšně přední hlavou (36) k volnému konci opačného konce vnitřní komory (24), průtokové vstupy v tlakovém válci (42), hydraulickou kapalinu, podstatně zaplňující tlakový válec (42), a mechanické pružicí ústrojí (30) ve vnitřní komoře (24) v paralelním uspořádání s hydraulickým pružicím ústrojím (28). Hydraulické pružicí ústrojí (28) má vnější těleso, nacházející se mezi přední hlavou (36) a zadní hlavou (38) v odstupu od tlakového válce (42), zásobník (64), umístěný mezi tlakovým válcem (42) a tělesem (12), hydraulickou kapalinu, částečně plnící zásobník (64), a plynovou kapsu v horní části zásobníku (64), přičemž tato plynová kapsa je umístěna nad vnitřkem tlakového válce (42). cze
Souběžný názevRailway vehicle buffer
Další system.sel.j.B 61G 011/12 MPT
Další system.sel.j.F 16F 009/34 MPT
Osobní jm.-sekund.oHuggins Russell J. Wellsville (US, PA) p
Osobní jm.-sekund.oKania František Brno, Mendlovo nám. 1a60300 z
Korpor.,akce-sek.o.KEYSTONE INDUSTRIES, INC. Camp Hill (US, PA) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20031112
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031123
Sigla,sign.vlastn.OLA001 292680
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031123 SVK06 1700
Katalogizátor20060721 SVK06 1404