Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000297060

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002970xx / 000297060.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000297060
Datum+čas posl.zpr.20061219
Všeob.údaje zprac.20000526d2006----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZařízení pro zajištění a/nebo přezkoušení koncové polohy kolejnice Device for securing and/or verifying final position of rail
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2006
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2001-4241
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 20000526
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20060816
Anotace, referátU prvního provedení zařízení pro zajištění a/nebo přezkoušení koncové polohy kolejnice, a to přestavitelné první kolejnice (14), vytvořené jako jazyková kolejnice, vzhledem k polohově pevné druhé kolejnici (12), vytvořené jako opornice, je první kolejnice (14) prostřednictvím nejméně jednoho unášecího elementu (26, 28) v účinném spojení s přidržovacím elementem (88, 90), který je posuvný vodicím elementem (92, 94) otočným kolem polohově pevné první osy (96, 98) a tlakově ovládán pružinovým elementem (105, 106), přičemž tento přidržovací element (88, 90) podpírá první kolejnici (14) v její odpovídající koncové poloze. Polohově pevně je k polohově pevné první ose (96, 98) přidržovacího elementu (88, 90) a vodicího elementu (92, 94) uložen výkyvně kolem druhé osy (72) pákový element (74), který je spojen s přidržovacím elementem (88, 90) a se kterým střídavě působí nejméně jeden od přestavitelné první kolejnice (14) vystupující unášecí element (26, 28) tak, že v odpovídající koncové poloze první kolejnice (14) je přidržovací element (88, 90) silově ovládán tak, že odpovídající koncová poloha je podporována a přezkoušitelná, přičemž pákový element (74) je s přidržovacím elementem (88, 90) kloubově spojen prostřednictvím kloubově s pákovým elementem (74) spojeného kloubového elementu (84) přes třetí osu (86), která je upravena rovnoběžně s první osou (96, 98) a s druhou osou (72). U druhého provedení zařízení pro zajištění a přezkoušení koncové polohy kolejnice, a to přestavitelné první kolejnice (14), vytvořené jako jazyková kolejnice, vzhledem k polohově pevné druhé kolejnici (12), vytvořené jako opornice, je... cze
Anotace, referát...první kolejnice (14) prostřednictvím nejméně jednoho pružinovým elementem (105, 106) tlakově ovládaného přidržovacího elementu (88, 90) v účinném spojení, přičemž tento přidržovací element (88, 90) podpírá první kolejnici (14) v její odpovídající koncové poloze. Polohově pevně je k polohově pevné první ose (96, 98) přidržovacího elementu (88, 90) a vodicího elementu (92, 94) uložen výkyvně kolem druhé osy (72) pákový element (74), který je spojen s přidržovacím elementem (88, 90) a se kterým střídavě působí nejméně jeden od přestavitelné první kolejnice (14) vystupující unášecí element (26, 28) tak, že v odpovídající koncové poloze první kolejnice (14) je přidržovací element (88, 90) silově ovládán tak, že odpovídající koncová poloha je podporována a pro její přezkoušení je k unášecímu elementu (26, 28) přiřazen nejméně jeden spínací element (58, 60), prostřednictvím kterého je vytvořitelný spínací signál, když je první kolejnice (14) ve své koncové poloze. cze
Anotace, referátIn a first embodiment of the invented device for securing and/or verifying final position of a rail, and namely a first rail (14) performed as a field section rail and being adjustable relative to a positionally rigid second rail (12) performed as a stock rail, the first rail (14) is through the mediation of at least one driving element (26, 28) in active connection with a holding element (88, 90) that can be moved by means of a guide element (92, 94) rotatable about a stationary first axis (96, 98) and pressure controlled by means of a spring element (105, 106), whereby said holding element (88, 90) supports the first rail (14) in corresponding final position thereof. A lever element (74) pivoting about a second axis (72) is mounted stationary to said stationary first axis (96, 98) of both the holding element (88, 90) and the guide element (92, 94). Said lever element (74) is coupled with the holding element (88, 90) and acts jointly in alternate manner with at least one driving element (26, 28) projecting from said adjustable first rail (14) so that in a corresponding final position of the first rail (14) said holding element (88, 90) is controlled by a force so that the corresponding final position is supported and verifiable, whereby said lever element (74) is joined with the holding element (88, 90) by a joint element (84) via a third axis (86) that is arranged parallel to both said first axis (96, 98) and said second axis (72). In a second embodiment of the device for securing and/or verifying final position of a rail, and namely a first rail (14) performed as a field section rail and being adjustable relative to a positionally rigid second rail (12) performed as a stock rail, the first rail (14) is in active coupling with a holding element (88, 90) being pressure... eng
Anotace, referát...controlled by at least one spring element (105, 106), whereby said holding element (88, 90) supports the first rail (14) in the corresponding final position thereof. A lever element (74) pivoting about a second axis (72) is mounted stationary to said stationary first axis (96, 98) of both the holding element (88, 90) and the guide element (92, 94). Said lever element (74) is coupled with the holding element (88, 90) and acts jointly in alternate manner with at least one driving element (26, 28) projecting from said adjustable first rail (14) so that in a corresponding final position of the first rail (14) said holding element (88, 90) is controlled by a force so that the corresponding final position is supported and for verification thereof at least one switching element (58, 60) is assigned to the driving element (26, 28) in order to generate a switching signal when said first rail (14) is in its final position. eng
Souběžný názevDevice for securing and/or verifying final position of rail
Další system.sel.j.B61L 5/10 MPT
Další system.sel.j.B61L 5/00 MPT
Další system.sel.j.B61L 5/02 MPT
Osobní jm.-sekund.oČermák Karel Národní 32, Praha 11000 (CZ) z
Osobní jm.-sekund.oDemmig Albrecht Wusterwitz (DE) p
Osobní jm.-sekund.oDietze Hans-Ulrich Wusterwitz (DE) p
Osobní jm.-sekund.oHöhne Hubertus Butzbach (DE) p
Korpor.,akce-sek.o.BWG GMBH & CO. KG Butzbach (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20060816
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20061219
Sigla,sign.vlastn.OLA001 297060
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20061219 SVK06 2236