Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292891

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002928xx / 000292891.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000292891
Datum+čas posl.zpr.20040105
Všeob.údaje zprac.20000713d2003----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostDvoudobý motor Two-stroke engine
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2003
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 20000713
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20031217
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2000-2591
Anotace, referátThe purpose of the present invention is reduction of specific consumption of fuel by improved scavenging and fulfillment of theoretic assumptions of the two-stroke engines of double power and half weight if compared with the four-stroke engines of the same cylinder capacity. The above-mentioned target is achieved in such a manner that the fuel mixture or the fresh air is sucked into a cylinder through an automatic valve incorporated in a piston such that the complete internal periphery of the cylinder can be employed for quick removal of combustion products to atmosphere. In the piston (12) bottom there is an opening with a round plug (13) screwed therein and having a combustion chamber (16) following up during compression with a combustion chamber (7) disposed in the engine head. Said plug (13) is provided with a seat for an automatically moving valve (15) with a spring (14) for equalizing inertia. The known sparking plug has been replaced by boiling injection nozzle (8) injecting in the compressed air a fuel being heated to a self-ignition temperature. eng
Anotace, referátÚčelem řešení je snížení měrné spotřeby paliva zlepšeným výplachem a naplnění teoretických předpokladů dvoudobých motorů dvojnásobného výkonu a poloviční hmotnosti, oproti motorům čtyřdobým o stejném obsahu válců. Uvedeného cíle se dosáhne tím, že je palivová směs, nebo čerstvý vzduch nasáván do válce přes samočinný ventil v pístu, takže celý vnitřní obvod válce může být využíván pro rychlý odvod spalin do ovzduší. Ve dnu pístu (12) se nachází otvor, do kterého je zašroubována kruhová vložka (13), se spalovací dutinou (16), která při kompresi navazuje na spalovací komoru (7) v hlavě motoru. Vložka (13) je opatřena sedlem pro samočinně pohyblivý ventil (15) s pružinou (14) na vyrovnávání setrvačných sil. Známou zapalovací svíčku nahrazuje varná vstřikovací tryska (8), která do komprese vzduchu vstřikuje palivo zahřáté na teplotu samozápalu. cze
Souběžný názevTwo-stroke engine
Další system.sel.j.F 01L 001/38 MPT
Další system.sel.j.F 01L 011/02 MPT
Další system.sel.j.F 02B 033/04 MPT
Další system.sel.j.F 02M 053/04 MPT
Další system.sel.j.F 02M 061/18 MPT
Osobní jm.-sekund.oKVAPIL Jan Ústí nad Labem (CZ) m
Osobní jm.-sekund.oKvapil Jan Ústí nad Labem (CZ) p
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20031217
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20040105
Sigla,sign.vlastn.OLA001 292891
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20040105 SVK06 1437
Katalogizátor20060721 SVK06 1404