Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292681
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002926xx / 000292681.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000292681 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031123 |
Všeob.údaje zprac. | 19991109d2003----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Kolizní ochranné zařízení pro městské kolejové dopravní prostředky Collision protecting device for municipal railway stock |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2003 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19981203 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19991109 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20031112 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1998/19855830 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1999-3955 |
Anotace, referát | Kolizní ochranné zařízení pro městské kolejové dopravní prostředky sestává z nárazníkové tyče (1), uspořádané na dvou tlumičích (2) nárazů pod představbou (5). Nárazníková tyč (1) přečnívá přes představbu (5) o délku (Y), přičemž délka (Y) je rovna součtu délky zdvihu (Z) tlumičů (2) nárazů a délky odtrhové dráhy (Q), za kterou je zařazen odtrhový spoj (3) a před kterou je deformační dráha (X) představby (5). Tlumiče (2) nárazů jsou uloženy ve vedení (4) a délka (W) pevné části tlumičů (2) nárazů a délka (T) volného prostoru ve vedení (4) se musí alespoň rovnat součtu deformační dráhy (X) žádané deformační dráhy představby (5) a odtrhové dráhy (Q). cze |
Anotace, referát | The present invention relates to a collision protecting device for municipal railway stock comprising a buffer rod (1) arranged on two shock absorbers (2) beneath a front structure (5). The buffer rod (1) overlaps the front structure (5) by the length (Y), whereby the length (Y) is equal to the sum of the shock absorber (2) stroke and length of a breakaway path (Q) beyond which a breakaway joint (3) is arranged (3) and in front of which there is a deformation path (X) of the front structure (5). The shock absorbers (2) are mounted in a guide (4) and the length (W) of the shock absorber (2) solid portion and the length (T) of a free space in the guide (4) must be at least equal to the sum of the deformation path (X) of the front structure (5) desired deformation path and the breakaway path (Q). eng |
Souběžný název | Collision protecting device for municipal railway stock |
Další system.sel.j. | B 61D 015/06 MPT |
Další system.sel.j. | B 61D 017/06 MPT |
Další system.sel.j. | B 61G 011/00 MPT |
Další system.sel.j. | B 61G 011/16 MPT |
Další system.sel.j. | B 61G 011/18 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Fink Marco Berlin (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Heidgen Karsten Berlin (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Hentschel Harald Gersdorf-Möhrsdorf (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Scharf Steffen Potsdam (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Sedlák Zdeněk Brno, Mendlovo nám. 1a60300 z |
Korpor.,akce-sek.o. | DWA DEUTSCHE WAGGONBAU GMBH Berlin (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20031112 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031123 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 292681 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031123 SVK06 1700 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1404 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.