Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000293657
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002936xx / 000293657.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000293657 |
Datum+čas posl.zpr. | 20040617 |
Všeob.údaje zprac. | 19970612d2004----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Odhlučněné kolo kolejového vozidla a způsob jeho vytváření Method of reducing noise of a railway vehicle wheel and a wheel thereof with reduced noise |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2004 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19960703 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19970612 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20040616 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: FR 1996/9608289 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1997-1819 |
Anotace, referát | ...attached to the wheel (26) wall (29, 29'), whereby said active mass (340, 340') is attached to the wheel (26) through the mediation of a resilient member (35a, 35b; 35a', 35b'). eng |
Anotace, referát | Kolo (6, 16) obsahuje nejméně jeden dynamický tlumič (10a, 10b, 20) pro tlumení vibrací kola (6, 16) v radiálním módu, který obsahuje aktivní hmotu (11a, 11b, 21) o takové hmotnosti, že hmotnost dynamického tlumiče (10a, 10b, 20) nebo celková hmotnost dynamických tlumičů (10a, 10b, 20) je nejméně 5 % celkové hmotnosti celku tvořeného stěnou (9, 19, 19') a věncem (8, 18) kola (6, 16), přičemž aktivní hmota (11a, 11b, 21) je připojená ke kolu (6, 16) prostřednictvím pružného prvku (12a, 12b, 22), přičemž dynamický tlumič (10a, 10b, 20) má vlastní kmitočet vibrace v podstatě rovný rezonančnímu kmitočtu kola (6, 16) v radiálním módu vibrace, ale s fází kmitání opačnou vůči fázi kmitání kola (6, 16) v rezonančním kmitočtu, a je upevněn na kole (6, 16) pro vibrování v radiálním módu. Při vytváření kola (6, 16) se výpočtem nebo zkouškami definuje nejméně jeden mód vlastních vibrací kola (6, 16, 26), a to buď v radiálním směru, nebo axiálním směru kola, a určuje se nejméně jeden rezonanční kmitočet kola pro tento definovaný mód vibrací. U kola s tlumením v radiálním módu se upevní na věnci (8, 18) kola (6, 16) nejméně jeden dynamický tlumič (10a, 10b, 20) obsahující aktivní hmotu (11a, 11b, 21), který se připojí ke kolu (6, 16) prostřednictvím pružného prvku (12a, 12b, 22). U kola tlumením v axiálním módu se na stěně (29, 29') kola (26) upevní nejméně jedna sada dynamických tlumičů (30, 30', 30a, 30b, 30a', 30b') obsahujících každý nejméně jednu aktivní hmotu (340, 340'), která se připojí ke kolu (26) prostřednictvím pružného prvku (35a, 35b; 35a', 35b'). cze |
Anotace, referát | The invented railway vehicle wheel (6, 16) comprises at least one dynamic shock-absorber (10a, 10b, 20) for damping wheel (6, 16) vibrations in radial mode wherein the dynamic shock-absorber (10a, 10b, 20) contains an active mass (11a, 11b, 21) of such a weight that the weight of the dynamic shock-absorber (10a, 10b, 20) or total weight of the dynamic shock-absorbers (10a, 10b, 20) is at least 5 percent of the total weight of a unit consisting of a wall (9, 19, 19') and a crown (8, 18) of the wheel, (6, 16), whereby said active mass (11a, 11b, 21) is attached to the wheel (6, 16) through the mediation of a resilient member (12a, 12b, 22). Said dynamic shock-absorber (10a, 10b, 20) has its own vibration frequency substantially equal to a resonant frequency of the wheel (6, 16) in radial direction of vibration mode but with vibration phase opposite with respect to the wheel (6, 16) vibration phase in the resonant frequency and is attached to the wheel (6, 16) for vibration in the radial mode. When making the wheel (6, 16), at least one mode of the wheel (6, 16, 26) own vibrations is defined either by calculation or testing in either in radial or axial direction of the wheel and subsequently at least one resonant frequency of the wheel for this kind defined vibration mode is determined. For a wheel being damped in the radial mode, at least one dynamic shock absorber (10a, 10b, 20) comprising an active mass (11a, 11b, 21) is attached to the wheel (6, 16) crown (8, 18). The dynamic shock absorber (10a, 10b, 20) is attached to the wheel (6, 16) through the mediation of a resilient member (12a, 12b, 22). For a wheel being damped in the axial mode, at least one set of dynamic shock-absorbers (30, 30', 30a, 30b, 30a', 30b') comprising each at least one active mass (340, 340') is... eng |
Souběžný název | Method of reducing noise of a railway vehicle wheel and a wheel thereof with reduced noise |
Další system.sel.j. | B 60B 003/02 MPT |
Další system.sel.j. | B 60B 017/00 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Broucke Jacques Coudekerque-Branche (FR) p |
Osobní jm.-sekund.o | Coblentz Arnaud Hoymille (FR) p |
Osobní jm.-sekund.o | Demilly Francois Dunkerque (FR) p |
Korpor.,akce-sek.o. | VALDUNES Puteaux (FR) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20040616 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20040617 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 293657 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20040617 SVK06 1136 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1405 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.