Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK07, záznam 000009218

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk07 / 00000xxxx / 0000092xx / 000009218.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Návěští-----nas--22003737a-4500
FormátER
Logická bázeLICENSED
Kontrol.číslosfxjib991042728111464
Kód kontrol.č.CZ-OlVK
Datum posled.zprac.20080108162546.0
KÚ-obecné inf.020117d20022005nyumr-p-------0---a0eng-c
Identif.č. LC2002211001
Identif.č. LC2002211001
ISSN1538-4934 1
**CODENIRCRCY
*Syst. číslo(OCoLC)48806046
*Syst. číslo(SFX)991042728111464
*Zdroj akviziceIOMA Inc., 29 West 35th St., 5th Floor, New York, NY 10001-2299 $299.00
Zdroj katalogizaceSFX-JIB cze OLA001
*Kód ověřenínsdp lcd
*Signatura LCHF5415.5
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku Konspekt 4
Zkrácený názevIOMA's rep. cust. relatsh. manag.
Klíčový názevIOMA's report on customer relationship management
Názvové údajeIOMA's report on customer relationship management [elektronický zdroj]
Nakladatel.údajeNew York, N.Y. : IOMA, c2002-
Údaje fyz.popisuv.
Souč.periodicita1x měsíčně
ČíslováníIssue 02-2 (Feb. 2002)-
ČíslováníUkončeno: June 2005.
Všeobecná pozn.Description based on surrogate; title from caption.
Všeobecná pozn.Plný text je přístupný pouze z počítačů VK Olomouc
Všeobecná pozn.Access is allowed from library network only
Předm.-Věc.témaCustomer relations United States Periodicals.
Předm.-Věc.témaBusiness, Economy and Management General and Others
Předm.-Věc.témaBusiness, Economy and Management Marketing and Sales
Předm.-Věc.témaBusiness, Economy and Management Material & Supply Chain Management
Předm.-Věc.témaBusiness, Economy and Management Public Relations
Předm.-Věc.témaBusiness, Economy and Management Quality Management
Předm.-Věc.témaekonomické vědy psh
VZ-KorporaceInstitute of Management & Administration.
*Vydání-jiný nosičOnline version: IOMA's report on customer relationship management (Online) (OCoLC)60625692
Předch.záhlavíIOMA's report on managing customer service 1093-6149 (DLC)sn 97000457 (OCoLC)36765515
**LokaceVKOL
Elektron.přístuphttp://sfx.jib.cz/sfxlcl3?url_ver=Z39.88-2004&ctx_ver=Z39.88-2004&ctx_enc=info:ofi/enc:UTF-8&rfr_id=info:sid/sfxit.com:opac_856&url_ctx_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&sfx.ignore_date_threshold=1&rft.object_id=991042728111464&svc_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:sch_svc&svc.fulltext=yes&
Poskytovatel přístupuDostupné od 2002 do 2004. 1000000000001224 1000000000000630 EBSCOhost Business Source Complete:Full Text 1000000000125264
Poskytovatel přístupuAvailable from 2002 until 2004. 1000000000001224 1000000000000630 EBSCOhost Business Source Complete:Full Text 1000000000125264
Katalogizátor20090917 SVK07 1234
032 015702 USPS
LCU 20090916132642
SRC CONSER