Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000293634
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002936xx / 000293634.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000293634 |
Datum+čas posl.zpr. | 20040617 |
Všeob.údaje zprac. | 20001019d2004----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Vyvažovací jednotka pro přímovratné pístové stroje Compensating shaft assembly for internal combustion engines |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2004 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19991019 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 20001019 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20040616 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: AT 1999/728 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 2002-1299 |
Anotace, referát | The present invention relates to a compensating shaft assembly for internal combustion engines. Said shaft comprises at last one compensating shaft (6, 7) that is received by a compensating housing (5) and counterweights (8) fixed on said compensating shaft. The aim of the invention is to provide a compensating shaft assembly that can be produced at a minimum of costs, with high precision, that can be reliably fastened and has minimal outer dimensions. To this end, the counterweight (8) is a substantially cylindrical ring with two axis-normal front faces (61) and a cut-out (55) in an area in the longitudinal center so that the counterweight (8) consists of two annular elements (59, 60) adjacent to the two front faces (61) and an interposed segment part (62). One of the front faces (61) of the counterweight (8) interacts with a treated surface (33) of the compensating housing (5) to give a step thrust bearing (32). eng |
Anotace, referát | Vyvažovací jednotka pro přímovratné pístové stroje sestává z vyvažovací skříně (5), v níž je uložena alespoň jedna vyvažovací hřídel (6, 7), na níž je upevněno alespoň jedno závaží (8). Pro dosažení co možno nejvyšší přesnosti, spolehlivého upevnění a minimálních rozměrů při minimálních výrobních nákladech je vyvažovací závaží (8) vytvořeno jako válcovitý prstenec se dvěma radiálními čelními plochami (61) a výřezem (55) ve středové oblasti, takže sestává ze dvou prstencovitých částí (59, 60) navazujících na obě čelní plochy (61) s mezi nimi uspořádaným segmentovým dílem (62). Jedna z čelních ploch (61) vyvažovacího závaží (8) tvoří spolu s opracovanou plochou (33) vyvažovací skříně (5) axiální patní ložisko (32). cze |
Souběžný název | Compensating shaft assembly for internal combustion engines |
Další system.sel.j. | F 16F 015/26 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Stückler Johann Dipl. Ing. Austria (AT) p |
Korpor.,akce-sek.o. | STEYR POWERTRAIN AG & CO KG Austria (AT) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20040616 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20040617 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 293634 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20040617 SVK06 1136 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1405 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.