Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292926

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002929xx / 000292926.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000292926
Datum+čas posl.zpr.20040117
Všeob.údaje zprac.19960402d2004----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostŽelezniční nákladní vůz Railway wagon
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2004
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19950526
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19960402
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20040114
Obecné poznámkyPrávo přednosti: SE 1995/9501954
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1997-3609
Anotace, referátIn the present invention, there is disclosed railway wagon comprising a transverse intermediate part (6) being coupled with a bogie (3) through the mediation of a pivot pin (25) and a seat (26). In said transverse intermediate part (6) there is performed a longitudinal groove (21) groove (21) opening upwardly for stop elements (34, 34') arranged in jibs (15, 15') of a load carrier (2) and movable between a position, in which they reach in said longitudinal groove (21) preventing so motion of the jib (15, 15') outward the transverse intermediate part (6) and a position, in which they do not reach in the longitudinal groove (21) enabling thus motion of the jib (15, 15') outward of the transverse intermediate part (6). At least one end of the load carrier (2) can be transferred by means of transfer means arranged on the transverse intermediate part (6) into a position outside a longitudinal axis passing through the wagon (1) bogies (3, 3'). During this transfer, said one end of the load carrier is supported by supporting means such as balls, rollers or a sliding bearing. eng
Anotace, referátU železničního nákladního vozu je v příčném dílu (6), spojeném s podvozkem (3, 3') pomocí otočného čepu (25) a sedla (26), vytvořena směrem vzhůru otevřená podélná drážka (21) pro blokovací spojovací kolíky (34, 34'), uspořádané ve výložnících (15, 15') nosiče (2) nákladu a pohyblivé jednak mezi pozicí, kdy zasahují do podélné drážky (21) a zamezují pohybu výložníku (15, 15') směrem ven z příčného dílu (6), a jednak mezi pozicí, kdy nezasahují do podélné drážky (21) a umožňují pohyb výložníku (15, 15') směrem ven z příčného dílu (6). Alespoň jeden konec nosiče (2) nákladu je prostřednictvím přesouvacích prostředků na příčném dílu (6) přemístitelný do polohy mimo podélnou osu procházející podvozky (3, 3') vozu (1), při kterémžto přemísťování je podepřen opěrnými prostředky, kterými jsou kuličky, válečky nebo kluzné ložisko. cze
Souběžný názevRailway wagon
Další system.sel.j.B 61D 003/00 MPT
Další system.sel.j.B 61D 003/18 MPT
Další system.sel.j.B 61D 047/00 MPT
Osobní jm.-sekund.oEriksson Jan Nälden (SE) p
Korpor.,akce-sek.o.FLEXIWAGGON AB Örebro (SE) m
Korpor.,akce-sek.o.PATENTSERVIS PRAHA a.s. Praha 4, Jivenská 1273, 14021 z
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20040114
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20040117
Sigla,sign.vlastn.OLA001 292926
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20040117 SVK06 0955
Katalogizátor20060721 SVK06 1404