Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000297090
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002970xx / 000297090.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000297090 |
Datum+čas posl.zpr. | 20061219 |
Všeob.údaje zprac. | 20000414d2006----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Nastavovací zařízení opotřebení pro brzdu Brake wear adjustment device |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2006 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 2001-1817 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 20000414 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20060913 |
Anotace, referát | Řešení se týká nastavovacího zařízení (1) opotřebení pro brzdu, zvláště brzdu motorového vozidla, se seřizovacím hřídelem (3) přístupným z vnějšku na jedné čelní straně a uloženým ve skříni (2), zvláště brzdového třmenu, a vybaveným v oblasti přístupu hlavovým dílem umožňujícím přenos krouticího momentu, přičemž hlavový díl (4) je vytvořen jako oddělený díl a je spojitelný v osovém směru seřizovacího hřídele (3) s tímto hřídelem přímo nebo nepřímo neotočně a je vybaven místem (5) v žádaného zlomu, které vede při překročení maximálního krouticího momentu k odstřižení části spojené se seřizovacím hřídelem (3) od části odvrácené od seřizovacího hřídele (3). cze |
Anotace, referát | The present invention relates to a wear adjustment device (1) for a brake, especially a motor vehicle brake. The device comprises an adjusting shaft (3), which is mounted in a housing (2) and is accessible from the outside at a front end. Said adjusting shaft is equipped with a head part (4) in the accessible area, this head part enabling the transmission of a torque. The head part (4) is configured as a separate structural part and can be coupled to the adjusting shaft (3) in such a way that it is resistant to torsion in the axial direction of the adjusting shaft (3) and in relation to said adjusting shaft. The head part (4) is also provided with a predetermined breaking point (5) which enables separation to take place when a maximum permissible torque is exceeded. This structurally simple configuration reliably prevents the adjusting shaft from being overburdened and therefore prevents any damage to the wear adjustment device (1) or essential parts of the break that this could otherwise cause. In the event that the head part (4) is destroyed, the destroyed head part (4) can be replaced by a new head part (4) without impairing the brake as a whole. eng |
Souběžný název | Brake wear adjustment device |
Další system.sel.j. | F16D 65/56 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Baumgartner Hans Moosburg (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Iraschko Johann Schweitenkirchen (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Novotný Karel Terronská 21, Praha 6 16000 (CZ) z |
Osobní jm.-sekund.o | Theiss Armin Mauth/Heinrichsbrunn (DE) p |
Korpor.,akce-sek.o. | KNORR-BREMSE SYSTEME FÜR NUTZFAHRZEUGE GMBH München (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20060913 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20061219 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 297090 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20061219 SVK06 2236 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.