Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000294091

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002940xx / 000294091.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000294091
Datum+čas posl.zpr.20041022
Všeob.údaje zprac.20000113d2004----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZpůsob korekce polohy koleje Method for correction of position of a railway track
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2004
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19990210
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 20000113
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20041013
Obecné poznámkyPrávo přednosti: AT 1999/184
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2000-118
Anotace, referátThe present invention relates to a method for the correction of position of a railway track comprised of rails (4) and sleepers (5). The method is characterized by independent measurement of left-hand and right-hand rail (4) of a track section in order to determine and record actual height position (15, 16) through the mediation of a computing and control unit (13), whereupon errors of height position above a selected limit value are electronically smoothed out, whereby simultaneously a required height position (19) is determined, too. Subsequently, a corrected track section (24) intended for correction of the required height position (19) is defined inside the track section being measured by determination of an initial point (S) and final point (E). Then, a tamping machine (1) packing device (7) is located exactly at the initial point (S) of the ascertained corrected track section (24), whereupon lift of the rails (4) at the initial point (S) to the height position of the non-corrected track section (22) adjacent the initial point (S) is restricted and subsequently correction of track (6) position is carried out by lifting both rails (4) of the track (6) independently on each other to the determined required height position (19). In the end, the height positioned rails (4) are packed. eng
Anotace, referátZpůsob korekce polohy koleje (6), která sestává z kolejnic (4) a pražců (5), se provede tak, že na sobě navzájem nezávisle se změří levá a pravá kolejnice (4) kolejového úseku pro zjištění a zaznamenání výškové skutečné polohy (15, 16) prostřednictvím výpočetní a ovládací jednotky (13), načež se elektronicky vyhladí chyby výškové polohy nacházející se nad zvolenou mezí tolerance, přičemž se současně zjistí výšková požadovaná poloha (19), načež se stanovením počátečního bodu (S) a koncového bodu (E) pro korekci polohy vymezí uvnitř změřeného kolejového úseku korigovaný kolejový úsek (24) určený pro korekci polohy do zjištěné výškové požadované polohy (19), načež se přesně do počátečního bodu (S) zjištěného korigovaného kolejového úseku (24) umístí podbíjecí agregát (7) podbíjecího stroje (1), načež se omezí nadzdvihnutí kolejnic (4) v počátečním bodě (S) na výškovou polohu nekorigovaného kolejového úseku (22) sousedícího s počátečním bodem (S) a potom se provede korekce polohy koleje (6), při níž se obě kolejnice (4) koleje (6) na sobě navzájem nezávisle nadzdvihnou do zjištěné výškové požadované polohy (19) a podbijí. cze
Souběžný názevMethod for correction of position of a railway track
Další system.sel.j.E 01B 027/17 MPT
Další system.sel.j.E 01B 029/04 MPT
Další system.sel.j.E 01B 035/08 MPT
Další system.sel.j.G 01S 005/00 MPT
Osobní jm.-sekund.oLichtberger Bernhard Dr. Leonding (AT) p
Osobní jm.-sekund.oTheurer Josef Wien (AT) p
Korpor.,akce-sek.o.FRANZ PLASSER BAHNBAUMASCHINEN-INDUSTRIEGESELLSCHAFT M. B. H. Wien (AT) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20041013
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20041022
Sigla,sign.vlastn.OLA001 294091
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20041022 SVK06 1454
Katalogizátor20060721 SVK06 1405