Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000297106
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002971xx / 000297106.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000297106 |
Datum+čas posl.zpr. | 20061219 |
Všeob.údaje zprac. | 20000329d2006----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Způsob upevňování vodorovně nakládaných nákladových jednotek na plavidle a zařízení k provádění tohoto způsobu Method of securing horizontally loaded cargo units to a vessel and device for making the same |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2006 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 2001-3386 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 20000329 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20060913 |
Anotace, referát | Nákladová jednotka (13) se připevňuje k plavidlu (50) a/nebo k sousední nákladové jednotce (13), umístěné na podélné straně nákladové jednotky (13) vzhledem ke směru její jízdy, prostřednictvím upevňovacích prvků (10), umístěných na svislých stranách nákladové jednotky (13), které probíhají podélně vzhledem k jejímu směru jízdy tak, že upevňovací součásti (11, 12) upevňovacího prvku (10), připevněné k podélné přepážce (15) plavidla (50) a k nákladové jednotce (13) nebo k sousedním nákladovým jednotkám (13), se svými blokovacími uspořádáními pro zabránění svislému pohybu, vytvářejí vzájemné blokovací spojení, přičemž nákladová jednotka (13), která je upevněna a zajištěna, zůstává na svém místě v zajištěné poloze. Zařízení je vytvořeno jako upevňovací prvek (10), používaný mezi svislými stranami dvou nákladových jednotek (13) nebo mezi svislou stranou nákladové jednotky (13) a přepážkou (15) plavidla (50). Zařízení probíhá podélně vzhledem ke směru jízdy a obsahuje dvě upevňovací součásti (11, 12), z nichž první upevňovací součást (12) je připevněna k první nákladové jednotce (13) a druhá upevňovací součást (11) je připevněna ke druhé nákladové jednotce nebo k podélné přepážce (15) plavidla (50), přičemž upevňovací součásti (11, 12) jsou umístěny vedle sebe vzhledem ke směru jízdy nákladové jednotky (13), stejně jako blokovací uspořádání pro zabránění svislému pohybu, přičemž upevňovací součásti (11, 12) a jejich uspořádání vytvářejí vzájemné blokovací spojení tak, že upevňovací prvek (10) udržuje nákladovou jednotku (13), která je zajištěna na místě, v zajištěné upevněné... cze |
Anotace, referát | ...poloze. cze |
Anotace, referát | The present invention relates to a method of securing horizontally loaded cargo units on a vessel, in which method the cargo units are handled and secured for transporting the cargo units on the vessel. The cargo unit (13) is secured to the vessel (50) and/or to an adjacent cargo unit (13) situated on the longitudinal side of the cargo unit (13) by means of securing elements (10) extending in the longitudinal direction of the cargo unit movement such that securing parts (11, 12) of the securing element (10) fixed to a longitudinal bulkhead (15) of the vessel (50) and to the cargo unit (13) or to adjacent cargo units (13) form an interlocking coupling in order to prevent vertical movement thereof, whereby the cargo unit (13) that is secured remains in place in the securing position. The invention also relates to a device for securing horizontally loaded cargo units on a vessel, which device is used for securing the cargo units (13) for transport on the vessel. The device is formed as a securing element (10) used between vertical sides of two cargo units (13) or between vertical side of the cargo unit (13) and a vessel (50) bulkhead (15). The device extends in the longitudinal direction of the cargo unit (13) movement and comprises two securing components (11, 12) from which the first securing component (12) is attached to the first cargo unit (13) and the other securing component (11) is attached to the second cargo unit (13) or to the vessel (50) longitudinal bulkhead (15), whereby the securing components (11, 12) are disposed side-by-side relative to the direction of the cargo unit (13) movement as well as the interlocking arrangement preventing vertical movement thereof, whereby the securing components (11, 12) and their arrangement form an interlocking coupling such... eng |
Anotace, referát | ...that the cargo unit (13) that the securing element (10) holds down the cargo unit (13) in place in the securing position. eng |
Souběžný název | Method of securing horizontally loaded cargo units to a vessel and device for making the same |
Další system.sel.j. | B63B 25/24 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Čermák Karel Národní třída 32, Praha 1 11000 (CZ) z |
Osobní jm.-sekund.o | Hänninen Mikko Helsinki (FI) p |
Osobní jm.-sekund.o | Salokannel Martti Järvenpää (FI) p |
Osobní jm.-sekund.o | Seppälä Markku Vantaa (FI) p |
Korpor.,akce-sek.o. | FINNLINES OYJ Helsinki (FI) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20060913 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20061219 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 297106 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20061219 SVK06 2236 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.