Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000295525
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002955xx / 000295525.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000295525 |
Datum+čas posl.zpr. | 20050824 |
Všeob.údaje zprac. | 20020530d2005----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Vagón pro těžké náklady Wagon for heavy loads |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2005 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 20020530 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 20020530 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20050817 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: CZ / |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 2002-1881 |
Anotace, referát | In the present invention, there is disclosed a wagon for heavy loads comprising two bogie sets (A, B) of four axles (3) on a bogie supporting the load receiving structure (2). Each bogie set (A, B) has both means (5, 6) for applying a longitudinal traction or compression force and connecting pivots (7) for at least indirect connection with the load. In each bogie set (A, B), the bogies are assigned through the mediation of said connecting pivots (7) to a frame (10) supporting said longitudinal force application means (5, 6). Upper side of the frame (10) is connected through the mediation of a pivot connection (11) with the load-containing structure (2). Said pivot connection (11) is aligned with the longitudinal force application means (5, 6) wherein the load-containing structure (2) transmits directly longitudinal forces between both the bogie sets (A, B). eng |
Anotace, referát | Vagón pro těžké náklady zahrnuje dvě podvozkové skupiny (A, B) po čtyřech nápravách (3), uspořádaných do podvozků (4) podpírajících konstrukci (2) nesoucí náklad. Každá podvozková skupina (A, B) zahrnuje jednak zařízení (5, 6) pro přenos podélné síly, a to tažné i tlačné, a jednak čepy (7) pro alespoň nepřímé spojení s nákladem. V každé podvozkové skupině (A, B) jsou podvozky (4) přiřazeny prostřednictvím spojovacích čepů (7) k jednomu rámu (10), nesoucímu zařízení (5, 6) pro přenos podélné síly. Horní strana rámu (10) je čepovým spojením (11) propojena s konstrukcí (2) obsahující náklad. Čepové spojení (11) je vyrovnané se zařízením (5, 6) pro přenos podélné síly. Mezi oběma podvozkovými skupinami (A, B) jsou podélné síly přenášeny přímo konstrukcí (2) obsahující náklad. cze |
Souběžný název | Wagon for heavy loads |
Další system.sel.j. | B 61D 003/00 MPT |
Další system.sel.j. | B 61D 003/10 MPT |
Další system.sel.j. | B 61D 003/14 MPT |
Další system.sel.j. | B 61D 003/16 MPT |
Další system.sel.j. | B 61D 005/06 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Ven Jean-Michel Robert Lille (FR) p |
Korpor.,akce-sek.o. | ARBEL FAUVET RAIL, S. A. Douai (FR) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20050817 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20050824 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 295525 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20050824 SVK06 1204 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1407 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.