Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000293657

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002936xx / 000293657.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000293657
Datum+čas posl.zpr.20040617
Všeob.údaje zprac.19970612d2004----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostOdhlučněné kolo kolejového vozidla a způsob jeho vytváření Method of reducing noise of a railway vehicle wheel and a wheel thereof with reduced noise
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2004
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19960703
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19970612
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20040616
Obecné poznámkyPrávo přednosti: FR 1996/9608289
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1997-1819
Anotace, referát...attached to the wheel (26) wall (29, 29'), whereby said active mass (340, 340') is attached to the wheel (26) through the mediation of a resilient member (35a, 35b; 35a', 35b'). eng
Anotace, referátKolo (6, 16) obsahuje nejméně jeden dynamický tlumič (10a, 10b, 20) pro tlumení vibrací kola (6, 16) v radiálním módu, který obsahuje aktivní hmotu (11a, 11b, 21) o takové hmotnosti, že hmotnost dynamického tlumiče (10a, 10b, 20) nebo celková hmotnost dynamických tlumičů (10a, 10b, 20) je nejméně 5 % celkové hmotnosti celku tvořeného stěnou (9, 19, 19') a věncem (8, 18) kola (6, 16), přičemž aktivní hmota (11a, 11b, 21) je připojená ke kolu (6, 16) prostřednictvím pružného prvku (12a, 12b, 22), přičemž dynamický tlumič (10a, 10b, 20) má vlastní kmitočet vibrace v podstatě rovný rezonančnímu kmitočtu kola (6, 16) v radiálním módu vibrace, ale s fází kmitání opačnou vůči fázi kmitání kola (6, 16) v rezonančním kmitočtu, a je upevněn na kole (6, 16) pro vibrování v radiálním módu. Při vytváření kola (6, 16) se výpočtem nebo zkouškami definuje nejméně jeden mód vlastních vibrací kola (6, 16, 26), a to buď v radiálním směru, nebo axiálním směru kola, a určuje se nejméně jeden rezonanční kmitočet kola pro tento definovaný mód vibrací. U kola s tlumením v radiálním módu se upevní na věnci (8, 18) kola (6, 16) nejméně jeden dynamický tlumič (10a, 10b, 20) obsahující aktivní hmotu (11a, 11b, 21), který se připojí ke kolu (6, 16) prostřednictvím pružného prvku (12a, 12b, 22). U kola tlumením v axiálním módu se na stěně (29, 29') kola (26) upevní nejméně jedna sada dynamických tlumičů (30, 30', 30a, 30b, 30a', 30b') obsahujících každý nejméně jednu aktivní hmotu (340, 340'), která se připojí ke kolu (26) prostřednictvím pružného prvku (35a, 35b; 35a', 35b'). cze
Anotace, referátThe invented railway vehicle wheel (6, 16) comprises at least one dynamic shock-absorber (10a, 10b, 20) for damping wheel (6, 16) vibrations in radial mode wherein the dynamic shock-absorber (10a, 10b, 20) contains an active mass (11a, 11b, 21) of such a weight that the weight of the dynamic shock-absorber (10a, 10b, 20) or total weight of the dynamic shock-absorbers (10a, 10b, 20) is at least 5 percent of the total weight of a unit consisting of a wall (9, 19, 19') and a crown (8, 18) of the wheel, (6, 16), whereby said active mass (11a, 11b, 21) is attached to the wheel (6, 16) through the mediation of a resilient member (12a, 12b, 22). Said dynamic shock-absorber (10a, 10b, 20) has its own vibration frequency substantially equal to a resonant frequency of the wheel (6, 16) in radial direction of vibration mode but with vibration phase opposite with respect to the wheel (6, 16) vibration phase in the resonant frequency and is attached to the wheel (6, 16) for vibration in the radial mode. When making the wheel (6, 16), at least one mode of the wheel (6, 16, 26) own vibrations is defined either by calculation or testing in either in radial or axial direction of the wheel and subsequently at least one resonant frequency of the wheel for this kind defined vibration mode is determined. For a wheel being damped in the radial mode, at least one dynamic shock absorber (10a, 10b, 20) comprising an active mass (11a, 11b, 21) is attached to the wheel (6, 16) crown (8, 18). The dynamic shock absorber (10a, 10b, 20) is attached to the wheel (6, 16) through the mediation of a resilient member (12a, 12b, 22). For a wheel being damped in the axial mode, at least one set of dynamic shock-absorbers (30, 30', 30a, 30b, 30a', 30b') comprising each at least one active mass (340, 340') is... eng
Souběžný názevMethod of reducing noise of a railway vehicle wheel and a wheel thereof with reduced noise
Další system.sel.j.B 60B 003/02 MPT
Další system.sel.j.B 60B 017/00 MPT
Osobní jm.-sekund.oBroucke Jacques Coudekerque-Branche (FR) p
Osobní jm.-sekund.oCoblentz Arnaud Hoymille (FR) p
Osobní jm.-sekund.oDemilly Francois Dunkerque (FR) p
Korpor.,akce-sek.o.VALDUNES Puteaux (FR) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20040616
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20040617
Sigla,sign.vlastn.OLA001 293657
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20040617 SVK06 1136
Katalogizátor20060721 SVK06 1405