Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000297090

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002970xx / 000297090.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000297090
Datum+čas posl.zpr.20061219
Všeob.údaje zprac.20000414d2006----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostNastavovací zařízení opotřebení pro brzdu Brake wear adjustment device
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2006
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2001-1817
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 20000414
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20060913
Anotace, referátŘešení se týká nastavovacího zařízení (1) opotřebení pro brzdu, zvláště brzdu motorového vozidla, se seřizovacím hřídelem (3) přístupným z vnějšku na jedné čelní straně a uloženým ve skříni (2), zvláště brzdového třmenu, a vybaveným v oblasti přístupu hlavovým dílem umožňujícím přenos krouticího momentu, přičemž hlavový díl (4) je vytvořen jako oddělený díl a je spojitelný v osovém směru seřizovacího hřídele (3) s tímto hřídelem přímo nebo nepřímo neotočně a je vybaven místem (5) v žádaného zlomu, které vede při překročení maximálního krouticího momentu k odstřižení části spojené se seřizovacím hřídelem (3) od části odvrácené od seřizovacího hřídele (3). cze
Anotace, referátThe present invention relates to a wear adjustment device (1) for a brake, especially a motor vehicle brake. The device comprises an adjusting shaft (3), which is mounted in a housing (2) and is accessible from the outside at a front end. Said adjusting shaft is equipped with a head part (4) in the accessible area, this head part enabling the transmission of a torque. The head part (4) is configured as a separate structural part and can be coupled to the adjusting shaft (3) in such a way that it is resistant to torsion in the axial direction of the adjusting shaft (3) and in relation to said adjusting shaft. The head part (4) is also provided with a predetermined breaking point (5) which enables separation to take place when a maximum permissible torque is exceeded. This structurally simple configuration reliably prevents the adjusting shaft from being overburdened and therefore prevents any damage to the wear adjustment device (1) or essential parts of the break that this could otherwise cause. In the event that the head part (4) is destroyed, the destroyed head part (4) can be replaced by a new head part (4) without impairing the brake as a whole. eng
Souběžný názevBrake wear adjustment device
Další system.sel.j.F16D 65/56 MPT
Osobní jm.-sekund.oBaumgartner Hans Moosburg (DE) p
Osobní jm.-sekund.oIraschko Johann Schweitenkirchen (DE) p
Osobní jm.-sekund.oNovotný Karel Terronská 21, Praha 6 16000 (CZ) z
Osobní jm.-sekund.oTheiss Armin Mauth/Heinrichsbrunn (DE) p
Korpor.,akce-sek.o.KNORR-BREMSE SYSTEME FÜR NUTZFAHRZEUGE GMBH München (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20060913
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20061219
Sigla,sign.vlastn.OLA001 297090
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20061219 SVK06 2236