Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000295334
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002953xx / 000295334.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000295334 |
Datum+čas posl.zpr. | 20050721 |
Všeob.údaje zprac. | 19980804d2005----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Železniční nákladní vůz Railway freight car |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2005 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19971213 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19980804 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20050713 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: EP 1997/97122016 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1998-2443 |
Anotace, referát | ...(26, 27) in a figure eight arrangement, wherein said first folding door (11; 13) has a first pivot shaft (19, 20) defining said horizontal pivot axle (14) and wherein said second folding door (10; 12) has a second pivot shaft (21, 22) defining said horizontal pivot axle (15), wherein said first chain gear (26) is connected to an end of said first pivot shaft (19, 20) and said second chain gear (27) is connected to an end of said second pivot shaft (21, 22), wherein said first folding door (11, 13) has a smaller height and a lower weight than said second folding door (10, 12). eng |
Anotace, referát | In the present invention, there is disclosed a railway freight car comprising an undercarriage (3), a running carriage (2) connected to said undercarriage (3), a container (5) connected to said undercarriage (3). Said container (5) including sidewalls, positioned in a longitudinal direction of said freight car, and closed end walls (6) extending transversely to said sidewalls at opposite ends of said freight car. Said sidewalls having lateral posts (7) and longitudinal supports (8) connecting said end walls (6) and said lateral posts (7). At least one of said sidewalls having a closable opening for loading and unloading goods to be transported in said freight car wherein said at least one opening extends over the entire length of said sidewall. Said at least one sidewall comprises at least one pair of folding doors (11, 12; 13) arranged in a common vertical plane for closing said opening in a closed position of said folding doors. Each one of said folding doors (10, 11, 12, and 13) of said pair has a horizontal pivot axle (14, 15). Said horizontal pivot axle (14) of a first one of said folding doors (10, 11, 12; 13) of said pair is provided at said undercarriage (3) and said first folding door (10, 11, 12; 13) covers a lower part of said sidewall. Said horizontal pivot axle (15) of a second one of said folding doors (10, 11, 12; 13) of said pair is provided in the vicinity of said longitudinal support (8) and said second folding door (10, 11, 12; 13) covers an upper part of said sidewall. A coupling device connects said first and second folding doors (10, 11, 12; 13), wherein said coupling device comprises a chain drive having a chain (18) and a first chain gear (16) and a second chain gear (27), wherein said chain (28) is guided about said first and second chain gears... eng |
Anotace, referát | Železniční nákladní vůz je vybaven pojezdem (2), podvozkem (3) a s ním spojenou skříňovou nástavbou (5) z rámové konstrukce s čelními bočními stěnami (6), sloupky (7) bočních stěn a s je spojujícími horními podélníky (8). Čelní strany jsou uzavřené a jedna nebo obě boční stěny mají uzavíratelný otvor pro naplňování a/nebo vyprazdňování, který je upraven po celé oblasti boční stěny a je uzavřen nejméně dvěma korespondujícími průběžně otevíratelnými sklápěcími dvířky (10, 11, 12, 13). Sklápěcí dvířka (11, 13), která zaujímají spodní polovinu oblasti boční stěny, jsou přikloubena výkyvně kolem spodní osy (14) otáčení na podvozku (3). Sklápěcí dvířka (10, 12), která zaujímají horní polovinu oblasti boční stěny ve stejné svislé rovině, jsou přikloubena výkyvně kolem horní osy (15) otáčení v oblasti horního podélníku (8). Spodní sklápěcí dvířka (11, 13) mají menší výšku a menší hmotnost než horní sklápěcí dvířka (10, 12). Jako spojovací ústrojí je na nejméně jedné z obou stran sklápěcích dvířek (10, 11, 12, 13) jako řetězový pohon upraven řetěz (28) uspořádaný do tvaru číslice 8, který je s otočnými hřídeli (19, 20, 21, 22) sklápěcích dvířek (10, 11, 12, 13) spojen prostřednictvím na nich upevněných řetězových kol (26, 27). cze |
Souběžný název | Railway freight car |
Další system.sel.j. | B 60J 005/04 MPT |
Další system.sel.j. | B 61D 019/00 MPT |
Další system.sel.j. | B 61D 039/00 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Jost Dieter Grimaud (FR) p |
Korpor.,akce-sek.o. | RAILTRANS S. A. Feucherolles (FR) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20050713 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20050721 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 295334 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20050721 SVK06 0932 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1407 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.