Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000297154

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002971xx / 000297154.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000297154
Datum+čas posl.zpr.20061219
Všeob.údaje zprac.20041207d2006----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZpůsob kompenzace ohrožujících proudů emitovaných z trakčního pohonu silového obvodu hnacího železničního vozidla do kolejového obvodu a zapojení kompenzátoru k provádění tohoto způsobu Compensation method of endangering currents emitted from traction drive of rail vehicle power circuit into railroad circuit and circuit arrangement of a compensator for making the same
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2006
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2004-1184
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 20041207
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20060913
Anotace, referátPři provádění způsobu kompenzace ohrožujících proudů emitovaných z trakčního pohonu silového obvodu hnacího železničního vozidla do kolejového obvodu se v čidle (C1) hnacího železničního vozidla (HV) indikují okamžité amplitudy, kmitočty i fáze hnacích proudů (HP), spolu s ohrožujícími proudy (OP), které generuje trakční pohon (TP), přičemž na základě této informace zpracované jednak v první jednotce (RIA) řízení a jednak v druhé jednotce (RIB) řízení se po vyhodnocení hnacích proudů (HP) a ohrožujících proudů (OP) a po přivedení informace (IP) o těchto proudech do invertoru (INV) generují v invertoru (INV) kompenzační proudy (KP), které korelují s ohrožujícími proudy (OP) pokud se týká příslušné okamžité amplitudy, kmitočtu a fáze, přičemž kompenzační proudy (KP) se přivádějí do silového obvodu (SO) trakčního pohonu (TP) v protifázi vzhledem k fázi ohrožujících proudů (OP), čímž dochází ke kompenzaci či k výraznému potlačení ohrožujících proudů (OP) v silovém obvodu (SO) a tedy také v kolejovém obvodu (KO) pod požadovanou mez. U zapojení kompenzátoru k provádění tohoto způsobu je první svorka (C1-1) čidla (C1) připojena jednak na osmou svorku (RIA-8) první jednotky (RIA) řízení, jednak k šesté svorce (RIB-6) druhé jednotky (RIB) řízení, zatímco druhá svorka (C1-2) čidla (C1) je připojena jednak na sedmou svorku (RIA-7) první jednotky (RIA) řízení, jednak na pátou svorku (RIB-5) druhé jednotky (RIB) řízení, přičemž první svorka (TS-1) trolejového sběrače (TS) je připojena jednak k první svorce (TP-1) trakčního pohonu (TP), jednak k první svorce (TJ-1) transformátorové jednotky (TJ), zatímco druhá svorka (TP-2)... cze
Anotace, referáttrakčního pohonu (TP) je připojena jednak k druhé svorce (TJ-2) transformátorové jednotky (TJ), jednak k první svorce (R-1) rámu (R) hnacího vozidla (HV), kdežto třetí svorka (TJ-3) transformátorové jednotky (TJ) je připojena na druhou svorku (INV-2) invertoru (INV), zatímco čtvrtá svorka (TJ-4) transformátorové jednotky (TJ) je připojena na první svorku (INV-1) invertoru (INV), přičemž pátá svorka (INV-5) invertoru (INV) je připojena jednak k desáté svorce (RIA-10) první jednotky (RIA) řízení, jednak k osmé svorce (RIB-8) druhé jednotky (RIB) řízení, kdežto šestá svorka (INV-6) invertoru (INV) je připojena jednak na devátou svorku (RIA-9) první jednotky (RIA) řízení, jednak na sedmou svorku (RIB-7) druhé jednotky (RIB) řízení, přičemž třetí port (INV-3) invertoru (INV) je připojen na druhý port (RIA-2) první jednotky (RIA) řízení, zatímco pátý port (RIA-5) první jednotky (RIA) řízení je připojen na druhý port (RIB-2) druhé jednotky (RIB) řízení, přičemž třetí svorka (RIA-3) první jednotky (RIA) řízení je připojena na první svorku (A-1) prvního výstupního kontrolního prvku (A), zatímco čtvrtá svorka (RIA-4) první jednotky (RIA) řízení je připojena na druhou svorku (A-2) prvního výstupního kontrolního prvku (A), kdežto třetí svorka (RIB-3) druhé jednotky (RIB) řízení je připojena na první svorku (B-1) druhého výstupního kontrolního prvku (B), zatímco čtvrtá svorka (RIB-4) druhé jednotky (RIB) řízení je připojena na druhou svorku (B-2) druhého výstupního kontrolního prvku (B), přičemž první svorka (VKPR-1) výsledného kontrolního prvku (VKPR) regulace tahu je připojena na druhou svorku (NZ-2) napájecího zdroje (NZ), zatímco druhá svorka... cze
Anotace, referát...(VKPR-2) výsledného kontrolního prvku (VKPR) regulace tahu je v sérii se spínačem (a) prvního výstupního kontrolního prvku (A) a se spínačem (b) druhého výstupního kontrolního prvku (B) připojena na první svorku (NZ-1) napájecího zdroje (NZ), přičemž první svorka (NZ-1) napájecího zdroje (NZ) je rovněž připojena v sérii se spínačem (vkpr) výsledného kontrolního prvku (VKPR) regulace tahu na první svorku (RT-1) regulátoru tahu (RT), případně na druhou svorku (RT-2) regulátoru tahu (RT), podle stavu výsledného kontrolního prvku (VKPR) regulátoru tahu, zatímco třetí svorka (RT-3) regulátoru tahu (RT) je připojena k druhé svorce (NZ-2) napájecího zdroje (NZ), přičemž čtvrtý port (INV-4) invertoru (INV) je připojen jednak na první port (RIA-1) první jednotky (RIA) řízení, jednak k prvnímu portu (SS-1) stanoviště (SS) strojvedoucího, zatímco šestý port (RIA-6) první jednotky (RIA) řízení je připojen jednak k prvnímu portu (RIB-1) druhé jednotky (RIB) řízení, jednak k druhému portu (SS-2) stanoviště (SS) strojvedoucího. cze
Anotace, referátThe invented method of compensating endangering currents emitted from traction drive of a driving rail vehicle power circuit into a railroad circuit is characterized in that instantaneous amplitudes, frequencies as well as phases of driving currents (HP) are indicated of a driving rail vehicle (HV) sensor (C1) along with endangering currents (OP) being generated by a traction drive (TP), whereby based on this information being processed in both a first control unit (RIA) and a second control unit (RIB) compensation currents are generated in an inverter (INV) after the driving currents (HP) and the endangering currents are evaluated and after information about these currents have been supplied to the inverter (INV). Said compensation currents correlate with the endangering currents (OP) as far as appropriate instantaneous amplitude, frequency and phase are concerned, wherein said compensation currents (KP) are supplied to a power circuit (SO) of the traction drive (TP) in phase opposition relative to the phase of the endangering currents (OP) to thereby causing compensation or significant suppression of the endangering currents (OP) in the power circuit (SO) and thus in the railroad circuit (KO) below required limit. In a compensator circuit used for carrying out the method the first terminal (C1-1)of the sensor (C1) is connected to both the eighth terminal (RIA-8) of the first control unit (RIA) and to the sixth terminal (RIB-6) of the second control unit (RIB), while said sensor (C1) second terminal (C1-2) is connected to both the seventh terminal (RIA-7) of the first control unit (RIA) and the fifth terminal (RIB-5) of the second control unit (RIB), whereby the first terminal (TS-1) of a trolley collector (TS) is connected to both the first terminal (TP-1) of the traction... eng
Anotace, referátdrive (TP) and the first terminal (TJ-1) of a transformer unit (TJ) while the second terminal (TP-2) of the traction drive (TP) is connected to both the second terminal (TJ-2) of the transformer unit (TJ) and the first terminal , (R-1) of the driving vehicle (HV) frame (R) while the third terminal (TJ-3) of the transformer unit (TJ) is connected to the second terminal (INV-2) of the inverter (INV), while the fourth terminal (TJ-4) of the transformer unit (TJ) is connected to the first terminal (INV-1) of the inverter (INV), whereby the fifth terminal (INV-5) of the inverter (INV) is connected to both the tenth terminal (RIA-10) of the first control unit (RIA) and the eight terminal (RIB-8) of the second control unit (RIB), while the sixth terminal (INV-6) of the inverter (INV) is connected to both the ninth terminal (RIA-9) of the first control unit (RIA) and the seventh terminal (RIB-7) of the second control unit (RIB), whereby the third port (INV-3) of the inverter (INV) is connected to the second port (RIA-2) of the first control unit (RIA) while the fifth port (RIA-5) of the first control unit (RIA) is connected to the second port (RIB-2) of the second control unit (RIB), whereby the third terminal (RIA-3) of the first control unit (RIA) is connected to the first terminal (A-1) of a first output control element (A) while the fourth terminal (RIA-4) of the first control unit (RIA) is connected to the second terminal (A-2) of the first output control element (A) while the third terminal (RIB-3) of the second control unit (RIB) is connected to the first terminal (B-1) of a second output control element (B) while the fourth terminal (RIB-4) of the second control unit (RIB) is connected to the second terminal (B-2) of the second output control element (B), whereby the first... eng
Anotace, referát...terminal (VKPR-1) of a final control element (VKPR) of traction regulation is connected to the second terminal (NZ-2) of a power supply unit (NZ) while the second terminal (VKPR-2) of the final control element (VKPR) of traction regulation being series-connected with a switch (a) of the first output control element (A) and with a switch (b) of the second output control element (B) is connected to the first terminal (NZ-1) of the power supply unit (NZ), whereby the first terminal (NZ-1) of the power supply unit (NZ) being also series-connected with a switch (vkpr) of the final control element (VKPR) of traction regulation is connected to the first terminal (RT-1) of a traction controller (RT) optionally to the second terminal (RT-2) of the traction controller (RT) in dependence on the status of the traction controller final control element (VKPR) while the third terminal (RT-3) of the traction controller (RT) is connected to the second terminal (NZ-2) of the power supply unit (NZ), whereby the fourth port (INV-4) of the inverter (INV) is connected to both the first port (RIA-1) of the first control unit (RIA) and to the first port (SS-1) of the engineer's cab (SS) while the sixth port (RIA-6) of the first control unit (RIA) is connected to both the first port (RIB-1) of the second control unit (RIB) and the second port (SS-2) of the engineer's cab (SS). eng
Souběžný názevCompensation method of endangering currents emitted from traction drive of rail vehicle power circuit into railroad circuit and circuit arrangement of a compensator for making the same
Další system.sel.j.B60L 9/24 MPT
Další system.sel.j.B60L 9/00 MPT
Další system.sel.j.B60L 9/18 MPT
Další system.sel.j.B61L 1/18 MPT
Další system.sel.j.B61L 1/20 MPT
Další system.sel.j.B61L 25/00 MPT
Osobní jm.-sekund.oBůbela Tomáš Brno (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oDobiáš Radek Praha (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oFaran Antonín Praha (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oSrb Stanislav Praha (CZ) p
Korpor.,akce-sek.o.ELCOM, a. s. Praha 4 (CZ) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20060913
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20061219
Sigla,sign.vlastn.OLA001 297154
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20061219 SVK06 2236