Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000007281

Navigace: http://aleph22.vkol.cz/pub / svk07 / 00000xxxx / 0000072xx / 000007281.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nas--22004817a-4500
FormátER
Logická bázeLICENSED
Kontrol.číslosfxjib110992357279796
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20121023231517.0
KÚ-charakt.dokum.m-----o--d--------
KÚ-fyz.popiscr-un|
KÚ-obecné inf.050614d19781990miuar---o-----|---a0eng--
Identif.č. LC--2012201128
ISSN2165-820X 0163-3392 1
*Syst. číslo(OCoLC)60624459
*Syst. číslo(SFX)110992357279796
*Zdroj akviziceRoutledge, Taylor & Francis, 325 Chestnut Street, Suite 800, Philadelphia, PA 19130 $77.00 (single issue) $140.00 (instit., hardcopy) $40.00 (indiv., hardcopy)
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
*Kód ověřenípcc nsdp
Kód geogr.oblastin-us---
*Signatura LCISSN RECORD
*Signatura LCHF5801 .C84
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média Konspekt 4
HZ-Unifik.názevCurrent issues and research in advertising (Online)
Zkrácený názevCURRENT ISSUES & RESEARCH IN ADVERTISING
Klíčový názevCurrent issues and research in advertising (Online)
Názvové údajeCurrent issues and research in advertising electronic resource.
Varianta názvuCurrent issues & research in advertising
Nakladatel.údajeAnn Arbor, Mich. : Division of Research, Graduate School of Business Administration, University of Michigan
Souč.periodicitaRočenka
ČíslováníPrint ceased with v. 13; -1990.
ČíslováníTištěná verze vychází od 1978.
Všeobecná pozn.Plný text je přístupný pouze z počítačů VK Olomouc
Všeobecná pozn.Access is allowed from library network only
Pozn.o neprav.č.Vols. for 1983-1990 issued in 2 pts.
Pozn.-pož.na sys.Mode of access: World Wide Web.
588 Description based on surrogate of print: Vol. 9, issue 1/2 (1986).
Předm.-Věc.témaAdvertising Research Periodicals.
Předm.-Věc.témaAdvertising United States Periodicals.
Předm.-Věc.témaComparative advertising Periodicals.
Předm.-Věc.témaBusiness, Economy and Management Marketing and Sales
Předm.-Věc.témaBusiness, Economy and Management Trade and Commerce
Předm.-Věc.témaAdvertenties. gtt
Předm.-Věc.témaReclame. gtt
VZ-KorporaceUniversity of Michigan. Graduate School of Business Administration. Division of Research.
*Vydání-jiný nosičCurrent issues and research in advertising 0163-3392 (DLC) 78646623 (OCoLC)4331267
Násled.záhlaví Journal of current issues and research in advertising (Online) 2164-7313 (DLC) 2011202092 (OCoLC)60624976
**LokaceVKOL
Elektron.přístuphttp://sfx.jib.cz/sfxlcl3??url_ver=Z39.88-2004&ctx_ver=Z39.88-2004&ctx_enc=info:ofi/enc:UTF-8&rfr_id=info:sid/sfxit.com:opac_856&url_ctx_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&sfx.ignore_date_threshold=1&rft.object_id=110992357279796&svc_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:sch_svc&
Poskytovatel přístupuDostupné od 1978 do 1990. 1000000000001224 1000000000000630 EBSCOhost Business Source Complete:Full Text 1000000000123728
Poskytovatel přístupuAvailable from 1978 until 1990. 1000000000001224 1000000000000630 EBSCOhost Business Source Complete:Full Text 1000000000123728
Katalogizátor20150223 SVK07 1322
LCU 20150223083139
SRC CONSER