Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000303995

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00030xxxx / 0003039xx / 000303995.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000303995
Datum+čas posl.zpr.20130902
Všeob.údaje zprac.20080425d2013----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostDiferenciální převodové zařízení s vyrovnávacím ústrojím Differential gear with balancing mechanism
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2013
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 2008-258
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 20080425
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20130807
Anotace, referátDiferenciální převodové zařízení je řešeno nejméně ze tří převodových stupňů (8), z nichž jeden nebo dva jsou planetovými stupni (10). Hnacím členem planetového soukolí (12) je centrální kolo (13). U planetového soukolí (12) s jednoduchými satelity (14, 15, 16) je druhým hnacím členem přídavného pohonu (4) nosič (20) nebo korunové kolo (23), u planetového soukolí s dvojitými satelity (17, 18, 19) je to nosič (20) nebo korunové kolo (23), případně nosič (20) nebo druhé centrální kolo (34). Každý další převodový stupeň (8) v jedné převodové větvi (38) je tvořen záběrem čelních ozubených kol. Diferenciální převodové zařízení je také řešeno se dvěma převodovými větvemi (38, 39). Vyrovnávací ústrojí (11) je vytvořeno především z volného uložení centrálního kola (13), bez ložisek, mezi třemi satelity (14, 15, 16) nebo (17, 18, 19), upevněného na hnacím hřídeli (3), který je spojen pomocí ozubeného spojení (7), s funkční vůlí, se vstupním hřídelem (2) a dále z valivých uložení hřídelů (53, 54, 55, 56) předloh (30, 31, 49, 50, 51, 52) s axiální provozní vůlí. Tím je docíleno rovnoměrného větvení výkonu na tři jednoduché satelity (14, 15, 16) a tři dvojité satelity (17, 18, 19) a rovnoměrného rozdělení přenášeného výkonu do obou převodových větví (38, 39). S hnacími motory (M.sub.2.n., M.sub.3.n.) se dosáhne na výstupních hřídelích (6, 44, 45) plynulé změny otáček a výkonu při proměnném převodovém poměru. cze
Souběžný názevDifferential gear with balancing mechanism
Další system.sel.j.F16H 3/44 MPT
Osobní jm.-sekund.oDolejš Jiří Trnová (CZ) p
Osobní jm.-sekund.oPěnkava CSc. Josef Luďka Pika 13, Plzeň 30100 (CZ) z
Osobní jm.-sekund.oPěnkava Josef Plzeň (CZ) p
Korpor.,akce-sek.o.SEW EURODRIVE CZ s. r. o. Praha 6 Vokovice (CZ) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20130807
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20130902
Sigla,sign.vlastn.OLA001 303995
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20130902 SVK06 0815