Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000303995
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00030xxxx / 0003039xx / 000303995.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000303995 |
Datum+čas posl.zpr. | 20130902 |
Všeob.údaje zprac. | 20080425d2013----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Diferenciální převodové zařízení s vyrovnávacím ústrojím Differential gear with balancing mechanism |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2013 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 2008-258 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 20080425 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20130807 |
Anotace, referát | Diferenciální převodové zařízení je řešeno nejméně ze tří převodových stupňů (8), z nichž jeden nebo dva jsou planetovými stupni (10). Hnacím členem planetového soukolí (12) je centrální kolo (13). U planetového soukolí (12) s jednoduchými satelity (14, 15, 16) je druhým hnacím členem přídavného pohonu (4) nosič (20) nebo korunové kolo (23), u planetového soukolí s dvojitými satelity (17, 18, 19) je to nosič (20) nebo korunové kolo (23), případně nosič (20) nebo druhé centrální kolo (34). Každý další převodový stupeň (8) v jedné převodové větvi (38) je tvořen záběrem čelních ozubených kol. Diferenciální převodové zařízení je také řešeno se dvěma převodovými větvemi (38, 39). Vyrovnávací ústrojí (11) je vytvořeno především z volného uložení centrálního kola (13), bez ložisek, mezi třemi satelity (14, 15, 16) nebo (17, 18, 19), upevněného na hnacím hřídeli (3), který je spojen pomocí ozubeného spojení (7), s funkční vůlí, se vstupním hřídelem (2) a dále z valivých uložení hřídelů (53, 54, 55, 56) předloh (30, 31, 49, 50, 51, 52) s axiální provozní vůlí. Tím je docíleno rovnoměrného větvení výkonu na tři jednoduché satelity (14, 15, 16) a tři dvojité satelity (17, 18, 19) a rovnoměrného rozdělení přenášeného výkonu do obou převodových větví (38, 39). S hnacími motory (M.sub.2.n., M.sub.3.n.) se dosáhne na výstupních hřídelích (6, 44, 45) plynulé změny otáček a výkonu při proměnném převodovém poměru. cze |
Souběžný název | Differential gear with balancing mechanism |
Další system.sel.j. | F16H 3/44 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Dolejš Jiří Trnová (CZ) p |
Osobní jm.-sekund.o | Pěnkava CSc. Josef Luďka Pika 13, Plzeň 30100 (CZ) z |
Osobní jm.-sekund.o | Pěnkava Josef Plzeň (CZ) p |
Korpor.,akce-sek.o. | SEW EURODRIVE CZ s. r. o. Praha 6 Vokovice (CZ) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20130807 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20130902 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 303995 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20130902 SVK06 0815 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.