Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000298678

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00029xxxx / 0002986xx / 000298678.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000298678
Datum+čas posl.zpr.20080114
Všeob.údaje zprac.20060831d2007----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostElektronická společenská hra Electronic party game
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2007
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2006-542
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 20060831
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20071219
Anotace, referátElektronická společenská hra, pro nejméně dva protihráče, sestává z elektronického zařízení obsahujícího první blok (41) pro nastavení základních parametrů a pravidel hry a druhý blok (42) pro vytvoření konkrétní hrací plochy (1) s poli (2) a s konkrétními figurami (3) v základním a aktuálním postavení podle zadaných parametrů a pravidel hry a opatřeného monitorem (6) pro zobrazení hrací plochy (1) složené z polí (2) a rozdělené na nejméně dvě teritoria (11) protihráčů, a figur (3) protihráčů. Elektronické zařízení hry dále ještě obsahuje třetí blok (43) pro aktuální vyhodnocení číselné hodnoty jednotlivých polí (2), která je během hry proměnlivá v závislosti na postavení figur (3), když aktuální číselné hodnoty polí (2) jsou závislé na tom, jakou momentální silou, vyjádřenou číslem, na tato pole (2) působí figury (3), v jejichž rozsahu moci se tato pole (2) nacházejí, přičemž aktuální číselná hodnota pole (2) je výsledkem kombinace sil, kterými na toto pole (2) působí figury (3) protihráčů, čtvrtý blok (44) pro různé zabarvení polí (2) označující příslušná teritoria (11) protihráčů podle aktuální situace, pátý blok (45) pro zobrazení figur (3) na hrací ploše (1) a pro vybarvení a zobrazení číselné hodnoty jednotlivých polí (2) podle aktuálního vyhodnocení číselné hodnoty jednotlivých polí (2) ve třetím bloku (43), přičemž pátý blok (45) je spojen přímo s monitorem (6), a dále obsahuje šestý blok (46) pro příjem instrukcí jednotlivých hráčů, týkajících se vyžádaného posuvu figur (3) po hrací ploše (1), který je spojen s druhým blokem (42). cze
Souběžný názevElectronic party game
Další system.sel.j.A63F 13/10 MPT
Další system.sel.j.A63F 13/00 MPT
Další system.sel.j.A63F 13/02 MPT
Další system.sel.j.A63F 13/06 MPT
Další system.sel.j.A63F 13/12 MPT
Další system.sel.j.A63F 3/00 MPT
Další system.sel.j.A63F 9/24 MPT
Osobní jm.-sekund.oHorník Jan Praha 5 (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oKubíčková Květoslava Doubravčická 2201, Praha 10 10000 (CZ) z
Korpor.,akce-sek.o.Praha 5 (CZ) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20071219
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20080114
Sigla,sign.vlastn.OLA001 298678
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20080114 SVK06 1432