Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000303519

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00030xxxx / 0003035xx / 000303519.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000303519
Datum+čas posl.zpr.20121108
Všeob.údaje zprac.20090924d2012----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostVentilové zařízení pro zátěžové brzdové ventily železničních vozů Valve device for load-dependent brake control valves of wagons
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2012
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2009-628
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 20090924
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20121107
Anotace, referátVentilové zařízení pro zátěžové brzdové ventily (LV) tlakovzdušných brzd železničních vozů, zejména nákladních vagonů, zahrnuje sdružený napouštěcí ventil (1) a vypouštěcí ventil (2) pro transformaci vstupního napájecího tlaku (C´) do ventilového zařízení (KV) na výstupní tlak (C), který má lomenou charakteristiku. Napouštěcí ventil (1) a vypouštěcí ventil (2) pracují střídavě v opačných směrech působením diferenciálního pístu (4) a vyrovnávacího pístu (7), uspořádaného za diferenciálním pístem (4) na společné ose. Vyrovnávací píst (7) je pod předpětím k vyvození síly ve směru otevírání napouštěcího ventilu (1). Výstupní tlak (C) z ventilového zařízení (KV) je zaveden na větší z obou funkčních ploch diferenciálního pístu (4) v oblasti napouštěcího ventilu (1) a vypouštěcího ventilu (2). Plocha (6) vyrovnávacího pístu (7) na straně diferenciálního pístu (4) je proti jeho předpětí vystavena ovládacímu tlaku (HL) z hlavního potrubí vlakové brzdy pro jeho působení na diferenciální píst (4) ve směru otevírání napouštěcího ventilu (1) v důsledku poklesu ovládacího tlaku (HL) v hlavním potrubí vlakové brzdy. Ve stejném směru otevírání napouštěcího ventilu (1) je diferenciální píst (4) vystaven působení řídicího tlaku (CV) od brzdového rozváděče (R) na menší z obou jeho funkčních ploch. Předpětí vyrovnávacího pístu (7) je tvořeno tlačnou pružinou (9), opírající se přes seřizovací šroub (10) o těleso (12) ventilového zařízení (KV), případně je tvořeno stlačeným vzduchem. cze
Souběžný názevValve device for load-dependent brake control valves of wagons
Další system.sel.j.B61H 13/20 MPT
Další system.sel.j.B60T 15/34 MPT
Další system.sel.j.B61H 11/10 MPT
Další system.sel.j.B61H 13/30 MPT
Další system.sel.j.F16D 65/26 MPT
Osobní jm.-sekund.oKarfík František Praha 9 (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oPechar Stanislav Třemošnice (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oReichel Pavel Lopatecká 14, Praha 4 14700 (CZ) z
Korpor.,akce-sek.o.DAKO-CZ, a.s. Třemošnice (CZ) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20121107
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20121108
Sigla,sign.vlastn.OLA001 303519
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20121108 SVK06 1433