Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000294025
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002940xx / 000294025.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000294025 |
Datum+čas posl.zpr. | 20040922 |
Všeob.údaje zprac. | 19970821d2004----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Srdcovka pro výhybky a křižovatky a způsob jejího svařování Crossing assembly for point switches and welding method thereof |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2004 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19960821 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19970821 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20040915 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1996/19633694 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1999-526 |
Anotace, referát | ...(4, 5), které se mají svařením spojit, se navzájem k sobě přitlačí. cze |
Anotace, referát | ...is achieved, said heater (54, 54') is removed and the parts of the crossing with point (4, 5) that are to be welded are then pressed against each other. eng |
Anotace, referát | Srdcovka je určena pro výhybky a křižovatky se dvěma křídlovými kolejnicemi (1, 2) a s jedním mezi nimi uspořádaným klínem (3) na klínových kolejnicích (4, 5), které spolu s křídlovými kolejnicemi (1, 2) vytvářejí v ostrém úhlu k sobě probíhající drážky (11) pro nákolek kola. Obě křídlové kolejnice (1, 2) a klín (3) srdcovky dosedají na žebrové desky (247 až 253) se svisle vzhůru vystupujícími žebry (39a, 39b, 40, 41), mezi kterými je uspořádána vnitřní patka (16) křídlových kolejnic (1, 2) a patka (49) při klínu (3) srdcovky. Křídlové kolejnice (1, 2) a klínové kolejnice (4, 5) s klínem (3) srdcovky jsou ve svislém směru pružně upnuty na žebrových deskách (247 až 253) pomocí svisle pružných upínacích svorek (26, 27, 28, 29), přičemž relativní vodorovná poloha křídlových kolejnic (1, 2) a klínových kolejnic (4, 5) s klínem (3) srdcovky a tím i šířka drážky (11) je zabezpečena výlučně prostřednictvím žeber (39a, 39b, 40, 41), mezi nimiž jsou téměř bez vůle udržovány patky (16) křídlových kolejnic (1, 2), popřípadě patky (49) klínových kolejnic (4, 5) s klínem (3) srdcovky. Pod křídlovými kolejnicemi (1, 2) a pod klínovými kolejnicemi (4, 5) s klínem (3) srdcovky jsou uspořádány podložky (42) a případně i přídavné vložky (43) pro přestavování výšky křídlových kolejnic (1, 2). Podélnému posuvu klínu (3) vzhledem k oběma křídlovým kolejnicím (1, 2) brání ochranné zařízení (30) proti putování kolejnic. Způsob svařování srdcovky spočívá v tom, že části klínových kolejnic (4, 5), které se mají navzájem svařit, se spojí otevřeným tlakovým svařováním, při kterém se části klínových kolejnic (4, 5), které mají být svařeny, uspořádají ve vzájemném rozestupu a do mezery tohoto rozestupu se zavede ohřívač (54, 54'), který se po dosažení svařovací teploty odstraní a části klí |
Anotace, referát | The present invention relates to a rigid crossing assembly for point switches and crossings consisting of two wing rails (1, 3) and one crossing with point (3, 6, 4, 5) situated in between, which together the wing rails form flange ways (11) which run at an acute angle to one another. This invention is characterized in that the crossing with points and the wing rails are elastically connected by rail anchors at both sides of the foot to ribbed base plates (247 to 253). Thus, the unit of a rigid crossing assembly with wing rails and points fixed with a bolt is thus replaced by individual rails. The individual rails each have their own elasticity, so that the crossing assembly behaves like a normal rail in the track with regard to oscillation and dampening. The fishplate blocks used up until now are no longer necessary. There are plates under the rails with which an elevation adjustment, in particular of the wing rails (1, 2), can be made, so that wear of the rail surface of the wing rails can be compensated for by changing the thickness of the rail pads. The rail pads (42, 43) can be elastic. The rail segments are held essentially free of play transverse to the longitudinal rail axis by ribs (39, 39a, 39b, 40, 41). To exclude longitudinal displacement of the tip to the two wing rails, a correspondingly constructed ant creep device is located in the area of the wing rail ends. Method for welding the above-described crossing is characterized in that parts of the crossing with point (4, 5) that are to be welded together are coupled by open pressure welding during which said parts of the crossing with point (4, 5) that are to be welded are arranged at a certain distance from each other and in the space formed thereby a heater (54, 54') is introduced. After welding temperature... eng |
Souběžný název | Crossing assembly for point switches and welding method thereof |
Další system.sel.j. | E 01B 007/12 MPT |
Další system.sel.j. | E 01B 011/44 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | HUBMANN Hans-Peter München (DE) m |
Osobní jm.-sekund.o | Lochschmidt Oswald Bergisch Gladbach (DE) p |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20040915 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20040922 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 294025 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20040922 SVK06 1349 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1405 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.