Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000294081

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002940xx / 000294081.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000294081
Datum+čas posl.zpr.20040922
Všeob.údaje zprac.20010405d2004----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZpůsob opravy zatlačených úložných ploch dřevěných kolejnicových podpor Method for repairing press-in bearing surfaces of wooden rail supports
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2004
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 20010405
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20040915
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2001-1243
Anotace, referátThe present invention relates to permanent way of railway and tramway tracks. Its substance consists in a method for repairing of pressed-in bearing surfaces of wooden rail supports, particularly cross sills and crossing sleepers and sleepers by their filling with a quick-setting two-component leveling compound without disassembly of the track grid. The leveling compound has the following properties: viscosity 180 to 260 mPa.s, application setting time 3 to 15 minutes, adherence to the substrate after 15 minutes from application at least 4 MPa, compression strength after 24 hours at least 80 MPa, tensile strength after 24 hours at least 5 MPa, bending strength at least 10 MPa, elastic deformation modulus at least 450 MPa, unit tensile strain after 24 hours 3 to 5 percent and cold resisting property (50 cycles) at least 1.5 MPa at 100 percent tear-off from the substrate. The leveling compound is prepared by mixing the two components in volume ratio 1:1, whereby one component is sodium silica glass and the other is polyisocyanate based on diphenylmethane-4,4'diisocyanate. eng
Anotace, referátŘešení se týká kolejového svršku železničních a tramvajových drah. Jeho podstata spočívá ve způsobu opravy zatlačených úložných ploch dřevěných kolejnicových podpor, zejména příčných a výhybkových pražců a mostnic, jejich vylitím rychletuhnoucí dvousložkovou nivelační hmotou bez demontáže kolejového roštu. Nivelační hmota má tyto vlastnosti: viskozita 180 až 260 mPa.s, při aplikaci doba tuhnutí 3 až 15 minut, přídržnost k podkladu po 15 min od aplikace minimálně 4 MPa, pevnost v tlaku po 24 hodinách nejméně 80 MPa, pevnost v tahu po 24 hodinách nejméně 5 MPa, pevnost v ohybu nejméně 10 MPa, modul pružnosti v ohybu nejméně 450 MPa, poměrné prodloužení po 24 hodinách 3 až 5 % a mrazuvzdornost (50 cyklů) nejméně 1,5 MPa při 100 % odtržení od podkladu. Nivelační hmota se vytvoří smísením dvou složek v objemovém poměru 1:1, přičemž jednou složkou je sodné vodní sklo, druhou polyisokyanát na bázi difenylmetan-4,4'diisokyanátu. cze
Souběžný názevMethod for repairing press-in bearing surfaces of wooden rail supports
Další system.sel.j.E 01B 029/09 MPT
Osobní jm.-sekund.oGrossmann Michal Ostrava (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oHůrka Ludvík Brno (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oKnap Josef Brno (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oMatiaske Jindřich Brno (CZ) p
Korpor.,akce-sek.o.CARBOTECH BOHEMIA S. R. O. Ostrava (CZ) m
Korpor.,akce-sek.o.ÚVAR-SERVIS, A. S. Brno (CZ) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20040915
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20040922
Sigla,sign.vlastn.OLA001 294081
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20040922 SVK06 1350
Katalogizátor20060721 SVK06 1405