Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000294151

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002941xx / 000294151.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000294151
Datum+čas posl.zpr.20041022
Všeob.údaje zprac.19990802d2004----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostReléový ventil pro tlakovzdušné brzdové systémy kolejových vozidel Relay valve for airbrake systems in railway vehicles
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2004
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19980806
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19990802
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20041013
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1998/19835635
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2000-1195
Anotace, referátIn the present invention, there is disclosed a relay valve for airbrake systems in railway vehicles wherein the relay valve is characterized in that it has a piston system (20) comprising the following elements on a piston rod (68): a first piston (22) that is arranged in a first cylinder (32) in such a way that the cylinder (32) is divided into two chambers (42, 44), whereby the first chamber (42) is provided on one side of the first piston (22) with a first connection to an active chamber (5) and the second pressure chamber (44) is provided with a second connection via a bore (60) with control pressure, whereby a second piston (24) is arranged in a second cylinder (34) and separates it , into two chambers (62, 64) that are connectable with each another through bore holes (60, 60') with control pressure and through second bore holes (70) with atmosphere (12), whereby a third piston (26) is disposed within a third cylinder (36) the fifth chamber (72) of which lying on the side of the third piston (26) turned away from the second piston (24) is connected with a multiway valve that connects in its one position the fifth chamber (72) with variable pressure, for example with pressure in the active space (5) and in its second position with atmosphere (12). eng
Anotace, referátPístový systém (20) obsahuje na pístní tyči (68) první píst (22), který je uspořádaný v prvním válci (32) a rozděluje ho na dva prostory (42, 44), přičemž první prostor (42) na jedné straně prvního pístu (22) obsahuje první propojení s činným prostorem (5), a druhý tlakový prostor (44) obsahuje druhé propojení přes vrtání (60) s řídicím tlakem, přičemž druhý píst (24) je uspořádán ve druhém válci (34), a rozděluje ho na dva prostory (62, 64), které jsou propojitelné přes vrtání (60, 60') s řídicím tlakem a přes druhá vrtání (70) s okolím (12), přičemž třetí píst (26) se nalézá ve třetím válci (36), jehož pátý prostor (72) ležící na straně třetího pístu (26) odvrácené od druhého pístu (24) je spojen s vícecestným ventilem, který v jedné poloze propojuje pátý prostor (72) s variabilním tlakem, např. s tlakem v činném prostoru (5) a ve druhé poloze s okolím (12). cze
Souběžný názevRelay valve for airbrake systems in railway vehicles
Další system.sel.j.B 60T 013/66 MPT
Další system.sel.j.B 60T 015/18 MPT
Osobní jm.-sekund.oHeller Martin Unterschleissheim (DE) p
Osobní jm.-sekund.oSonntag Stefan Taufkirchen (DE) p
Korpor.,akce-sek.o.KNORR-BREMSE SYSTEME FÜR SCHIENENFAHRZEUGE GMBH München (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20041013
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20041022
Sigla,sign.vlastn.OLA001 294151
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20041022 SVK06 1454
Katalogizátor20060721 SVK06 1406