Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000302861
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00030xxxx / 0003028xx / 000302861.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000302861 |
Datum+čas posl.zpr. | 20120103 |
Všeob.údaje zprac. | 20010129d2011----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Brzdové zařízení pro železniční vozidla Braking device for railway stock |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2011 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 2001-358 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 20010129 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20111221 |
Anotace, referát | Brzdové zařízení pro železniční vozidla má dvě stacionární brzdové čelisti (16, 18), které jsou brzdovým pohonem přestavitelné do brzdicí polohy a do volné polohy. Pro dosažení brzdicí polohy jsou brzdové čelisti (16, 18) vůči sobě navzájem pohyblivé, takže odstup mezi brzdovými čelistmi (16, 18) je menší než tloušťka kola (12) železničního vozidla. Brzdové čelisti (16, 18) jsou alespoň ve své brzdicí poloze uloženy samočinně centrovatelně vůči kolu (12). K brzdovým čelistem (16, 18) jsou přiřazeny brzdové páky (20), které jsou při výstředně vjíždějícím kole (12) do brzdového zařízení (10) upraveny pro zachycování jednostranné síly a jedna brzdová páka (20) je vychýlitelná do jedné strany kolem osy (22) otáčení. Brzdové páky (20) jsou navzájem spolu spojeny silovým stykem prostřednictvím pracovního prostředku (38) pro sledování pohybu vyrovnávajícího toto vychýlení nevychýlenou brzdovou pákou (20). Jeden konec (28) příslušné brzdové páky (20) je pohyblivý ve směru k přiřazenému elastickému elementu (50). Elastický element (50) při tomto kývavém pohybu brzdového zařízení (10) dosedá na ložiskový kozlík (58) proti síle pružného elementu (54). Pružný element (54) je upraven pro stabilizaci tohoto kývavého pohybu. Brzdové čelisti (16, 18) jsou upraveny pro setrvání ve svém nastaveném odstupu a pro neomezování brzdicího účinku na kolo (12). cze |
Souběžný název | Braking device for railway stock |
Další system.sel.j. | B61K 7/08 MPT |
Další system.sel.j. | B61K 7/04 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Becker Dietmar Blankenburg (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Matějka Jan Národní 32, Praha 1 11000 (CZ) z |
Osobní jm.-sekund.o | Sparfeld Klaus-Friedrich Gutenberg (DE) p |
Korpor.,akce-sek.o. | DEUTSCHE BAHN AKTIENGESELLSCHAFT Berlin (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20111221 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20120103 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 302861 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20120103 SVK06 1102 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.