Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000293852

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002938xx / 000293852.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000293852
Datum+čas posl.zpr.20040820
Všeob.údaje zprac.19971021d2004----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostOmezovač výkonu brzdy, zejména kolejových vozidel Braking capacity limiter, particularly of rail vehicles
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2004
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19971021
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20040818
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1997-3326
Anotace, referátOmezovač výkonu brzdy, zejména kolejových vozidel, je založený na automatické redukci brzdicího účinku vozidla snížením tlaku vzduchu v brzdovém válci při provozním brždění při zatížení vozidla vyšším než 14,5 tuny na nápravu. V tělese (1) omezovače jsou uspořádány kanály rozvodu tlakového vzduchu a diferenciální píst (3) s náskokovou pružinou (14) a dvojventilem (4) pro řízené propojování a uzavírání průchodu tlakového vzduchu z kanálu (6) vstupního tlakového vzduchu do kanálu (9) vstupu do brzdového válce a vypouštění vzduchu z brzdového válce do ovzduší výfukovým kanálem (8) v závislosti na poloze přepojovacího pístu (5), přiléhajícího k diferenciálnímu pístu (3). Prostory (10, 11) pod oběma písty (3, 5) jsou trvale propojeny kanálem (7) vstupu řídicího tlakového vzduchu od rozváděče. Prostor nad přepojovacím pístem (5) je propojen s kanálem (7) vstupu řídicího tlakového vzduchu přes regulátor (2) pro nastavení konce plynulého přechodu z redukované tlakové charakteristiky omezovače na původní bez omezení brzdicího účinku. cze
Anotace, referátThe proposed braking capacity limiter, particularly of rail vehicles, is based on automatic reduction of vehicle brake effectiveness by reduction of air pressure within a brake cylinder during service braking under vehicle load exceeding 14.5 tons per axle. In the limiter body (1), there are arranged passages of compressed air distribution system and a differential piston (3) with a starting spring (14) and a double valve (4) for controlled interconnecting and closing compressed air passage from compressed air inlet passage (6) into brake cylinder inlet passage (9) and discharge of air from the brake cylinder into atmosphere through an exhaust passage (8) in dependence on position of a change-over piston (5) adjoining said differential piston (3). Spaces (10, 11) below both the pistons (3, 5) are permanently interconnected by a passage (7) of control pressure air from the distributor. Space above the change-over piston (5) is connected via a controller (2) to said inlet control pressure air passage (7) in order to set the end of a continuous transition from the limiter reduced pressure characteristic to original one without limitation of the brake effectiveness. eng
Souběžný názevBraking capacity limiter, particularly of rail vehicles
Další system.sel.j.B 60T 008/18 MPT
Další system.sel.j.B 60T 013/12 MPT
Další system.sel.j.B 60T 015/04 MPT
Další system.sel.j.B 61H 013/30 MPT
Osobní jm.-sekund.oPazdera Jan Ing. Třemošnice (CZ) p
Korpor.,akce-sek.o.DAKO-CZ, A.S. Třemošnice (CZ) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20040818
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20040820
Sigla,sign.vlastn.OLA001 293852
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20040820 SVK06 1748
Katalogizátor20060721 SVK06 1405