Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292891
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002928xx / 000292891.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000292891 |
Datum+čas posl.zpr. | 20040105 |
Všeob.údaje zprac. | 20000713d2003----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Dvoudobý motor Two-stroke engine |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2003 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 20000713 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20031217 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 2000-2591 |
Anotace, referát | The purpose of the present invention is reduction of specific consumption of fuel by improved scavenging and fulfillment of theoretic assumptions of the two-stroke engines of double power and half weight if compared with the four-stroke engines of the same cylinder capacity. The above-mentioned target is achieved in such a manner that the fuel mixture or the fresh air is sucked into a cylinder through an automatic valve incorporated in a piston such that the complete internal periphery of the cylinder can be employed for quick removal of combustion products to atmosphere. In the piston (12) bottom there is an opening with a round plug (13) screwed therein and having a combustion chamber (16) following up during compression with a combustion chamber (7) disposed in the engine head. Said plug (13) is provided with a seat for an automatically moving valve (15) with a spring (14) for equalizing inertia. The known sparking plug has been replaced by boiling injection nozzle (8) injecting in the compressed air a fuel being heated to a self-ignition temperature. eng |
Anotace, referát | Účelem řešení je snížení měrné spotřeby paliva zlepšeným výplachem a naplnění teoretických předpokladů dvoudobých motorů dvojnásobného výkonu a poloviční hmotnosti, oproti motorům čtyřdobým o stejném obsahu válců. Uvedeného cíle se dosáhne tím, že je palivová směs, nebo čerstvý vzduch nasáván do válce přes samočinný ventil v pístu, takže celý vnitřní obvod válce může být využíván pro rychlý odvod spalin do ovzduší. Ve dnu pístu (12) se nachází otvor, do kterého je zašroubována kruhová vložka (13), se spalovací dutinou (16), která při kompresi navazuje na spalovací komoru (7) v hlavě motoru. Vložka (13) je opatřena sedlem pro samočinně pohyblivý ventil (15) s pružinou (14) na vyrovnávání setrvačných sil. Známou zapalovací svíčku nahrazuje varná vstřikovací tryska (8), která do komprese vzduchu vstřikuje palivo zahřáté na teplotu samozápalu. cze |
Souběžný název | Two-stroke engine |
Další system.sel.j. | F 01L 001/38 MPT |
Další system.sel.j. | F 01L 011/02 MPT |
Další system.sel.j. | F 02B 033/04 MPT |
Další system.sel.j. | F 02M 053/04 MPT |
Další system.sel.j. | F 02M 061/18 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | KVAPIL Jan Ústí nad Labem (CZ) m |
Osobní jm.-sekund.o | Kvapil Jan Ústí nad Labem (CZ) p |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20031217 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20040105 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 292891 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20040105 SVK06 1437 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1404 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.