Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000298116

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002981xx / 000298116.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000298116
Datum+čas posl.zpr.20070704
Všeob.údaje zprac.19980515d2007----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZpůsob výroby kola pro kolejová vozidla a kolo pro kolejová vozidla jím vytvořené Process for producing railway vehicle wheel and the wheel produced in such a process
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2007
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1998-1521
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19980515
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20070627
Anotace, referátJe navržen způsob výroby kola pro kolejová vozidla, obsahujícího náboj (2), věnec (4) s jízdní plochou (6) a postranními boky (8a, 8b) a spojovací stěnu (5) mezi nábojem (2) a věncem (4), přičemž tloušťka spojovací stěny (5) kola je podstatně zmenšená vzhledem k tloušťce věnce (4), měřené mezi postranními boky (8a, 8b), a vytvořeného z nízkolegované oceli, která má součet obsahů legovacích prvků nižší než 5 % a jejíž teplota M.sub.s.n. je vyšší než 270 .degree.C. Chemické složení oceli obsahuje 0,2 hmotn. % .<=. C .<=. 0,24 hmotn. %, 0,9 hmotn. % .<=. Mn .<=. 1,1 hmotn. %, 0,9 hmotn. % .<=. Si .<=. 1,1 hmotn. %, 1 hmotn. % .<=. Cr .<=. 1,2 hmotn. %, 0,2 hmotn. % .<=. Mo .<=. 0,25 hmotn. %, Ni .<=. 0,3 hmotn. %, Cu .<=. 0,3 hmotn. %, Sn .<=. 0,04 hmotn. %, P .<=. 0,035 hmotn. %, S .<=. 0,035 hmotn. %, přičemž zbytek tvoří železo a nečistoty, vyplývající z výrobního procesu. Kolo se alespoň částečně kalí a provádí se popouštění při teplotě vyšší než 550 .degree.C, takže po kalení a popouštění jsou alespoň v blízkosti vnějších povrchů věnce (4) mechanické vlastnosti oceli takové, že 860 MPa .<=. R.sub.m.n. .<=. 960 MPa, R.sub.p.n.0,2.sub.2.n. .>=. 700 MPa, K.sub.1c.n. .>=. 80 MPa.m.sup.1/2.n., a struktura oceli je feriticko-perlitická. Dále bylo vytvořeno ocelové kolo pro kolejová vozidla vyrobené uvedeným způsobem z oceli mající výše uvedené složení, přičemž alespoň v blízkosti vnějších povrchů věnce (4) kola je struktura oceli feriticko-perlitická a mechanické vlastnosti oceli jsou takové, že 860 MPa .<=. R.sub.m.n. .<=. 960 MPa, R.sub.p.n.0,2 .>=. 700 MPa, K.sub.1c.n. .>=. 80 MPa.m.sup.1/2.n.,... cze
Anotace, referát...a přičemž tyto mechanické vlastnosti nejsou ovlivňovány brzděním, ekvivalentním udržováním po dobu 1 hodiny na teplotě 540 .degree.C. cze
Souběžný názevProcess for producing railway vehicle wheel and the wheel produced in such a process
Další system.sel.j.C21D 9/34 MPT
Další system.sel.j.B21K 1/28 MPT
Další system.sel.j.B60B 17/00 MPT
Další system.sel.j.C21D 1/18 MPT
Další system.sel.j.C21D 9/00 MPT
Další system.sel.j.C22C 38/22 MPT
Osobní jm.-sekund.oŠvorčík Otakar Hálkova 2, Praha 2 12000 (CZ) z
Osobní jm.-sekund.oDemilly Francois Dunkerque (FR) p
Osobní jm.-sekund.oPollet Michel Zuydcoote (FR) p
Korpor.,akce-sek.o.VALDUNES Puteaux (FR) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20070627
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20070704
Sigla,sign.vlastn.OLA001 298116
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20070704 SVK06 1201