Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000295109

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002951xx / 000295109.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000295109
Datum+čas posl.zpr.20050521
Všeob.údaje zprac.19990514d2005----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostTepelně a zvukově izolační obložení motorového prostoru vozidla, způsob jeho výroby a jeho použití Heat and sound insulating shroud for the engine compartment of motor vehicle, process for its manufacture and use
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2005
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19980514
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19990514
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20050518
Obecné poznámkyPrávo přednosti: DE 1998/19821532
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2000-4160
Anotace, referátTepelně a zvukově izolační obložení motorového prostoru vozidla obsahuje následující vrstvy: krycí vrstvu (1), umístěnou na straně motoru, dále teplem vytvrditelnou zvukově izolační pěnovou vrstvu (2), odolnou vůči teplotám do 180 .degree.C a zatížitelnou teplotou 200 .degree.C po dobu tří týdnů, která je v kontaktu s krycí vrstvou (1), umístěnou na straně motoru, a která má tloušťku méně než 5 mm, dále zvukově izolační vrstvu (3), která je v kontaktu s izolační pěnovou vrstvou (2), a která je provedena buď z plastové pěny nebo z pěny obsahující částice, nebo z vlákenného rouna, sestávajícího z přírodních nebo syntetických vláken a jejich směsí, jehličkovaných nebo nejehličkovaných, a dále krycí vrstvu (4), odvrácenou od strany motoru, která je v kontaktu se zvukově izolační vrstvou (3). Tepelně a zvukově izolační obložení se použije v oblasti čelní stěny motorových prostorů nebo v oblasti tunelu pro převodovku ve vozidlech. Obložení se vyrábí slisováním za zvýšené teploty a tlaku. cze
Anotace, referátThe present invention relates to a heat and sound insulating shroud for the engine compartment of a motor vehicle wherein the shroud is comprised of a covering layer (1) which is situated on the side of the engine, and has a duroplastic foamed material layer (2) with a thickness of less than 5 mm. Said foamed material layer being in contact with the covering layer, is acoustically insulating, is resistant to continuous temperatures of up to 180 degC, and is capable of bearing a continuous temperature of 200 degC for three weeks. The inventive shroud also comprises an acoustically insulating layer (3) which is in contact with said foamed material layer and which is made of plastic foam, particle composite foam or nonwoven material, said nonwoven material being comprised of natural or synthetic fibers and a mixture thereof which are needled or non-needled. The shroud further comprises a covering layer (4) which is in contact with said isolating layer (3) and which faces away from the engine. The invented heat and sound insulating shroud is used in the region of the front wall of a vehicle engine compartment or in the region of a gearbox tunnel. The shroud is manufacture by pressing under elevated temperature and pressure. eng
Souběžný názevHeat and sound insulating shroud for the engine compartment of motor vehicle, process for its manufacture and use
Další system.sel.j.B 60R 013/08 MPT
Další system.sel.j.F 02B 077/11 MPT
Osobní jm.-sekund.oBopp Michael Witten (DE) p
Osobní jm.-sekund.oEnkler Michael Fred Ebersbach (DE) p
Korpor.,akce-sek.o.HP-CHEMIE PELZER RESEARCH AND DEVELOPMENT LTD. Waterford (IE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20050518
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20050521
Sigla,sign.vlastn.OLA001 295109
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20050521 SVK06 1235
Katalogizátor20060721 SVK06 1406