Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000292967

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002929xx / 000292967.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000292967
Datum+čas posl.zpr.20040117
Všeob.údaje zprac.19950801d2004----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostTopný přístroj, zejména pro vozidlo Heater, particularly for a motor vehicle
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2004
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19940818
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19950801
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20040114
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1994/4429237
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1994/4447281
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1995/19526003
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1997-427
Anotace, referátThe invented heater for a vehicle, in particular for a motor vehicle powered by an internal combustion engine (100) has a burner (34) supplied from a tank (104) through a fuel line (L1, L2, L3, L4, 38) in which a solenoid valve (24, 42) controlled by a control device (36) through the mediation of a control line (S) is introduced. The solenoid valve (24, 42) offers a throttle point (26). A pressure-controlled fuel pump (2) is arranged within the fuel line (L1, L2, L3, L4, 38). Alternatively, the heater can have a fuel pump (106) for supplying fuel from a tank (104) into an internal combustion engine (100) through the mediation of a flow piping (108). The fuel line (38) is connected or the flow piping (108) and said fuel pump (106) is arranged between the tank (104) and the burner (34). eng
Anotace, referátTopný přístroj, zejména pro vozidlo poháněné spalovacím motorem (100), je proveden s hořákem (34) a s palivovým potrubím (L1, L2, L3, L4, 38) pro přívod paliva z nádrže (104), přičemž do palivového potrubí (L1, L2, L3, L4, 38) je zařazen magnetický ventil (24, 42) ovládaný řídicím přístrojem (36) prostřednictvím řídicího vedení (S). Magnetický ventil (24, 42) vytváří škrticí místo (26). V palivovém potrubí (L1, L2, L3, L4, 38) je uspořádáno tlakově řízené palivové čerpadlo (2). Alternativně je topný přístroj proveden s palivovým čerpadlem (106) pro přívod paliva z nádrže (104) do spalovacího motoru (100) prostřednictvím napájecího potrubí (108). Palivové potrubí (38) je připojeno k napájecímu potrubí (108) a mezi nádrží (104) a hořákem (34) je uspořádáno palivové čerpadlo (106). cze
Souběžný názevHeater, particularly for a motor vehicle
Další system.sel.j.B 60H 001/22 MPT
Další system.sel.j.F 23K 005/04 MPT
Osobní jm.-sekund.oBlaschke Walter Esslingen (DE) p
Osobní jm.-sekund.oBrenner Dirk Stuttgart (DE) p
Osobní jm.-sekund.oBurner Erwin Adelberg (DE) p
Osobní jm.-sekund.oLangen Herbert Altbach (DE) p
Osobní jm.-sekund.oPfister Wolfgang Esslingen (DE) p
Osobní jm.-sekund.oReiser Peter Esslingen (DE) p
Osobní jm.-sekund.oČermák Karel Praha 1, Národní 3211000 z
Korpor.,akce-sek.o.J. EBERSPÄCHER GMBH & CO. Esslingen (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20040114
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20040117
Sigla,sign.vlastn.OLA001 292967
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20040117 SVK06 0955
Katalogizátor20060721 SVK06 1404