Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000293896

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002938xx / 000293896.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000293896
Datum+čas posl.zpr.20040820
Všeob.údaje zprac.20030115d2004----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostStabilní železniční kolo Stable railway wheel
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2004
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 20030115
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20040818
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2003-120
Anotace, referátDisclosed is a railway wheel having outside diameter (R1) with a central plane (P1) that is perpendicular to the wheel axis (Z) rotation wherein the wheel comprises a wheel crown (1) formed by a driving area (2) and a wheel flange (3), a wheel plate (4) and a wheel hub (5). Cross section of the wheel plate (4) is situated round a central line with defined points (A, B, C, D), whereby the first point (A) thereof lies at the beginning of the wheel plate (4) transition (6) into the wheel crown (1) and the last point (D) thereof lies at the spot of the beginning of the wheel plate (4) transition (7) into the wheel hub (5), wherein the maximum axial shift of the wheel plate (4) central line is formed by a middle straight section the two extreme center points (B, C) lie in one plane (P2) that is perpendicular to the wheel axis (Z) rotation and is situated on opposite side of the central plane (P1) if compared with the wheel flange (3). A portion of the wheel plate (4) central line extending between the first point (A) and the middle point (B) and a portion of the wheel plate (4) central line extending between the last point (D) and the middle point (C) is then formed either by two curves or a combination of the straight section and a curve. eng
Anotace, referátŽelezniční kolo o vnějším poloměru (R1) se střední rovinou (P1), která je kolmá k ose (Z) otáčení kola, sestává z věnce (1) kola tvořeného jízdní plochou (2) a okolkem (3), z desky (4) kola a z náboje (5) kola. Průřez desky (4) kola se nachází kolem střednice s definovanými body (A, B, C, D), přičemž její první bod (A) leží v místě počátku přechodu (6) desky (4) kola do věnce (1) kola a její poslední bod (D) leží v místě počátku přechodu (7) desky (4) kola do náboje (5) kola, přičemž maximální axiální vybočení střednice desky (4) kola je tvořeno prostředním přímým úsekem, jehož dva krajní prostřední body (B, C) leží v jedné rovině (P2), která je kolmá k ose (Z) otáčení kola a nachází se na opačné straně střední roviny (P1) než okolek (3). Část střednice desky (4) kola mezi prvním bodem (A) a prostředním bodem (B) a část střednice desky (4) kola mezi posledním bodem (D) a prostředním bodem (C) je pak tvořena buď dvěma zakřiveními anebo kombinací přímého úseku a zakřivení. cze
Souběžný názevStable railway wheel
Další system.sel.j.B 60B 017/00 MPT
Osobní jm.-sekund.oPavčo Jaromír Ing. Bohumín (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oPavčo Petr Ing. Bohumín (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oVampola Vladimír Ing. Albrechtice (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oZima Radim Ing. Orlová (CZ) p
Korpor.,akce-sek.o.BONATRANS A.S. Bohumín (CZ) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20040818
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20040820
Sigla,sign.vlastn.OLA001 293896
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20040820 SVK06 1749
Katalogizátor20060721 SVK06 1405