Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000293896
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002938xx / 000293896.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000293896 |
Datum+čas posl.zpr. | 20040820 |
Všeob.údaje zprac. | 20030115d2004----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Stabilní železniční kolo Stable railway wheel |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2004 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 20030115 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20040818 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 2003-120 |
Anotace, referát | Disclosed is a railway wheel having outside diameter (R1) with a central plane (P1) that is perpendicular to the wheel axis (Z) rotation wherein the wheel comprises a wheel crown (1) formed by a driving area (2) and a wheel flange (3), a wheel plate (4) and a wheel hub (5). Cross section of the wheel plate (4) is situated round a central line with defined points (A, B, C, D), whereby the first point (A) thereof lies at the beginning of the wheel plate (4) transition (6) into the wheel crown (1) and the last point (D) thereof lies at the spot of the beginning of the wheel plate (4) transition (7) into the wheel hub (5), wherein the maximum axial shift of the wheel plate (4) central line is formed by a middle straight section the two extreme center points (B, C) lie in one plane (P2) that is perpendicular to the wheel axis (Z) rotation and is situated on opposite side of the central plane (P1) if compared with the wheel flange (3). A portion of the wheel plate (4) central line extending between the first point (A) and the middle point (B) and a portion of the wheel plate (4) central line extending between the last point (D) and the middle point (C) is then formed either by two curves or a combination of the straight section and a curve. eng |
Anotace, referát | Železniční kolo o vnějším poloměru (R1) se střední rovinou (P1), která je kolmá k ose (Z) otáčení kola, sestává z věnce (1) kola tvořeného jízdní plochou (2) a okolkem (3), z desky (4) kola a z náboje (5) kola. Průřez desky (4) kola se nachází kolem střednice s definovanými body (A, B, C, D), přičemž její první bod (A) leží v místě počátku přechodu (6) desky (4) kola do věnce (1) kola a její poslední bod (D) leží v místě počátku přechodu (7) desky (4) kola do náboje (5) kola, přičemž maximální axiální vybočení střednice desky (4) kola je tvořeno prostředním přímým úsekem, jehož dva krajní prostřední body (B, C) leží v jedné rovině (P2), která je kolmá k ose (Z) otáčení kola a nachází se na opačné straně střední roviny (P1) než okolek (3). Část střednice desky (4) kola mezi prvním bodem (A) a prostředním bodem (B) a část střednice desky (4) kola mezi posledním bodem (D) a prostředním bodem (C) je pak tvořena buď dvěma zakřiveními anebo kombinací přímého úseku a zakřivení. cze |
Souběžný název | Stable railway wheel |
Další system.sel.j. | B 60B 017/00 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Pavčo Jaromír Ing. Bohumín (CZ) p |
Osobní jm.-sekund.o | Pavčo Petr Ing. Bohumín (CZ) p |
Osobní jm.-sekund.o | Vampola Vladimír Ing. Albrechtice (CZ) p |
Osobní jm.-sekund.o | Zima Radim Ing. Orlová (CZ) p |
Korpor.,akce-sek.o. | BONATRANS A.S. Bohumín (CZ) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20040818 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20040820 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 293896 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20040820 SVK06 1749 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1405 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.